Fórum - Téma


vectra nechce za tepla startovat


Fórum Vectra C vectra nechce za tepla startovat

Informace o modelu: Opel Vectra C

Diskuze o vozidlu

2004 Vectra C 1.6

18 diskuzí

Výkon motoru 74 kW (101 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 600 ccm (98 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil.



2015-07-10 17:12:43

Ahojte.

Potreboval by som poradiť ohladom mne nejasnej veci.

Mám vectru c 2004 1,6 16v 74kw

Auto asi po 10 minutach jazdy zhaslo.Keď som skušal štartovať tak samozreme nič.

Keď som ho nechal cca hodinku schladiť tak nakoplo ale len na 2min.Potom zase konec.

Dal som to na opcom a vytlačil chyby.Lenže neviem od čoho sa mám odpichnúť.Tolko chýb naraz.

Prikladám aj zoznam.

Bol by som rád keby niekto vedel ako mohlo vzniknúť tolko chýb naraz bez najmenšieho varovania.

Budem vdační za kazdú radu.

A ešte otázočka.

Moze kvoli CIM auto zdochnúť poprípade nenaštartovať?

U2108 - CAN-Bus No Communication with ABS (Anti-Lock Brake System)

(00) - Present

U2107 - CAN-Bus no Communication with BCM

(00) - Not present

P0230 - Fuel Pump Primary Circuit High

(05) - Not present

P0351 - Ignition Coil Cylinder 1 Circuit Malfunction

(00) - Not present

P0352 - Ignition Coil Cylinder 2 Circuit Malfunction

(00) - Not present

P0353 - Ignition Coil Cylinder 3 Circuit Malfunction

(00) - Not present

P0354 - Ignition Coil Cylinder 4 Circuit Malfunction

(00) - Not present

P0615 - Starter Relay Circuit Low Voltage

(06) - Present

P1481 - Fan Control 1 Circuit Low Voltage

(06) - Not present

P1482 - Fan Control 2 Circuit Low Voltage

(06) - Present

P1483 - Fan Control 3 Circuit Low Voltage

(06) - Not present

U2108 - CAN-Bus no Communication with ABS/TC

(70) - Present

P0500 - Vehicle Speed Signal Range/Performance

(71) - Present

B0550 - Mileage Circuit Range/Performance

(71) - Present

U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)

(00) - Not present

U2107 - CAN-Bus no Communication with BCM

(00) - Not present

U2113 - CAN-Bus No Communication with SDM (Airbag)

(00) - Not present

U2139 - Invalid Signal from CIM (Steering Column Module)

(71) - Present

U2105 - CAN-Bus No Communication with ECM (Engine Control Module)

(7F) - Not present

U2108 - CAN-Bus No Communication with ABS (Anti-Lock Brake System)

(7F) - Present

U2111 - CAN-Bus No Communication With EHPS (Electro-Hydaulic-Power-Steering)

(7F) - Not present

B1480 - Inadvertent Load Circuit Low Voltage

(02) - Not present

B3901 - Wrong Environment Identifier Received

(00) - Not present

B2545 - Rear Left Reverse Light Circuit Open

(04) - Intermittent

B1330 - System Voltage Malfunction

(00) - Not present

U2107 - CAN-Bus no Communication with BCM

(00) - Not present

U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)

(00) - Not present

B1325 - System Voltage Low Voltage

(03) - Not present

B1330 - System Voltage Malfunction

(00) - Not present

B1325 - System Voltage Low Voltage

(03) - Not present

U2107 - CAN-Bus no Communication with BCM

(00) - Not present

U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)

(00) - Not present

U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)

(00) - Not present

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-07-10 21:32:04

uvedomsa: Nejdřív smaž všechny chyby ve všech jednotkách, pak zkus nastartovat a případně znovu načti chyby a dej sem opět seznam. Trochu se to pročistí a měli by jsme vidět jen aktivní chyby......

2015-07-10 21:35:50

kopejda: Mně taky přijde, že některé chyby (not present) budou (mohou být) ještě z doby vylodění spojenců v Normandii...

vlastta  
vlastimil
2015-07-10 23:22:52

colommbo: sem chtel jen napsat ze - vsechny chyby se "asi" neobevily najednou.......ale jiriku opet si to napsal uuuplne presne

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-07-10 23:29:41

vlastta: To jste ještě neviděli seznam z Vekis, když jsme ji pořídili Všechno ale byli neaktivní chyby, ale bylo toho na 6listů A4.....

2015-07-11 10:08:15

kopejda: Tak to na tom ještě nejsem tak špatně...

