Fórum - Téma


Vectra B 2.2, žere olej a modře kouří


Fórum Vectra B Vectra B 2.2, žere olej a modře kouří

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2  3

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-05-08 13:58:37

Jirko nemám a jsem rád. Já mám přece Y22XE - 106 kW je to skoro to samý co je X20XEV - 100 kW jen mám dva katíky a el. klapku plynu a hlavně poslední motor s gumovým rozvodovým řemenem.

108 kW je ten motor na obrázku vlevo a "můj" v omě vpravo v mém příspěvku výše.

2013-05-08 14:04:22

kopejda: Já vím, že to není totéž, jen ty odlišující nuance jsem neznal, děkuju! To víš, pro nás kluky z vesnice je dvadvojka jako dvadvojka...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-05-08 14:12:57

colommbo: Tak to Ti ještě zamotám hlavu

Představ si, že sada pístních kroužků pro motor můj, jeho a dokonce i Ondry je identická.

Tím chci říct, že je sada pístních kroužků s jedním obj. číslem shodná pro: X20XEV, Y22XE, Z20NET, Z22SE a Z22YH

Vše je průměr vrtání 86mm - 2.2 mají oproti 2.0 poze delší zdvih, proto nemají zase o tolik větší výkon ale mají o dost větší kroutící moment.

2013-05-08 14:18:22

kopejda: Jo, tomu rozumím a vím - s vyšším zdvihem (či s rostoucím počtem hladových krků ) roste krouťák. Stejný vrtání 86mm má i V6 X30XE...

2013-05-08 21:13:39

a kdo mi ty kroužky vymění?

2013-05-08 21:39:42

wiki99: ten kdo to umí

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-05-08 22:01:50

Ještě mě napadá jestli nejsou v háji jenom stírátka ventilů, tam může taky projít dost oleje. Ale problém Ti to nevyřeší, stejně musí rozvod dolů, vačky a zdvihátka ven. Je to jen další možnost a určo bych je vyměnil, když se bude sundávat hlava.

Kdo to udělá?? To fakt nevím, já nemám kde a jsem rád, že stíhám svoje autí a autí v celé rodině (celkem 8)

Počítáš s výměnou rozvodů? Protože když se do toho pustíš zgruntu, jako že rozvody, kroužky a všechna těsnění která budeš měnit, tak to cenově bude cca něco přes deset tisíc za díly.

2013-05-08 22:10:19

kopejda: jde mi jen o to, aby to nebralo olej, chci to prodat. 2.2 už mě nebaví. přesedlám na 6 hrnců :) s tímhle problémem je to auto tak za 20 a za poslední měsíc už sem do něj těch 25tis nacpal

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-05-08 22:31:28

wiki99: Chápu, tak to jsou kroužky (sada na 1 píst cca 688,-) těsnění pod hlavu (cca 1228,-) stírátko ventilu (jeden kus cca 118,-) vana motoru je nejspíš na tmel (tuba cca 200,-) možná sada těsnění ventilového víka (sada cca 880,-) - to pro představu o cenách jednotlivých nejnutnějších dílů.....

A asi bude nejmoudřejší to prodat tak jak to je a budeš to mít bez starostí.....

2013-05-08 22:41:45

kopejda: za kolik to mam nabídnout? podvozek top stav, nové gumy, brzdy, 100tis se serviskou najeto nové pneu + zimní na alu atd atd.. Mam informovat kupujícího na větší spotřebu oleje? mě nikdo neinformoval a BC mi napsal až po 500 ujetých km od koupě check oil level.. pak tam padli 2L oleje najednou ..

2013-05-09 10:50:34

No co ty seš za Typa ...

psal si tu něco ve smyslu , že se ti nelíbí i spotřeba benzínu , že pod 10 nejdeš a teď píšeš, že tě 4V neba a jdeš do V6 ???

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-05-09 12:27:04

wiki99: To nevím, koukni na tipcars a dej cenu podobnou. Moc si od toho neslibuj, já prodávám Astru H a za cenu 130 tis. o ní nikdo nestojí....

Na prodej aut je fakt blbá doba.....

Ta V6 - no nevím, aby to nebyla ještě větší kasička než ta co máš.....

2013-05-09 13:06:07

Člověk by si měl předem ujasnit , co je dnes za dobu... že lidi nemají peníze a to, co se dnes prodává za vozy, jsou z 80-90 % doježděné křumply (cenová kategorie do 100k), které prostě potřebují vědší investici. Proč by dnes někdo prodával bezporuchový dobře sloužící vůz. Jen pro to, že už ho nebaví ? Možná, ale to je hoooodně velká vyjímka.

Já být tebou tak prostě obětuji oněch 20k za komplet generálku s rozvody a pak už budeš jen jezdit a budeš mít alespoň nějakou jistotu spolehlivosti.

2013-05-09 13:06:36

wiki, s tou spotřebou co si psal, je to hodně.... Nejúspornější jízda s tímhle motorem je právě v rychlosti 80-120km/h na zařazenou pětku. Na 16" kolech jsem byl schopen udělat i 5,8l/100km na 17" to bylo o necelý litr víc, ale i tak, se bez klimy dá jezdit v pohodě kolem 7/100....samozřejmě ne čistě po městě....toť ke spotřebě. Pořát záleží na noze a ne že, co jsem se dočetl, něco o elektrickém plynu atd...blábol.

Přemýšlel jsi nad výměnou motoru, koukal si se do Polska? Tam ho seženeš bez problému do 10000,- jen je to trochu risk... .

K té prodejní ceně asi toto, je to benzín a víc jak dvoulitr a to tady nikdo nechce...nevím kolik si za ni dal, ale pokud to není kombík, tak je reálná cena kolem 45tis,- maximálně a kdoví jak dlouho ji ještě budeš prodávat....český člověk je na výběr aut trošku debilní a opel u nás nemá zrovna nejlepší pověst, i když nevím proč.

2013-05-09 18:14:42

ondra01: tak nějak vypadá moje cenová představa. uvidíme. je tam dost nasypáno, moc věcí je po výměně a myslím si, že počet najetych km to auto prodá. uvidíme o víkendu něco nafotím a někde to vystavím.

2013-05-09 18:19:33

wiki99: Pokud jsou ty kilometry jednoznačně doložitelné servisní knížkou, tož možná auto prodají, jinak na km nájezd se dnes už moc nehledí a skoro nikdo mu nevěří. A na vysokou spotřebu oleje je nutné upozornit předem, jinak může kupující argumentovat skrytou vadou a podle mého úspěšně...

2013-05-09 20:47:30

colommbo: ano, uvedu to i do smlouvy.

2013-05-09 20:52:52

wiki99: Tož to je pak všecko v richtiku


Odpovědět

1  2  3