Fórum - Téma


Vibrace motoru


Fórum Corsa B Vibrace motoru

Informace o modelu: Opel Corsa B

Diskuze o vozidlu

1999 Corsa B 1.0 VIN: WOLOSBF08X4299661

16 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 973 ccm (59 cui), 3-válec, 12-ventil.



2015-12-25 18:41:15

Dobrý den,muže někdo poradit, za studena vibrace motoru.přenáší se to i do kabiny na volant, volnoběžné otáčky 800 až 850, po zahřátí to je poloviční ale stále nepříjemné.Mám to teprve měsíc výměna svíček a vzduchového fitru. opel corsa 973ccm 3válec.rok 1999.Dá se poznat podle zvuku videa jak je na tom rozvodový řetěz najeto 113tis.km děkuji za každou odpověd.fredy56 ps.servisy jsou zavřené

corsa b

2015-12-25 20:02:09

Rozvody jsou zralé na výměnu, brachu... Řetízek vytahaný, unavený napínák, ojetá vodící lišta, možná od každého něco či vše dohromady, je to nemoc těchto tříhrnků a o tomto problému už toho bylo na stránkách klubu popsáno hodně.

2015-12-25 20:13:00

Díky co to muže koštovat, autorizovaný servis nebo soukromý, cena bude asi vyšší než u řemenu.

2015-12-25 21:02:23

fredy56: Opravdu velmi se doporučuje vyměnit celou sadu, za materiál cena kolem 6-7 tis.Kč plus práce.

P.S. Obrázek je jen orientační, díly FEBI prý už nejsou nic moc, případnou lepší značku (INA?) ti doporučí určitě někdo znalejší...

2015-12-25 21:10:05

Tak dík, počkám až se bude chodit do práce.

2015-12-27 00:39:56

fredy56: Ahoj, měl jsem úplně stejný problém, zvuk jak diesel a lehce zvýšené vibrace. Je to 100% rozvody, a rozhodně bych neváhal, jak už tady bylo řečeno a provedl výměnu. Pokud jsi alespoň trochu zručný a máš na to prostory a prostředky jsi schopný si to udělám i doma sám není na tom nic těžkého a jediné co by se dalo pokazit je nastavení rozvodů. Jinak dle mě je zbytečné měnit i ozubená kola, pokud jsou v pořádku a nejsou vyjetá od vytahaného řetězu (záleží jak dlouho s tím takhle kdo jezdil), když by jsi ty kola neměnil, tak je ta sada za přijatelnou cenu kolem 2-3 tis. (Napínák, vodící lišty,řetěz). Jo a určitě bych vyměnil i těsnění pod víkem rozvodů a pod vodní pumpou, sice se to dá pokud je mechanik zručný zachránit, ale když jsem viděl jak nešťastně jsou řešeny kanály vody a oleje, nenechával bych nic náhodě a dal vše na nové a máš jistotu. Těsnění pod víko a pumpu dohromady cca 450 a víc podle toho kde kupuješ. Doporučuji se podívat na tyhle stránky : http://mlparts.cz. Bral jsem od nich vše a vše v naprostém pořádku a perfektní ceny, nenašel sem teda lepší. To je tak vše co bych ti poradil. Přeji hodně zdaru s opravou

Venca49  
Václav
2015-12-27 17:56:01

fredy56: Na kolech nic neuvidíš,ale vždy s řetězem dej nová.Nový řetěz,kola,vodící lišty a napínák.Pokud kola nedáš,vytahá se zase řetěz a je to pořád dokola.

2015-12-27 18:57:36

Děkuji za reakce,nechám udělat komplet, šopik / http://mlparts.cz/ je opravdu zajímavý akorát mi to hlava nebere že stejná značka,u toho samého produktu je tak rozlišná cena -autokelly 9 227,- a výše zminovaný 4 331,-. ahoj.

2015-12-27 19:03:40

Auto Kelly má jedny z nejvyšších cen zboží, což se ale vcelku ví...

2015-12-27 20:39:38

Ahoj mam přesně ten samej problem co fredy56 nějaká rada či navod vydeonávod jak si sám vyměni řetísku a napínaku díky moc za radu

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-12-27 22:23:17

martas5: Stačí pohledat na YouTube, je tam toho dost....

https://www.youtube.com/watch?v=cpsIoCYB_1o

https://www.youtube.com/watch?v=Dsqpb4BqSeQ

Steuerkettenwechsel Opel 1,0 12V 3 Zylinder

Wir beschreiben hier den Steuerkettenwechsel beim Opel 1,0 12V 3 Zylinder Motor. Verbaut ist dieser Motor im Corsa B / C / D , Agila, Meriva und auch den Astra.

Das benötigte Spezialwerkzeug, welches auch wir verwendeten gibt es für wenig Geld in einem großen Auktionshaus. Mal schauen wie lange der Link abgerufen werden kann:

Wir übernehmen keinerlei Haftung für die Richtigkeit unserer gemachten Angaben! Wenn Sie so etwas in der Art noch nie gemacht haben sollten Sie ihr Auto lieber in eine Werkstatt geben!

Liked uns auch auf Facebook:

Vielen Dank an für das Intro

Unser Steuerkettenkit ist von Febi und hat die Artikelnummer: 33082

Die Anzugsdrehmomente nochmal im Detail in ordentlicher Reihenfolge:

Nockenwellenräder an Nockenwelle: 50NM + 60 Grad Drehwinkel (neue Schrauben verwenden)

Gleitschienen an Motorblock: 8NM

Andruckschiene sowie Kettenspanner: 8NM

Steuergehäuse an Motorblock: 8NM, die 2 unteren dicken Schrauben rechts von der Kurbelwelle: 35NM

Wasserpumpe an Steuergehäuse: 8NM

Schraube Kurbelwelle an Riemenscheibenadapter: 150NM + 45 Grad Drehwinkel (neue Schraube verwenden)

Nockenwellensensor an Steuergehäuse: 8NM

Ventildeckel an Zylinderkopf: 8NM

Zündmodul an Zylinderkopf: 8NM

Wasserpumpenrad an Wasserpumpe: 8NM

Arretierung Kurbelwelle / Verschlusschraube: 50NM neue Dichtung bzw. neue Schraube verwenden!


Odpovědět