Fórum - Téma


Vectra C 2008 - kterou motorizaci zvolit?


Fórum Vectra C Vectra C 2008 - kterou motorizaci zvolit?

Informace o modelu: Opel Vectra C


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-11-14 11:26:52

Stala se nevídaná věc, našel jsem super stránku uživatele Vectry, kde popisuje jak ji koupil a jak s ní žije.

Zajímavá část je ta srovnávací s omou koho to zajímá, doporučuju pročíst.

http://moje.auto.cz/lubaan/vekina.html

2012-11-14 12:11:52

kecy prdy, uz me to nebavi. obyc predohrab nikdy nebude jako zadohrab se samosvorem. vim ze omega dokaze frknout zatacku jeste lip jak nova octavka RS, a ta je uplne jinde jak 12let stary podvozek z vectry. to by asi veskere sportovni auta byly predokolky ne? ne fakt :D laka mne predstava M3 v predokolce :DDDDDDDDDD

fakta jsou ale fakta, vectra je nizsi stredni a omega vyssi stredni, tim odpovidala i kupni cena od nova cena a veskere komponenty. reci ze je omega tezsi je sice pravda, ale ne zas o tolik. 1625kg ma nejtezsi MV6 vezre, to je hmotnost BMW rady 3, tolik zhruba vazi i BMW 1M coupe coz je malinke auto.. to ze pan nekdo z moje.auto mel omegu na sracky nic neznamena. myslim ze nema cenu se o tom dal bavit. vectra je sice novejsi, ale levnejsi s francouzkym konceptem kterej umi do zatacek na neutral, neni komfortni, jizda je nudna a interier dost pad na hubu. mysleno doslovne...

hele ja ti preji at si vyberes dobre, je to tve rozhodnuti a ja ti preji at jsi s ni spokojeny, o nic jineho nejde..

2012-11-14 12:46:30

Článek jsem si prošel a upřímně řečeno, Míšo, na pr*el se z něj teda určitě neposadím... Na to, jak si autor auto do nebe vychvaloval po koupi, se na něm v průběhu další doby namakal jaxviňa a to má štěstí, že si věci dokáže udělat sám, kdyby s tím vším měl jezdit do servízu, asi by plakal - těch věcí a věciček, co za ty asi tři roky měnil (a některé opakovaně), to fakt zírám, tolik věcí jsem neměnil na svých dvou Omegách za skoro třináct let... Ale co, hlavně že je spokojenej... A jen drobnost na závěr, vlastně dvě - avizované porovnání s Omegou (na který jsem byl zvědav), se smrsklo na jednu větu o ježdění do zatáček (pokud jsem něco nepřehlédl, je to dost nezáživný čtení...) a hlavně - má-li pán nastavený flexibilní interval výměny oleje a najíždí na něj 38tis.km (při celkovém nájezdu km a s naftovým motorem - jistě používá i zázračné longlife oleje ), tož je u mě ten pán, slušně řečeno a s prominutím, hloupý čuňátko, už od něho nechci číst vůbec nic a upřímně lituju člověka, jenž si od něj tohle auto případně koupí... Howgh!

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-11-14 13:13:53

Pánové šlo mi hlavně o příklad rozsahu informací ke konkrétnímu vozu.....

Taky se z něj nepo......Ale z onoho článku jsem mohl načerpat ona reálná data a faktory a jen se ujistit či poupravit vlastní představu o vozu, když na něj koukám v bazaru......

2012-11-14 13:14:58

Rozumím a chápu, Michale, to je taky jediný plus toho článku, jinak to zrovna moc veselý čtení není...

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-11-14 13:18:06

No právě - PRÁVĚ

Potřebuju další data jako číslo 5, potřebuji data...

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-11-14 13:25:52

K tomu můžu dodat je toto:

ASTRA v mém profilu - rok výroby 2005 - běžný pravidelný roční servis v opelu ( cca 5000,- ročně)

Výdaje navíc za díly - sada na výměnu rozvodů včetně práce v opelu 4800,- Kč a výměna komplet brzd - doma já osobně - cena cca 5000,- Kč (4x kotouč + 8x destička) a stím ještě táhla k přednímu stabiku za 800,- pár.

Jo abych v tom množství dílů nezapoměl - montoval jsem na ní tažné zařízení za cca 6000,- Kč a nechal ušít potahy na sedačky na míru za 3500,-

A ještě jsem vyměnil 2 ks žárovek v potkávacích světlech........

Víc už fakt ne........

Tak jak to teda je ?? Není to nějaký divný??

2012-11-14 13:33:14

Není, naopak, todve je úpuně noumání, Úďo...

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-11-14 14:15:15

To jsem rád, že to není značkou OPEL

Tak jsme opět na začátku a o něco chytřejší a nezbývá než hledat......

