Fórum - Téma


VeBe X18XE1 cuká při rozjezdu a v nízkých otáčkách


Fórum Vectra B VeBe X18XE1 cuká při rozjezdu a v nízkých otáčkách

Informace o modelu: Opel Vectra B


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7

2012-10-17 10:55:30

Podívám se do schémat ale myslím že čidlo teploty nasávaného vzduchu je u motoru X18XE1 součástí váhy vzduchu.

2012-10-17 11:00:18

Měřič nasávaného množství vzduchu měří teplotu, množství a hustotu vzduchu proudícího sáním do motoru.

napájecí napětí svorka 4: 12 V

odpor mezi piny 1 a 2: 2 000 - 3 000 ohmů / 20 °C

výstupní napětí svorka 3: 0 - 5 V

Zkontrolujte konektor(y): Zkontrolujte konektor(y) a pokud je to potřeba vyčistit nebo přichytit je pro zajištění dobrého připojení.

Zkontrolujte napájecí napětí:

Vypněte zapalování. Demontujte konektor měřiče průtoku vzduchu.

Zapněte zapalování a změřte napětí mezi svorkou 4 a zápornou svorkou akumulátoru. Mělo být rovno napětí akumulátoru. Pokud není, zkontrolujte elektrické vedení a pokud jsou přítomny pojistky a/nebo relé.

Zkontrolujte odpor:

Vypněte zapalování. Demontujte konektor od měřiče hmotnosti průtoku vzduchu. Změřte odpor mezi piny 1 a 2 (teplota vzduchu). Porovnejte se specifikovaným odporem.

Zkontrolujte připojení k řídící jednotce (ECU):

Vypněte zapalování. Demontujte konektor měřiče průtoku vzduchu a řídící jednotky (ECU).

Změřte odpor mezi svorkami 1, 2, 3, a odpovídajícími svorkami v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení.

Zkontrolujte signál průtoku vzduchu:

Připojte osciloskop k signálovému vedení měřiče průtoku vzduchu a kostře. Spusťte motor a zrychlovat. Porovnejte se zobrazenou obrazovkou.

informace o oscilogramu: při akceleraci

2012-10-17 11:02:06

A tady už se mírně suneme k možnosti KO řj motoru jelikož tyto motory na to trpí a váhou vzduchu to začíná nejčastěji.

2012-10-17 11:06:19

Ty jo, to je informací Ale teď jsem z toho jelen. Ta diagnostika ukázala že je špatný čidlo teploty nasávaného vzduchu, ale přitom jsem 4 váhy zkoušel na vrakáči, takže je možný že byly všechny špatný a proto to furt blblo? Já už fakt nevim po čem jít... A nevíš co je to čidlo zezádu na motoru?

2012-10-17 12:01:46

Taď jsem se podíval na autodíly kelly a co jsem nenašel, když vyberu Vectru B, 1.8 16v 85kw X18XE1/ elektro součásti/ snímače a čidla/ teploty/ ... tak jsem našel snímač teploty nasávaného vzduchu. Myslim že je to ten co jsem měl v ruce, bude na zadní straně motoru na sání. Schválně se na to koukněte

2012-10-17 13:20:15

Tak říkám že tam čidlo nasávaného vzduchu není a v auto kelly (tam tedy nenakupuji tfuj tajbl) mají u tohoto motoru čidlo nasávaného vzduchu ale když ho rozklikneš tak je tam výskyt produktu a tam je X18XE ne XE1 :-D zezadu na motoru je senzor klepání PS udělej foto umístění čidla na tvém autě. Já se skusím dnes stavit ke kamarádovi juknou na mou bývalou VeBe tam je motor X18XE1

2012-10-17 13:20:51

INFORMACE O PRODUKTU

kód motoru: X 18 XE

Informace o dodávkách:

Pokud je tento výrobek na skladě dodavatele, je možné jej dodat za 2 pracovní dny od objednávky

Uzávěrka objednávek je každý pracovní den v 15:00

Pro bližší informaci o dostupnosti - tel.: 266 100 251

OSTATNÍ KÓDY

OEM kód: 6238331, 90499898

Referenční kód: 6PT009109-061

INFORMACE O VÝROBCI

HELLASpolečnost Hella je předním světovým výrobcem osvětlení pro osobní i nákladní automobily. Dodává své produkty přímo do výroby, ale i na trh náhradních dílů. Hlavní sídlo má v německém Lippstadtu a své aktivity rozvíjí v 54 výrobních závodech, které zaměstnávají více než 23 000 pracovníků. Sortiment společnosti Hella zahrnuje přibližně 25 000 položek soustředěných do ucelených výrobních řad: osvětlení automobilů, elektrika, elektronika. Výrobky společnosti Hella jsou po celém světě schváleny k silničnímu provozu a splňují i ty nejpřísnější normy, což je zárukou jejich vysoké kvality.

