Fórum - Téma


VeCe 2.2 dti studený motor jde do nouzového režimu


Fórum Vectra C VeCe 2.2 dti studený motor jde do nouzového režimu

Informace o modelu: Opel Vectra C



2013-03-22 22:26:18

Zdravím. Při nastartování studeného motoru a jízdy pár metrů se mi rozsvítí kontrolka auto s klíčem a auto se dá do nouzového režimu. Při vypnutí a znovu nastartování motoru je vše zase OK. Při zahřátém motoru vše funguje jak má. Může to být zanesený EGR ventil nebo nějaké špatné čidlo?? Prosím o rady.

2013-03-22 22:47:50

Tak to bude bez diagnostiky asi věštění z koule.Měto dělalo naopak po zahřátí úplně stejně.Vypneš nastartuješ a chvílku jedeš a byla to váha vzduchu

plus záhadné čidlo.Rada jako hrom.

2013-03-23 08:15:59

Díky za rady :)....Ještě bych se rád zeptal jestli při odpojení hadic od EGR se chladící kapalina nezavzdušní. Rád bych si ho vyčistil ale nechci udělat víc škody než užitku :)

2013-09-15 09:42:44

petrgts: tak rada první chce to diagnostiku

rada druha jsou dve cidla který ridej DTI a to je cidlo barometrického tlaku a cidlo atmosférického tlaku.jiste se budes ptat na rozdily

cidlo atmosférického tlaku meri okolni tlak vzduchu a musí stále ukazovat 98 kpa

cidlo barometrického tlaku meri tlak v sani a to se meni podle toho ja se pridava plyn oba komunikuji spolu a pokud jeden z nich bude ende nebo davat spatne hodnouty hodi to nouzak a vypne turbo

2013-09-15 14:36:54

Byl to EGR ventil. Koupil sem nový a vše je OK

2013-11-23 12:53:43

PetrGTS: Barometrický a atmosférický tlak je to samé, čidlo bar. tlaku je u krabice vzduchového filtru a plnícího(né atm.) je v tlačné větvi turba u klapky. Jo a to čidlo barometrického tlaku je tam proto aby ukazovalo diferenci tlaků pokud ho budete čistit zničíte ho jelikož je citlivé. Jinak tato závada je projeví hned po startu a nezhasne.

2013-11-23 14:39:36

ano ano

1, čidlo nasávaného vzduchu - měří podtlak vznikající v sání , součást okruhu "váhy vzduchu"

2, čidlo tlaku plnění turba -měří a reguluje tlak turba = hlídá jeho stav

3, MAP senzor na sacích parohách - meří poměry v sání , nastavuje EGR

2013-11-23 18:10:06

bre@thlless: tak co se tyka tech rozdilu mezi atmosferickym tlakem a tlakem barometrickym je dosti znacny.Barometricky tlak je tlak co se nachazi kolem nas.Atmosfericky tlak je tlak který se nachazi v vnejsim obalu země a je to tlak který se meri na krychlove metry,

Takze v sani na DTIcku je vaha vzduchu který ma funckci snímat prutok vzduchu a jeho teplotu,pak tam je onen snimac atmosférického tlaku a ten meri tlak po preplneni turbem a zmeri kolik krychlových metru je preplneno a ridici jednotka podle toho upravi davkovani paliva,a snimac barometrického tlaku musí stále ukazovat rozmezi od 96 do 98 kpa z nej vychazeji veskere hodnoty pro rizeni motoru

2013-11-23 20:53:48

Samozřejmě, ale o váze vzduchu se tady nebavim i když do toho zapadá. Tlak plnění,( tvůj atmosférický tlak )je to přetlak a nemotal bych do toho atmosférický tlak , jestli si to budeš měřit v atmosférách barech pascalech to je jedno. Každopádně pokud někomu odejde nějaké čidlo jde auto do nouzáku a bere přednastavený tlak cca těch 98kpa(nějaký rozsahy jsou opravdu na nic, u moře je víc na horách mín). Proto co nejdříve vyměnit, jak jsem psal je u vzduchového filtru jakoby nacvaklý.

2013-11-24 21:59:56

ano mas pravdu ze snimac barometrického tlaku je vedle vzduchového filtru na kovovem drzaku na kterem je prisroubovany hvezdickovym sroubem a jde na nej nasadit 8 klic ale jelikož jsem mel se svým ceckem velky problémy v rozdilnych hodnotách tak jsem vymenil všechno od vahy vzduchu po oba snimace a stejne to bylo k hovnu a vis na co jsem prisel na malou prasklou hadicku od podtlaku,muzu ti rict ze me ta sranda stala 20 000 vcetne repasovaného cerpadla. A ejhle mala blba hadička mi vyhnala tolik penez z kapsy.at si skontroluje tez hadicky


Odpovědět