Fórum - Téma


Vectra B X18XE nesvítí kontrolka motoru...


Fórum Vectra B Vectra B X18XE nesvítí kontrolka motoru...

Informace o modelu: Opel Vectra B



2014-03-23 18:26:51

Zdravím všechny.

Pánové potřeboval bych poradit s manželčinou Vectrou B. Po nastartování jsem ujel asi dvacet metrů a motor umřel.

Startér točí, palivo ani jiskra není. Kontrolka motoru se vůbec nerozsvítí. Diagnostika s ECU nenaváže spojení.

Já vím asi ECU v háji, ale po zapnutí klíčku se rozsvítí vše co má a poslušně po chvilce pozhasíná.

Tak prosím všechny o radu zkušenosti a pod. Díky Chevy.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-03-23 18:42:34

chevy: Ta kontrolka motoru se rozsvítí a pak zhasne? Nebo se nerozsvěcí vúbec?

2014-03-23 19:00:20

a co pojistky sou všechny o.k.??

bad64  
2014-03-23 19:10:44

No jé myslím že je na vině imobilizér.

Krcinek  
Zdeněk
2014-03-24 10:30:25

Zdravim po zapnutí klíčku má zůstat svítit kontrolka mororu mazání dobíjení a ABS po nastartování vše zhasne. Nevím ale

nejdříve pojistky a potom další imobilizér jestli dává čerpadlo benzin zapni klíček a před redukčním ventilem zkus mačknout

na ventilek jestli ti dává čerpadlo a pak pokračuj dále. Příčin jinak může být mnoho ale na dálku se mnoho nevyřeší tak pevné nervy

a dej vědět co to bylo. Jinak zdraví /Krčínek / majitel Vectry B 1.8--16V a motoru X18XE.

2014-03-24 14:26:16

Díky za reakce.

Tak kontrolka motoru se vůbec nerozsvítí jinak všechny kontrolky pozhasínaji až na olej a dobíjení.

Čerpadlo ani nehlesne a tudíž bez tlaku na liště.

Svíčky bez jiskry.

Dnes zjistím kde v autě najdu ECU, myslím, že je před kastlíkem u spolujezdce a změřím, zda je pod napětím. Nevíte někdo z hlavy piny, kde má být po otočení klíčku napětí?

V případě vadného imobilizeru kontrolka motoru bliká domnívám se. Tady je kontrolka mrtvá. Zaráží mne fakt, že diagnostika se s ECU vůbec nespojí a s ostatními systémy ve voze ano (radio,centrál,přistroje)

2014-03-24 15:49:44

ŘJ najdeš na straně spolujezdce pod oknem musí dolů stěrače ten krycí plast pak dekl jenž kryje konektor ŘJ

2014-03-24 17:45:34

ružove relé napájení řj motoru je vepředu u motoru a jsou tam dvě stejná mužeš je zkusit přehodit.

Pokud by to dělalo iMMO tak by kontrolka rychle blikala a auto by chytlo zdechlo.

2014-03-24 19:02:05

hansdob: Ta relátka jsou obě bez napětí. Předpokládám po zapnutí zapalování se na cívce alespoň jednoho relátka musí objevit napětí baterie, nebo se mýlím? Pokud ano půjdu po drátech: od cívky relé k pojistce a od pojistky ke spínačce. Jedno relátko je řídící jednotka ECU a druhé benzinová pumpa, je to tak? Ještě na pinu 55 ECU je trvale napájení a na pinu 17 po zapnutí zapalování?

Jelikož z Tvých příspěvků vím, že o tom něco víš, tak proto tyto dotazy na Tebe. Díky moc.

2014-03-24 20:38:27

ecu zatím neřeš (jinak ano pokud to má simtec 56-56,5 tak pin 55 trvalej a pin 17 po klíčku) pokud nemáš napájení na těch dvou relátkách nepojede

pojistky 19 a 21 nebo po kabeláži.

2014-03-25 17:54:42

hansdob: Zdravím.

Mám nové poznatky. Na vývodu 17 po klíčku napětí mám, ale na vývodu 55 není ani ťuk. To mě sice trochu uklidnilo, že nemusí být v háji jednotka. Přesto mne čeká prima činnost hledání kabelu který to má na svědomí, protože pojistky v kabině OK a taktéž ty u obou relátek. Jo a ještě na pojistkách napětí mám... Další laborování provedu zítra.

Zatím díky.

2014-03-26 08:11:38

a je proud v kabině na těch dvou pojistkách co jsem psal??

2014-03-26 17:59:29

hansdob: Dnes jsem se k tomu nedostal, ale pojistky pod volantem jsou pod napětím. Podle schéma z Autodata jsem odvodil, že když mám napětí na pojistkách, ale už ne na relátkách potažmo na pinu 55 ECU musí bý vada mezi relátky a pojistkou.


Odpovědět