2012-10-17 13:52:03

Ano, to máš pravdu, toho jsem si taky všimnul že tam není XE1, ale tak jsem to zkusil jestli to není třeba jen shoda, jestli to třeba není pro oba motory X18XE + X18XE1 ... S fotkou to bude trochu problém, se mě rozlil telefon tak to kdyžtak vyfotím o víkendu na jinej ale jsem téměř přesvedčenej že jsem měl v ruce stejný konektor jako je na tom čidle teploty nasávaného vzduchu, ale co zůstalo v motoru nevim, je tam špatně vidět, ale řekl bych že to bylo ono... když se podíváš jakoby z řidičovi strany za motor tak je to trochu vidět... Jinak na kelly jsem to našel jak jsem pátral... téměř všechny díly beru u autocory, mám tam lepší ceny a jsem s nima celkem spokojený :) Jinak díky že máš na mě nervy

2012-10-17 14:01:19

konektor je stejný na 100vkách čidel třeba i na vstřikách je tento konektor.

2012-10-17 14:40:13

jasný jasný...

2012-10-17 19:38:50

takže ty tam vidíš toto http://www.ebay.ie/itm/VA...ts_SM&hash=item27bb573c98

2012-10-18 09:57:27

No tohle jsem tam neviděl... To spíš opravdu vypadalo jak to čidlo co jsem ti říkal včera, ale zas je dostupný jen na X18XE takže nevim co si o tom myslet...

2012-10-18 11:10:41

je to to jediný co je na X18XE1 na sání mimo váhy vzduchu a má to přesně ten konektor byl jsem se na to podívat

2012-10-18 11:12:03

No máš všechny informace které vedou k opravě tebou popsaného problému tak myslím že tím už není co dodávat ted je to již na tobě.

2012-10-18 11:22:24

Jasný, no dostanu se k tomu nejdřív za 14 dní :( Mám teď toho moc v práci, ale jestli bude něco nového tak to sem dám. Zatím díky

2012-10-31 15:31:32

Zdravim Vás chlapi. Nemáte prosím někdo foto vyndaného motoru X18XE1 ??? Hlavně zezádu pokud možno. A nevíte ještě o někom z prahy s X18XE1 ? Díky

2012-10-31 16:36:08

proč potřebuješ fotku motoru zezadu??

2012-10-31 16:58:36

aaale, po hmatu jsem tam našel ještě něco, je tam ještě jákej konektor, ale přístup na prd... pomohlo by mě to vidět, na netu jsem našel kupu fotek, ale ne takový jaké potřebuju...

2013-03-07 21:03:24

tak jsem po delší době zde, dal jsem na Vaše různé rady a zkusil jsem natáhnout z toho žlutého drátku který vede z konektoru váhy vzduchu kostru jinam a problém už skoro odezněl, už jen zvuk motoru je takovej lepší, nemusím tak moc šlapat na pedál plynu, auto mě přijde od volnoběhu živější, sem tam to ještě zacuká, ale to už může být ještě něco jiného, to nejhorší je pryč. Mám ale otázku, když půjdu po stopě toho žlutého drátku od váhy vzduchu, dokážu tzv. "doma na koleni" najít kde je drátek přerušený? Nebo je to přímo uvnitř řídící jednotky? Předpokládám že ten drátek vede tou plastovou lištou která vede před víko ventilů a že to bude pak jedna z těch dvou zásuvek co vedou do ŘJ. Omlouvám se za možná amatérský popis ale tak snad to po mě přelouskáte :) Díky za odpověď!

2013-03-08 20:20:17

No pokud půjdeš po onom drátu takby jsi chybu měl najít :-D


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7