2012-11-14 15:24:31

JJ , je to napvosto noumání. Mám Merku 2005, a taky do běžné roční údržby (olej , filtry ,klima, sem tam žárovka, apod.) tak možná ty 4-5 litru. Sem tam si vymyslím něco navíc , jako letos v lednu Led denní svícení + tempomat , což mě přišlo na nějakých 8 litrů , ale to už jsou mé výmysly bez kterých by auto jinak normálně makalo. . Za celou tu dobu z těch větších položek byly nutné jenom rozvody + vod.pumpa 4,500,- Ká , převodka řízení + čepy asi 6.000,-,. Takové výměny destiček , svíček, pneu. , atd. počítám už spíš do tý běžný údržby. Destičky jsem zatím měnil pokud mě paměť neklame 2x. No a to ostatní jako tažný , tempouš, ledky, apod. jsou jenom prostě taková "vylepšení"- můj osobní problém A tam ten dotyčný , ten si na té VéCé opravdu celkem za těch pár let pěkně máknul,kua. A jak psal Colommbo ,kdyby mu to dělali vše v servisu,a nedej bože v autorizáku,tak by se fakt nedoplatil

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-11-14 18:34:42

Úďo to jsem rád, že mám noumání přístup k autům a auta tím pádem také noumání, Úďo....

2012-11-15 00:51:55

amajdr:

"vectra je nizsi stredni a omega vyssi stredni" To platilo v dobách, kdy se vyráběla Omega současně s Vectrou B No a je zapotřebí říct jedno...že Omega se přestala vyrábět v té době, kdy se začla vyrábět Vectra C, která se zároveň podstatně zvětšila na auto minimálně střední třídy. I cena 1,3mil,- v nej výbavě by tomu odpovídala.

"obyc predohrab nikdy nebude jako zadohrab se samosvorem. vim ze omega dokaze frknout zatacku jeste lip jak nova octavka RS, a ta je uplne jinde jak 12let stary podvozek z vectry." To bych tak jistě netvrdil, protože se jedná hlavně o ten článek mezi volantem a sedačkou, tj. řidič. Octavia RS je jen snížená s tužším podvozkem obyčejná Octavie. BMW sem nepleť vůbec, protože BMW je BMW a na tyhle auta nemá ani omylem ta tvoje zázračná Omega Navíc, kterékoliv BMW má ideální rozložení váhy na nápravách a o tom se Omeze může taky jen zdát.

"vectra je sice novejsi, ale levnejsi s francouzkym konceptem kterej umi do zatacek na neutral, neni komfortni, jizda je nudna a interier dost pad na hubu. mysleno doslovne.." No, francouze v tom teda rozhodně nevidím a myslím že nikdo kdo ji má. Do zatáček se na neutrál jezdí spíš se zadním náhonem - když už to přeženu. Komfortní jízda spočívá u tebe v čem? Jízda samotná je nudná tak, jak jsi nudný řidič a jak zvládáš své auto. A interier? To, že se ti od pohledu nelíbí sedačky, ještě neznamená, že se v nich špatně sedí...a v tom bych se shodoval s autorem toho článku, protože to je první auto, ve kterém mě ani po 10ti hodinové jízdě nebolely záda. No a ten "pád na hubu" znamená co? Jednoduchost, přehlednost? Někomu se to i líbí a vyhovuje. Jestli by si raději přeplácaného focuse první generace

Je mi jasné, že ta tvoje Omega je prostě best ale upřímně, kdykoliv jsem se s kýmkoliv bavil o autech a došlo na oply, tak všichni se shodli, že zrovna Omega a je jedno jestli B, nebo C ale spíš ta B, je snad to nejošklivější auto, které Opel v té době vyráběl s jízdními vlastnostmi nepovedeného BMW. No a já osobně, kdyby mi té mojí nebylo líto, jí kur*vit někde na autodromu, tak bych ti i předvedl, že se můžeš jít se samosvorem u Omegy vyfotit Totiž, zatáčka projetá driftem, neznamená projetá nejrychleji.

Tak, asi takhle. Neber to že ti nějak urážím auto, ale prostě se s tebou v tomhle neshodnu a z okruhu mých známých už vůbec nikdo. Céčková Vectra je prostě svá a na lidi působí dojmem většího luxusu, než ve zkutečnosti poskytuje, ale každopádně říkat, že v ní není komfortní jízda atd, je nesmysl. Vyzkoušej 2,8 V6 s koženým interierem, navigací, větranýma sedákama, dvouzónovou klimou, ESP, AFL a sport podvozkem a tu srovnávej s tím tvým luxusem z roku 95... .

No a ještě k tomu článku: Neviděl bych ty jeho opravy tak nějak moc černě, protože ano, v servise by se asi nedoplatil, ale tyhle problémy mají dnešní auta všechna, pokud mají najeto přes 200tis.km. Nápravy a podvozek jako takový by vydržel víc, nebýt našich silnic, ale elektronika a její části, to je průser u všech aut.

Oply trpí na vadné CIM moduly (hlavně první generace) a jednotky AFL taky zrovna nepřekypovaly spolehlivostí. To všechno ostatní je jen průměr jako u každého auta, které má i 18 řídících jednotek. Já jsem zatím za ten rok a 35tis najetých km neměnil krom silentbloku ramene a horního uložení nic. Samozřejmě klasika, CIM modul komunikuje chybně, takže někdy nefunguje tempomat, ale s tím už jsem to koupil i přes to, že mi to diagnostika ukázala přímo na místě. Zase, za 132tis,- všechno ostatní maká bez problému, tak co bych nechtěl.

