Fórum - Téma


vectra 2.0dti špatné starty


Fórum Vectra B vectra 2.0dti špatné starty

Informace o modelu: Opel Vectra B



2011-02-20 18:30:06

rok -auto 98

motor 99

Poté co odešlo čerpadlo byl vyměněn motor,od té doby chytá studený motor špatně,dal jsem nové žhavičky i žh.relé,při zapnutí zap. žhaví jen tak 2s tak před startem odpojuji čidlo teploty které bude nejspíš k.o.,pak to žhaví dlouho,po 2 dnech se auto jen obtížně startuje,přetěsnil jsem hadice na filtru a dotáhl na čerpadle,nic jiného snad na autě není?

Dovybavil jsem auto balónkem na ruční čerpání nafty,před studeným startem musím načepovat balonkem a pokud mi ještě někdo při startování nemačká tak by ani nechytla.

teplý motor chytne celkem dobře.

Po výměně motoru se motor chová neochotně do 2tis otáček takže je s ním radost se rozjíždět,v autě je původní říd.jednotka z roku 98 jednotku k motoru mám ale kvůli klíčku to musím někam zavézt ani nevím kam,oba motory jsou 2,0dti vzhledem identické ale prý by jednotky mohly být rozdílné děkuji za každou odbornou radu,Kubajs

2011-02-21 07:17:38

Takže napiš nám typ motoru ne značení 2.0dti . Typy jsou X20DTL a X20DTH ještě je Y20DTH ale ten se dával až 12/99 takže ten by to být neměl a ten si myslím na původní jednotku asi vůbec nejel (nezkoušel jsem to) už je poněkud jinej ale okem se liší tyto motory velmi malinko ty první dva vůbec. No a ted k těm jednotkám tam může být velkej problém jelikož motory X20DTL do roku 12/98 používají jednotku EDC MSA 15,6 ale ovšem již od 8/98 i EDC MSA 15 M a to ještě v několika softwarových modifikacích takže pokud jsi měnil celý motor včetně čerpadla nemusí to chodit. Nejjednodušší je zjistit pro funkci řj číslo tvého starého čerpadla a číslo nového a pokud budou tyto čeradla záměnná auto pojede a chyba je někde řešitelná nějakou drobnou opravou pokud čísla (tím pádem čerpadla spíše jejich elektronika) záměnná není tak to fungovat nebude a opravit toto bude běh na dlouhou trat a pokud to nezvládněs sám což bude vyžadovat asi hodně nervů i pro někoho zkušeného tak se někde v servise nedoplatíš. Toto to chtělo řešit před koupí toho motoru jelikož si nejsem ulně jist ale myslím že nepostačí ani výměna immo s řj protože to má zřejmě i jiný pin out.

2011-02-21 10:59:18

Tak to je hezký,pokusim se dohledat všechna ta čísla a pak je sem napíšu,měl jsem k naší vectře ještě jednu na díly tak jsem ten motor použil z ní,kdo by tušil že dělali různé motory ,známej říkal že stačí vag a bude to,mám i klíč k té rozebrané vectře,nejradši bych ten imobilizer vyndal z klíčku a dal do toho snímacího kroužku,je to možné? poněvadž mám jenom jeden klíč a dodělat je docela problém,díky Kubajs

2011-02-21 13:33:04

Ano jde ten immo takhle udělat.

2011-02-21 13:34:23

VAG je diaagnostika na koncernové vozy audi tím na oplu nic neuděláš

2011-02-21 19:32:17

Aha tak to jsem řešil golfa a nějak jsem to poplet,na nějaké diagnostice mi ten imobilizer spojí s tou řídicí jednotkou nebo mam jenom vyndat z toho klíče to cosi co v něm je a půjde to na tu jednotku nastartovat? takhle když jí přendam tak to neběží

2011-02-21 22:46:36

op-com, opel tech, možná KTS a ATAL ale potřebuješ piny k oběma řj, pokud ale máš dvě auta dvě řj dvoje klíče tak přehod ještě na dráty imma spínací skřínku z druhé do který dej klíček z té druhé a mělo by to jet. Mno ale pokud ty dvě řj nejsou záměnné (ještě jsi nenasal čísla ani typy) tak ti to nepůjde leda že by jsi přehodil pak i motorovou elektriku ale to bude boj.


Odpovědět