Fórum - Téma


Vibrace při jízdě kolem 50km/h


Fórum Omega B Vibrace při jízdě kolem 50km/h

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1999 Omega B 2.0

7 fotek  |  11 servisních knížek  |  303 diskuzí  |  11.21 l/100 km

Výkon motoru 100 kW (136 PS) . Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui).


1  2  3

Velda  
Laďa
2013-12-08 16:34:53

vlastta: Tak mě napadá, asi to je hloupost , ale nemůže ti to dělat ložisko na kole? asi ne co?

2013-12-08 16:36:49

Velda: to né, to už by musela být vůle jako prase, ale hlavně by ten hukot nevydržel

Velda  
Laďa
2013-12-08 16:41:51

zdenda: Navíc by to poznal na jízdních vlastnostech

vlastta  
vlastimil
2013-12-08 16:44:52

velda: to me napadlo jako 1 .ono to totiz huci jako lozisko na kole.ale omega byla zvedla a kola sou ok.....teda v mezich normy.je na nich nepatrna vule ale na cepech (klasika na omegach)

vlastta  
vlastimil
2013-12-08 16:46:10

velda: tato omega nema zadny jizdni vlastnosti.neda se s ni jezdit

Velda  
Laďa
2013-12-08 16:50:36

vlastta: Hele Vlastíku. Já ti už dávno psal, že si máš pořídit G-čkovou Astřičku, že? Vem si příklad z vikiho

vlastta  
vlastimil
2013-12-08 16:55:59

velda: ....ja se mam s cim priblizovat.mam B5 a A140

tady musim jen vyresit zavadu kvuli dilum

Velda  
Laďa
2013-12-08 17:00:49

vlastta: Tak to jo. Je vidět, že jsi svědomitý obchodník S tím si v Holubicích hlavu nelámou

vlastta  
vlastimil
2013-12-08 17:09:38

velda:

1) kdo by poslouchal ze sem prodal spatnej dil

2) nemam to za ptrebi

Velda  
Laďa
2013-12-08 17:10:44

vlastta: Tak tak

viki  
viktor
2013-12-08 17:28:58

vibrace od pneu nevyváženost jak bylo řečeno ve vyšší rychlosti varianta B boule na kole klidně i v 50ti km pokud je to na zadku ve volantu nic citit nebude naražený disk umí také své

poloosa vybitý vule nebo mírně prohnutá uložení dif. uložení kardanu odpadlé zaváží s kardanu(neměl jsi kardan dole dal jsi ho stejně spět) a spousta dalších věcí

šel bych cestou nejmenšího odporu začal bych těma kolama i když je to nepravděpodobné za to tě to nic nestojí

vlastta  
vlastimil
2013-12-08 17:39:34

viki: nejspis dam na radu (i tvoji i ostatnich).nejjednoduzsi bude hodit uplne jiny kola (treba moje alu).moc se me do toho kardanu nechce.....(i kdyz to tak nakonec asi dopadne)

2013-12-08 19:20:58

vlastta: dej pak vědět

Venca49  
Václav
2013-12-09 12:34:48

zipák: Jaké máš kola, elektrony? Nemáš stracený vymezovací kroužek? U plechových kol je možná větší středová díra atd.S tím vším jsem se setkal a auto vybrovalo.Dokonce třesení dělaly poklice,které byly křivé.

2013-12-09 12:55:09

venca49: ahoj no mám plechace a poklice ty hned sundam a dám vědět.to by mě vůbec nenapadlo

2013-12-10 11:43:59

Zdarec tak kola jsem nechal zkontrolovat a jsou ok a poklice jsem měl sundane a žádná změna,tudíž budu hledat dál,ale pod autem

2013-12-10 19:18:53

Ad lozisko kola....pokud to zacina v 50, tak s narustajici rychlosti hluk stoupa. Da se to zjistit tak, ze za jizdy udelas par vlnovek ( vzdy tak, ze jedes primo, ale auto rozkyves do stran ). Lozisko se bude stridave ozyvat vice a mene, v zavislosti na zatizeni ( kde je vice kravalu, tam je vadne ).

Da se to i v tahle zatacce, treba na privadeci dalnice, kruhovem objezdu, apod.

Ad prevodovka, diferak - hluk slysitelny z kabiny delaji jen v zaberu ( tah ci brzdeni motorem ), tzn. pokud mas stesti a mas manual, rozjed auto a dej neutral.

Pokud huci i presto, pak je to opravdu lozisko bud kardanu, nebo kola.

2013-12-10 19:32:38

stepo: tos mě asi špatně pochopil mě nehučí kolo ale vybruje ložisko mi dělaly cca 4 měsíce a to byl hrozný kravál a hučelo tohle jsou vybrace,ale ten dyferák odskouším dík za radu

2013-12-10 19:59:38

zipák: no a co to uložení kardanu?

2013-12-12 09:29:45

zdenda: ahoj sory nestíhám teď o víkendu mám volno tak budu zkoumat a napisu


Odpovědět

1  2  3