2012-11-15 01:01:50

ondra » chapu ze mas vectru tak jsi z ni paf, je to ale jebka :D a omega je taky jebka ktera ma jeste nizsi cenu, ale ve skutecnosti je trochu min jebka nez vectra. tak jako bude focus vedle mondea vzdy jen focus, tak bude vectra vedle omegy jebka :) jestli jsis nevsiml tak v profilu celkem vyrazne pisu ze best je audi :DDDDDDDDD jestli mas rad jednoduche auta, asi jsi sam jednoduchy :) ale delas mi radost, nejen ze zrejme neznas auta, neumis ridit ale jeste jsi mi podlehl.. nasral jsi se a admin tuhle diskuzi zcela jiste zamkne :))) delas mi radost :)

2012-11-15 08:40:18

Nic se zamykat nebude, chlapci, je to jako obvykle v životě - někdo rád holky takový a jinej makový... Čím kdo jezdí, je jeho věc a chápu, že si to chválí, je-li spokojenej, a kritika je taky mnohdy přínosem, je-li však myšlena v dobrém...

2012-11-15 10:15:39

amadjr : Nechápu proč se navážíš do člověka který majiný názor a ještě ho vyjádřil zcela slušně.

= Právě si se předvedl jak jsi chudý duchem.

navíc porovnávat podvozky aut z r.95 a roku 02 a výše je zhovadilost , je tam dost velký rozdíl v naladění , kdy novější auta (DE) jsou znatelně přitvrzená. Někomu se to líbí , někomu ne.

bad64  
2012-11-15 15:31:09

amajdr:když jsou dle tebe všechny OPELy jebky že máš Omegu?Jinak zde je Forum Opel a jinak dotaz byl položen Vectra C 2008-kterou motorizaci zvolit?Tak nechápu proč zde vychvaluješ AUDI.Super-Admin clubu

2012-11-15 15:36:32

mila-bad» protoze ondra mne oznacil ze podle mne je nejlepsi omega :)

z5 k prispevku, ty naftovy motory nebudou usporne jako 1,9 v octavii, a nutit se jezdit naftou a i prez to se spotrebou tesne pod 8l mi prijde uz zbytecne. to radeji jezdit prumerem za 9 s tou 2,8 T benzin. te aspon kdyz slapnes tak opravdu pojede..

2012-11-15 23:20:24

Jasně jenže ty si takhle o omeze psal... . Sni si dál o Audi, my budeme jezdit v tom na co máme a co nám vyhovuje. Jen bych tě ale požádal o jednu věc : Protože mně neznáš, tak nehodnoť jak dokážu, nebo nedokážu řídit a jestli jsem, nebo nejsem jednoduchý a tak podobně, ty elektrotechniku z Berouna

No a teď k té spotřebě co píšeš... Jasně že 1,9 turbokamna od škodofky dokáží jezdit za 4,5l/100km ,ale to dokáže stejně tak i kterékoliv hdi a cdti jen o malinko víc, ale rozhodně ne jak píšeš těsně pod 8. Totiž, jsme zase u toho jaký seš řidič, kde jezdíš a jakou váhu musí ten motor tahat. Osobně diesely nemám rád, snad krom motoru 3,0d od BMW, který se jim všeobecně opravdu povedl, bych si naftové auto nekoupil.

Jenom bych se tě ale zeptal: Kolik Vecter si viděl, nebo si se s nima svezl alespoň 200km? Nebo, kolik lidí, co tohle auto vlastní, znáš? A nebo jen paušalizuješ podle fotek a podle toho jednoho gts o kterým si psal na začátku?

2012-11-16 10:53:13

Pax, iudices. Irae nihil resolvitur.

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-11-16 12:04:38

Ale no tak Pánové

Chvilku sem nekouknu (38 hodin) a tady se zase dějou věci, vlákno se určitě nezamkne do doby, než koupím vectru. Tak se podle toho chovejte, ať to tady taky trochu vypadá.

Nechte hlavy chladný, cením si Vašich názorů, ale omu mám a vectru ne, tak uvítám připomínky k vectře spíše někoho, kdo ji má a jezdí ...... Amadjr, nezlob se a nevztahuj to na sebe, nemá cenu někoho přesvědčovat o vlastním názoru aby ho přijal, když má vlastní získaný vlastními zkušenostmi - to platí na obě strany.

Doufám, že tímto Vaše dohadování končí a nebudu to tady muset nějak korigovat.

Mimo jiné spotřeba s motorem Z19DT je vklidu reálná 5,2 l nafty na 100 km - zjištěno u známého.

Takže srovnání s ochtáfkou je nesmysl, protože vece má o cca 300kg větší pohotovostní hmotnost.

Tak zůstávají ve hře Z18XE, Z28NEL/T a Z19DT - k těmto motorizacím očekávám rady, názory atd.

O jízdní pocity, názory atd. mi ani tak nejde - protože to bude pořád Vectra SW 2008......Děkuji admin


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8