Fórum - Téma


VeCe miznutie chladiacej kvapaliny


Fórum Vectra C VeCe miznutie chladiacej kvapaliny

Informace o modelu: Opel Vectra C



2016-05-15 13:20:55

Ahojte,

Najprv, spomeniem údaje mojho auta:

  • Vece 2.2dti, 260000km najazdených, rv 2002, manual

A teraz k problému. V poslednom čase pozorujem, že mi ubuda chladiaca kvapalina z expanznej nadržky, nie vo veľkých množstvách ale mizne. Zhruba do mesiaca 1dcl. Skúšal som naliat aj tekuty utesnovac liqui moly ale nevidim zlepšenie. Vymenil som aj termostat. Expanznu nadobku mam z VeCe faceliftovej ale uzaver povodny. Auto sa normalne zohreje, kuri ako ma. Nedymi, na vicku od oleja žiaden film, emulzia, takisto ani v chladiacej kvapaline. Pod autom nevidím mlaku po úniku kvapaliny.

Máte s podobným problémom skusenosti co to môže byť? Napadá ma uz len tesnenie pod hlavou.

Dakujem

2016-05-15 13:47:46

A víčko nádobky je v pořádku

2016-05-15 13:51:33

karelmacík: no vyzera na prvy pohlad ze áno. Myslis si ze struna nema dostatočnú tuhost a prepusta pod nizsim tlakom?

2016-05-15 13:54:36

martin.bohus: Já mám Vectru C 1,8 16V a měl jsem podobný problém. Při výměně rozvodů servis zjistil že je šparná vodní pumpa. Po výměně je vše v pořádku. Chladící kapalina se už nestrácí.

2016-05-15 14:01:19

jerry_vectra: a tiež si predpokladam nevidel mlaku pod autom. Lenže to musi motor trosku dole lebo voda pumpa je hned pri pravom nosniku

2016-09-08 18:41:26

Zdravim všechny, rád bych potřeboval pomoct s ubýváním chladicí kapaliny na Opel vectra c 2.2dti 92kw 16v (y22dtr). Za jízdy nic neteče, ale když zastávim a vypnu motor, tak začne uchcavat voda z pravé strany motoru (z pohledu řidiče). Teplota motoru je v pořádku, hadice jdou zmáčknout. Že by pumpa nebo těsnění pod hlavou? Olej v pořádku. Předem díky za odpověď

Teplice a okoli

2016-09-08 19:19:42

to bych viděl spíše na netěsnost nekde na hadicích k topení. Mně to lehce kapalo ve stejných místech ve spojí hadice k radiátoru. Ale koukni i na termostat a obecně na vedení chladiva, někde to musí být mokré.

2016-09-08 21:16:22

pokud by ti to mizelo přes hlavu do spalovací komory, tak by jsi viděl při nastartování bílý dým, jestli ti to mizí do oleje, tak by ti na měrce přibýval stav, zkoukni prostě všechny hadice a taky chladič, nalej tam neředěnej fridex a měl by jsi to v místě ucítit, kde to teče, na jaké teplotě se ti drží motor? zkoukni taky přepad za nádržkou.

2016-10-05 18:56:50

Musí se vyndavat celej motor když se mění vodní pumpa? Koukal jsem na to zespod a je to tam celý špinavý a mokrý. Zdá se i že odešla i napínací kladka. Zvládl bych to vyměnit sám??

Nebo neví někdo kvalitní servis v severních Čechach?? Díky za pomoc

2016-10-05 19:06:09

pavluna: napinaciu kladku zvladnes aj bez spustania motora, staci vybrat filter box, hadice od turba a malo by to stacit. Na vodnu pumpu ale bude treba aspon trosku spustit motor lebo ta pumpa je hned vedla nosnika. Inak k mojmu problemu na zaciatku tejto temy. Precistil som cely system len obycajnou vodou, snad 30L vody som tym systemom prehnal. Nakoniec som tam naliala nemrznucu v pomere aby bolo do -25C a zatial ani kvapka neubudla. Zrejme zas nieco nevysvetlitelne medzi nebom a zemou :D


Odpovědět