Fórum - Téma


Vectra B, vymena RJ


Fórum Vectra B Vectra B, vymena RJ

Informace o modelu: Opel Vectra B



2013-02-02 22:24:53

Vectra B 2.5 V6 1996 CDX

Cau borci

Odesel mi imobilizer, normalne jsem jezdil a jednoho dne sednu do auta, otocim klicem a blika na me kontrolka motoru a motor jen toci a nechce chytnout. Diagnostika ukazala chybu imobilizeru.

Tak jsem kod imobilizeru neshanel u Opel, ale sel jsem do obchodu kde delaji autoklice s cipem. Pan mi nacetl muj stary cip a udelal kopii na novej. Bohuzel ten opet nefungoval. Vada nejspis bude na cteci civce co je na spinacce.

Tak jsme se rozhodli s mym mechosem sehnat komplet jinou ridici jednotku, s cipem a ctecim krouzkem. Prvni jsme dovezli z autovrakoviste Opel morava v Olomouci, cena 2000kc. Po namontovani jednotky, prehozeni cipu a krouzku auto bez problemu chytlo. ALE ! Motor sel na cca 3-5 valcu, kouril cernej dym a zral cca 6l na 10minut volnobehu. Diagnostika neukazovala zadnou chybu.

Tak jsme sehnali dalsi jednotku, tentokrat bliz meho bydliste. Namontovali a zkouseli start. Auto chytlo na drc, jen volnobeh byl nejaky divoky, po seslapnuti plynu se auto pekne ustalilo v krasny volnobeh a slo na vsech 6 valcu ( tak jak pred poruchou imobilizeru ). Tak jsme usoudili ze vse vypada v poradku a rozhodl jsem se vratit 1. koupenou jednotku na vrakoviste v Olomouci. Mam to cca 50km tak jsem jel protahnout vectru, v poradku jsem dojel, jednotku vratil a penize dostal zpet. JENZE ! Po ceste jsem si vypocital prumernou spotrebu 25l/100km a auto spatne reaguje na plyn a nejdrive cuka a az potom se rozjede.

Diadnostika hlasi: 3 chyby, ktere se i po smazani opet ukazi po dalsim startu: P1405 Ventil recirkulace spalin (EGR) - zpetna vazba - prilis nizke napet - trvale

P0100 - Cidlo prutoku vzdusne hmotnosti, nizke napeti - trvale

P0100 - Cidlo prutoku vzdusne hmotnosti, vysoke napeti - trvale

Mimo to mi jeste nejde zapnout autoradio ( nemam original ) a nejde dalkac centralu ani kdyz ho zkusim nakodovat v zapalovani. A pal. pocitac mi hlasi chybu automaticke prevodovky, ale ja mam manual, zeby ta jednotka byla z automatu ?

Me otazky zni: Muze vymena jednotky zapricinit tyhle chyby ? Auto normalne predtim jezdilo a v diagnostice nebyla ani jedna chyba. Jednotka je stoprocentne v poradku, vim ze auto v kterem byla normalne jezdilo... Napeti na konektorech EGR a vahy vzduchu jsme merili a jsou v poradku ( dle normy )...

Muze tyto chyby zapricinit alternator ? Vim ze trosku prebiji, ale na puvodni jednotku vse fungovalo i s "spatnym" alternatorem. Dekuji za kazdou radu a poznatek, uz nam z toho jde hlava kolem

2013-02-03 09:11:43

muže protože ji nemáš vhodně přizpůsobenou ale ted přemýšlím na tomto starým autě to možná ještě ani nejde a musíš dát řj přesně identického čísla a SW jednotky mě ted tak napadá že kodovatelný jsou u sopela až od 2002 (ale to at mě raději někdo doplní) přiznávám že v tomto zaostávám jelikož se už mnoem víc věnuji VW group


Odpovědět