Fórum - Téma


Vectra B 2,0 DTI r.2000 je zdechlá a blb


Fórum Vectra B Vectra B 2,0 DTI r.2000 je zdechlá a blb

Informace o modelu: Opel Vectra B

Diskuze o vozidlu

2000 Vectra B

9 diskuzí

Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, Řadový.



2013-03-09 11:23:59

Zdravím mám B vect.2,0 DTI r.v. 2000 a nemá výkon, je to také zdechlé a nahovno se s tím předjíždí.Egr ventil nejde u tehoto motoru zaslepit.Hadice od turba,která do něj vede je zasraná od oleje a víko ventilu zevnitř také.Stačí to sundat a vše vyčistit,nebo je někde jinde zakopanej pes.Jinak auto jezdí uplně v poho až na xenonové světla,svítí uplně nahovno,zlatá klasika žárovek.Zkusím je nechat přeleštit,nebo máte někdo na to jinej špek.Dík za rady

bad64  
2013-03-09 11:30:40

tono: Ano nejprve bych to co píšeš co je zasrané vyčistil a pak bych po případě hledal dál.Nepíšeš zda ti nesvítí kontrolka diagnostiky nebo zda ti to nepadá do nouzáku.Ty světla pokud nepujdou vyleštit koupit nové.

2013-03-09 11:38:08

Míla-bad64: Zdravím,diagnostikou jsem to celé nechal prolézt a nic.Nic nesvítí a ani to nepadá do nouzáku.Auto jezdí uplně normálně až na ten výkon.

2013-03-09 15:14:25

Míla-bad64: světla jsou nejlepší co mam ja,klasika skleněný,s tou hadicí jsem měl problem taky,dal jsem to do servisu a vyčistili mi sání,bylo špinavé jak blázen,auto stejně jede nahovno,nemá výkon,skusím vyčistit vzduchovej filtr a to vše kolem filtru a ještě to skusým projet bez vzduchovýho filtru,když to nepomůže tak jedině diagnostika a ta mi to snad ukáže a když ne tak jedině váha vzduchu

bad64  
2013-03-09 15:48:42

No taky by to mohl dělat vysypaný katalizátor už jsem se s tím sešel pak je to jako když tě něco drží.

2013-03-09 16:14:18

tono: Já jsem, co se nafty týče, ještě větší tele než v případě benzínu, ale je-li hadice od turba k EGRu zas*aná od oleje, tedy myslím zevnitř, tož nemůže turbo už částečně propouštět olej do sání... ? A ventilový víko zevnitř od oleje být musí, vždyť ti olej maže celý vrch hlavy...

2013-03-09 20:03:08

Zdravím ,jsem se zplet není to víko ventilu, ale asi to je sání teď si nejsem jist.

Našel jsem na netu dekarbonizace motoru.Nemáte s tím někdo zkušenost,není to zase nějaká habaďura.Kdyby to fungovalo což si asi nemyslím to by bylo supr.

http://www.iob.cz/produkt...ace-vznetovych-motoru.php

2013-03-09 20:19:08

Míla-bad64: ale mě to jede nemá to takový výkon jak to mělo ale jede a při rozjezdech je to líný taky ale na hlavní těch 100 a víc udělá v poho,po delší době a půrři přrdjíždění na 5 jsem sešlápl plyn a ještě zabrala ted je to jak když na 5 předjíždíš s nějakou 1,3 feldou

2013-03-09 20:24:09

tono: Pokud je pod nějakým víkem sání dost mastno (ne snad úplně vyloženě bordel), není to nenormální, bo do sání je vyvedené odvětrání klikové skříně a olejové páry jsou samosebou mastné, v chladnějším sání navíc kondenzují, takže určitá míra zaolejování je prostě obvyklá. A tebou zmiňovaná dekarbonizace motoru je vždycky, jak se správně česky říká, vošajslich... U našich starších motorů nejsou určité nánosy karbonu nic neobvyklého a já osobně to vidím tak, že za jistých okolností a na určitých místech může a asi i má ten karbon už i jakousi těsnící funkci... Kdysi mi jeden mekánik dekarbonizaci motoru (benzín) taky nabízel, další kamarádi mekánici mi to naopak rozmlouvali a já to nakonec odmítl. Nevím, udělal-li jsem dobře, ale prostě jsem do toho nešel. Jak je tomu v případě naftovýho motoru, nevím, je to na rozhodnutí každého soudruha...


Odpovědět