Fórum - Téma


VeCe 2.0 dti nechce nastartovat


Fórum Vectra C VeCe 2.0 dti nechce nastartovat

Informace o modelu: Opel Vectra C

Diskuze o vozidlu

2002 Vectra C 2.0

10 diskuzí

Výkon motoru 74 kW (101 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 995 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, Y20DTH.



2016-01-30 17:32:51

Zdravim opláci. Chtěl bych se zeptat, než dám auto do servisu.

Stalo se mi to, že jsem ( já blbec ) vyjel nádrž..Nejdřív mi svítila rezerva a pak už i blikala, ale na benzínku jsem dojel, natankoval a bez problémů nastartoval a odjel domů. Když jsem zaparkoval u baráku, tak jsem si všimnul, že auto na volnoběh trochu kucká, ale volnoběh držel. Tak jsem auto chcípnul a že skusim znovu nastartovat ( cca 10 vteřin po chcípnutí ), ale auto už nenaskočilo, jen jsem točil a nic. Asi na 3tí pokus auto s velkými problémi naskočilo, ale hulilo jak továrna ( bílý kouř, který tak po minutě přestal ). Jel jsem ho projet cca 5km a pořád to samí. Teď už nenastartuju vůbec. Zkoušl jsem otevřít filtr a přišlo mi že v něm nebyla skoro žádná nafta, tak jsem ho zalil ( přez ten šroubek nahoře až po úplné naplnění, a pak zašrouboval ) při startování jsem povolil jeden vstřikovač, pro odvzdušnění a utáhl a auto zase nastartovalo ( jak traktor ) . Tak jsem ho jel znovu projet cca 15Km a na odpočívadle čumákem z kopce jsem ho chcípnul a hned skusil nastartovat a nic. Tak jsem se odvážil k roztlačení na 3ku a auto bez větších potíží chytlo. Dokonce mi přišlo že už ani nekuckalo na volnoběh, ale bylo bez výkonu a netáhlo. Po dojetí k domovu jsem zase auto chcípnul a hned startoval a zase nic. Je tohle zavzdušnění, nebo KO čerpadla? Myslím si že kdyby bylo zavzdušněný, tak by hned po chcípnutí nastartovalo, nebo by alespoň mělo snahu nastartovat, ale nic, točim naprázdno. A kdyby bylo KO čerpadlo, tak by to nechytlo ani na roztlačení ne? Nesetkal jste se s tím někdo?

vlastta  
vlastimil
2016-01-30 18:30:03

adys21: prvni co bych udelal tak nechal odvzdusnit palivovy okruh.pokud nevis jak ta to radsi nech udelat nekoho kdo vi.(myslim ze i tady nekde na foru je to popisovany).....a muzes se zacit modlit jestli si nepridrel cerpadlo tym popojizdenim - tyto DTI na to trpi......

2016-01-30 18:37:23

No jestli je to čerpadlo, tak budu prodávat Vectru na ND Docela pech na to že to auto mam cca 14dní.No nic, jen musim čekat 10 dní do výplaty abych to mohl dovézt do servisu. Jen doufam, že tam nebudou koumat a měnit každou blbost a nevindam nakonec 10 000kč za přetěsnění, odvzdušnění a další blbosti a pak aby mi řekli že je to čerpadlo. No aspoň mam štěstí v lásce

vlastta  
vlastimil
2016-01-30 18:53:43

adys21: ja ale netvrdim ze to musi byt hned cerpadlo.ono staci mensi netesnost treba potrubi a problem je na svete.potom vymenis treba jen O krouzek a jezdis.jedinej problem je najit kde se to zavzdusnuje.......to je ale jen 1 z moznosti.....

2016-01-30 19:18:58

vlastta: To je fakt, ale zase mi příde divný, že kdyby se to zavzdušňovalo, tak bych hned po chcípnutí auto natočil ne? Já když to chcípnu a během pár vteřin chci startovat, tak nic... To by musela bejt netěsnost jak blázen a hlavně že by se to stalo hned takhle po vyjetí nádrže. Před tím auto chytalo krásně.

vlastta  
vlastimil
2016-01-30 19:35:26

adys21: nemusi natocit, bude ti treba chybet potrebny tlak paliva pro cerpadlo

2016-01-30 19:44:04

vlastta: Aha, ještě jsem někde slyšel že je možnost tam dát balonek se zpětnym ventilem a dát ho mezi filtr a čerpadlo, tim pak nasát naftu z nádrže, tím by měla bejt odvzdušněná cesta z nádrže přez filtr až k balonku a čerpadlo by hned dostalo naftu a mohlo by to naskočit, pokud ne, tak by to vypadalo na velkou netěsnost přepadovejch hadiček nebo vstřiků co?

vlastta  
vlastimil
2016-01-30 19:48:49

adys21: i tohle je moznost.neco takoveho je dokonce napsano i tady na clubu (na foru) tak zkus pohledat a procist, treba ti to pomuze

2016-01-30 20:00:23

adys21: http://www.club-opel.com/...pad%E1+nafta&tab=msgboard

2016-01-31 21:29:31

Spíš to vidím na čerpadlo, zřejmě už nebylo v nejlepším stavu, když jsi mu dal poslední pomazání dojetím na rezervu. Potom ... zkoušel jsem roztlačit na trojku.. :D Ty to auto musíš fakt nenávidět! Zkus vynutit žhavení odpojením čidla teploty chladící kapaliny.


Odpovědět