Fórum - Téma


Vectra C kombi 2.2 114 kW ano či ne?


Fórum Vectra C Vectra C kombi 2.2 114 kW ano či ne?

Informace o modelu: Opel Vectra C



2014-06-12 10:04:50

Mám v plánu koupit Vectru C kombi 2.2 114 kW Direct. Jak jsou na tom tyhle motorizace a v čem se liší označení Direct, Cosmo atd ? díky za odpovědi

2014-06-12 10:08:58

synyster: Cosmo je jeden ze stupňů výbavy a Direct označuje přímé vstřikování paliva - podobně jako v případě naftových motorů systém obsahuje vysokotlaké čerpadlo, které je poměrně dost choulostivé, mezi cca 150 až 200tis.km odchází...

2014-06-12 10:23:31

colommbo: http://www.mobile.de/cz/z.../pg:vipcar/194628073.html

z fotek se nic nevykouka ale možná z popisu, měl jsem Béčko 1,6 16V ale právě do těch Céček vůbec nevidim. Nikdo se známých toho benzíňáka nemá bohužel. Jinak dá se čerpadlo dobře sehnat nebo je to jako hledat jehlu v kupce sena?

2014-06-12 10:35:17

synyster: Já se o VeCe nijak nezajímám, vím jen trošku - jedna věc je to čerpadlo u Directu a druhou je už poměrně vysoký stupeň elektronizace auta, takže mě to nijak neláká, na druhou stranu ta auta jezdí a asi i slušně... Nicméně já osobně, když už VeCe, koukal bych po jiné motorizaci (jestli se nepletu, tož ojeté Directy se prodávají celkem dost)...

http://www.opel-infos.de/modelle/vectra_ccar.html

2014-06-12 11:23:23

colommbo: super pomôcka opel-infos, thank´s

2014-06-12 13:30:00

uvidíme o z toho vyleze :). Nikdy tomu moc nedávam tak si myslim že by i to čerpadlo mělo vydržet něco :)..taky asi hodně záleží jak se k tomu choval přechozí majitel. Kdyby tu s tim měl někdo zkušenost a věděl jak je na tom se spotřebou tuten motor. Udávaji mimo město kolem 6,5l / 100km a kombinovanou kolem 8l / 100km. Byl bych rád kdyby se to kolem těch 8 drželo

2014-06-12 13:50:07

Když 2.2i tak bych spíš volil tu starší s motorem Z22SE a udělal hned rozvody. U Directu ty čerpadla padají na můj vkus až dost hodně (co se dočítám od majitelů různě po fórech) tak bych koukal asi po jiných motorizacích. Pokud jsi klidný řidič, bude stačit 1.8i Pokud se ale chceš taky někdy "svést" , neuspěchej to a hledej 2.8 V6 nebo ještě i 2.0T . Se vším se dá jezdit v průměru kolem osmi litrů, na dálky pak i za malinko míň

2014-06-12 21:25:17

ondra01: spis ber 1.8 Z22Se sou problemovy motory nic moc a vseje drahe jenom rozvody pocitej kolem 20000tis. a zere take dost oleje jasem nestihal dolejvat davej si pozor co budes kupovat jasem take nalit ted meto stoji na zahrade a za motor chteji 25000tis.tosou moje skusenosti taksi davej pozor zatim cau.

2014-06-12 21:46:56

Dvoulitr, co běhal ještě v áčkový omeze, byl bezproblémovej motor. Jestli ten motor, co chceš, vznikl převrtáním z tohohle motoru, tak tam už to nebylo tak úplně bezproblémový. Ale asi lepší než jakákoli americká nafta.

Mrki

2014-06-12 23:30:01

To je teda pakárna, nechci zase žádný pekla.. nevyužiju to, nejsem z těch co by museli machrovat jak maj silný auto. Jde mi spíš o to aby to jelo za rozumný peníze a přitom to bylo tak nějak výkonově úměrný váze toho auta. Jelikož hraju na bicí a vozim kopici cajků tak aby to semnou i nakej ten kopec vyjelo a ne jako chudinka vectra béčková 1,6 16V, která měla v kopci dost. Ono těch 1,8 neni moc, spis právě vidim samý 2.2i. rozhodně už né nafťáka.

2014-06-13 00:45:23

synyster: Každopádně, zrovna ta v tom odkazu je o ničem...dočti si a přelož popis auta a zjistíš, že mu jde na tři a kdoví co ještě a proto taky stojí pár kaček. Měl jsem 2.2i v béčku (Z22SE) nechal jsem udělat rozvody na 150tis.km a měl jsem klid. Cenově to zas až tak strašné není, cca 6000,- za hlavní sadu, to ostatní už měnit nemusíš. Ten motor jezdí celkem slušně a v porovnání s 2.6i skoro stejná dynamika, spotřeba na delší cesty lehce přes 6 litrů a olej papkal kolem půl litru na 1000km, takže normální průměr. A kdo bude tvrdit, že je to moc, tak kecá To byla ale Vectra B. Céčko je trochu těžší, ale i ta 1.8i si s tím dokáže dobře poradit. 2.0T je pohledově k nerozeznání od 2.2i i vnitřek, jako třeba rozvody jsou řetězem a záměnné. Jen je všude napsáno SAAB Kupoval jsem ji s asi 118tis km, teď mám 216tis, takže skoro stovka, polovinu na LPG a za ty dva a půl roku mě stála jen výměny oleje a podvozkové díly. S tím motorem se i svezeš, poskytuje slušné zrychlení už od 1500ot/min - skoro jako nafťák a 5 lidí na palubě s plným kufrem ani už skoro nepoznáš. Ty turbíny prostě nemusíš tak točit, jako klasický 16V motory, ale to platí u všech. Ovšem spotřebou už to tak "dokonalé" není... 2.8iV6 jezdí za stejné peníze a i ta nejslabší 168kW je raketa, na přední pohon až někdy moc a ten zvuk šesti hrnků

No, abych zas tak nebásnil, tak to zkrátím... Na každém autě, každé značky, se najde nějaká slabost, nějaké "kurvítko" ...u céček to je třeba CIM. Doporučoval bych ti pročíst si všelijaká fóra, i zahraniční, a když chceš vědět, za jaké peníze ty auta jezdí, podívej se na weby typu "spotřeby.cz" i ve světě a uděláš si obrázek sám. Já jezdím na plyn do 11l/100km a neřeším to. Už se mi přestavba zaplatila skoro podruhé...

2014-06-13 12:38:49

To vim že jede na 3 :), dával jsem to jen jako ukázku té motorizace. Co se týče dílů do motoru, dovážim si ze zahraničí díly za nákupní ceny jakožto živnostník (žádné polské). Takže o díly a cenu dílů strach nemam :). Zkusim se tedy kouknout ještě na ty 1,8 ky. Nechci kupovat zpět Béčko ale pořád mi něco řiká abych to udělal tak nevím.


Odpovědět