2015-07-11 19:13:11

Takze po vymene prednej casti vyfuku zistene, ze bola odpojena zadna lambda sonda.samozreme ked som ju chcel vybrat tak som ju poskodil.V pondelok pride nova tak po vymene znova nacitam kody a dam to sem.Neviem sice ako to suvisy s tymi hlaskami, ale snad po montazi aspon pojde nastartovat a podari sa motor udrzat v chode.

2015-07-15 06:31:54

Takze ani po vymene lambda sondy ziadny pokrok.

Auto nastartuje a cca 5 min alebo ked sa zohreje zdochne.

Meranim zistene že ak sa niečo prehreje (asi cim modul)

tak odpája palivove čerpadlo.

Tieto chyby nejdu zmazať.

U2108 - CAN-Bus No Communication with ABS (Anti-Lock Brake System)

(00) - Present

P0230 - Fuel Pump Primary Circuit High

(05) - Present

P0615 - Starter Relay Circuit Low Voltage

(06) - Present

U2108 - CAN-Bus no Communication with ABS/TC

(70) - Present

U2105 - CAN-Bus ECM Message Range/Performance

(71) - Present

U2139 - Invalid Signal from CIM (Steering Column Module)

(71) - Present

U2108 - CAN-Bus No Communication with ABS (Anti-Lock Brake System)

(7F) - Present

P0500 - Vehicle Speed Signal Range/Performance

(71) - Present

B0550 - Mileage Circuit Range/Performance

(71) - Present

U2139 - Invalid Data from CIM (Steering Column Module)

(7F) - Present

2015-07-15 08:05:06

Lambda sonda na tohle nemohla mít vliv , teda 100% né ta druhá. Ta jen kontroluje funkci katalyzátoru. Tohle se opravdu jeví na problém v komunikaci-kabeláži , nebo CIM.

2015-07-15 10:54:06

Takže dnes som skusil potom co auto zdochlo , dať na priamo palivove cerpadlo.

A ono to jede.

Takže aspon dojdem do servisu po vlastnej osi.

Pristrojovka zacala blbnúť, svieti servo,abs,servis, a ešte aj nejde tachometer.

Idem napísať do oplu čo by stala vymena CIM.

2015-07-15 14:12:58

V Oplu se radši ani neptej. Je to raketa... Zkus tady na fóru trochu pohledat , uvidíš že kolem CIM toho už je dost napsáno...

2015-07-15 15:26:58

uvedomsa: Nevěřím že se v Bratislavě a okolí nenajde šikovný odborník který Ti pomůže od problému.Už jsem to absolvoval.Myslím si že pan Google Ti taky hodně pomůže ale do CIMu se pouštěj až nebude jiné řešení.Na Opel servis zapomeň.Ta cena by byla od (to jenom typuju)750 euro nahoru a to jenom CIM, programování+práce???????Mně to zatím jede.Postupuj s respektem a opatrností jinak je to průšvih.

http://www.club-opel.com/forum-tema/cim-94421

2015-07-15 15:43:59

Takže odpoveď s opla.

Celkom ma prekvapila.

Asi mám štastie že je to tá lacnejšia verzia cimu.

CIM MODUL : suma – 243 .- eur.

program Classic servis a zľavu 30% na materiál a 15% na prácu.

Potom by modul stál 170,10.- eur a

Práca cca: po zľave 15 % cca 51.- eur.

SPOLU cca: 221,10 .- eur.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-07-15 16:39:28

uvedomsa: Jestli se závada skutečně vyřeší výměnou cim modulu, pak je to pravděpodobně dobrá cena a záruka od autorizovaného servisu......

Pořád se mi nepozdávají hlášky z ABS/ESP..... No třeba to dělá právě cim.....

2015-07-16 19:22:49

Ešte aby som nezakladal novú tému.

Vectra mi papá olej tak sa chcem opýtať, či bude vadiť ak dám namiesto 5w30 lacnejší 10w40.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-07-16 20:37:59

uvedomsa: Spíš bych použil olej 5W40 nebo i 5W50, záleží jak moc "papá"

2015-07-16 20:53:12

Papá skoro 1liter na 1000km.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-07-16 21:01:29

uvedomsa: To mám obavu, jestli změna viskozity oleje nějak pomůže, ta už nepapá ale je přímo nenažraná

Možná by stálo za zvážení, jestli nezjistit důvod, proč tak pije, a vyřešit to třeba případnou opravou či přetěsněním... Začíná se změřením kompresí motoru ve studeném a teplém stavu, dle toho se většinou pozná co a jak. když budou komprese OK, pak jsou "pouze" vadná stírací těsnění ventilových dříků třeba spojený s únikem ven z motoru pod vůz......


Odpovědět