Fórum - Téma


VeBe X18XE1 cuká při rozjezdu a v nízkých otáčkách


Fórum Vectra B VeBe X18XE1 cuká při rozjezdu a v nízkých otáčkách

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2  3  4  5 ......... 7

bad64  
2012-08-24 09:12:59

Ta teplota je asi normální mam to samé a v 100°C sepne sahara a zchladí teplotu na 95°C

2012-08-24 11:23:41

To víš, špekuluju co by to ještě mohlo být, ale díky za odpověď.

2012-09-17 17:43:22

Váha vzduchu to není, zkoušel jsem 3 váhy vzduchu a furt stejné problémy.... :(

2012-09-17 22:01:04

zkus navlíknout nějakou izolaci na zapalovací lištu. S tím plynem že to po ubrání ještě chvíli jede je problém bud v řj motoru X18XE1 nebo jeho poloelektrické klapce (má to 98% motorů X18XE1) váha vzduchu myslím je bohužel jen pro motory X18XE1,X20XEV a ještě OPC ale jen astra G no a pak 2,2 benzín v omeze

2012-09-18 11:48:02

teď když uberu a jsem na jakoukoliv rychlost pod 1600ot./min. tak to jede samo furt. Pak když zastavím, třeba na křižovatce, chci zaparkovat apod., tak otáčky houpaj od 1000 do 2000ot./min. po dobu asi 5-8 vteřin, někdy i zůstanou na 2000ot./min než třeba za 5 vteřin spadnou na volnoběh. Jinak když se vše uklidní tak je volnoběh v pohodě. Tady už asi není jiné cesty než do dát na diagnostiku že ano??? Rozhodně bych byl radši kdyby to bylo něco s klapkou než-li s ŘJ... :(

2012-09-18 14:31:22

Já se opakuju, je to trapný, ale přesně takhle se mi na Omče projevovala ta vadná vzduchováha... Jaké váhy jsi zkoušel, Ludvo...?

2012-09-18 14:37:19

není to trapný, každej názor je vítanej, i opakovanej :) Měl jsem k dispozici na vrakáči 3 váhy a dnes jsem zkoušel ještě jednu taky na vrakáči a furt to samé... Kdyby se tu našel někdo z prahy a blízkého okolí a mel určitě dobrou váhu tak bych to klidně ještě zkusil... Náhoda je blbec a mohly být klidně všechny 4 vadný, ale byla by to už asi fakt smůla...

2012-09-18 14:44:25

Tak kupte novou

2012-09-18 17:43:44

to právě nechci... koupim novou, bude to dělat furt a pak už budu jen špatnej že jsem vyhodil 3000 Kč...

2012-10-16 15:54:53

Takže kolegové, váha vzduchu to opravdu není. Minulý týden jsem se dostal na diagnostiku a mechanik to celý, myslim že poctivě projel a ukázalo to nesprávnou hodnotu na čidle teploty nasávaného vzduchu, myslim že něco s napětím. Řekl mě ať vyčistím kontakty což jsem udělal, pokud je to opravdu to čidlo jakoby ze zádu na motoru, směrem dolů od škrtící klapky??? Nebo je někde jinde, nebo je jich tam více na to místě?? Ale furt to pocukává :((( Myslíte že když to ukázalo to čidlo teploty nasávaného vzduchu tak už ani nepomohlo ho vyčistit a je už zralé na výměnu? Jako vždy beru všechny názory Po té diagnostice už by mělo být vše jasné, kontrolka motoru už také svítí. Zjistil jsem že tam nebyla, proto jsem původně psal že nesvítí...

2012-10-16 16:03:35

Pokud je čidlo samotné zralé na výměnu, nepomůže ani když se kontakty i celej konektor budou lesknout jak psí kulky... A odpusť, že jsem ti nutil vzduchováhu, Ludvo, bylo to bona fide...

2012-10-16 17:34:00

To já vím že to bylo v dobrém úmyslu. Aspoň jsme zas o nějakou zkušenost bohatší :) Myslíš že to čidlo teploty nasávaného vzduchu může opravdu způsobovat vyšší spotřebu a to cukání???

2012-10-16 17:46:34

Podle mého a zcela laicky, selsky, Ludvo - čidlo vyhodnocuje teplotu nasávaného vzduchu a podle něj ŘJ nastavuje bohatost směsi. Jestliže čidlo hlásí permanentně chladný vzduch, ŘJ dělá bohatší směs (víc paliva) a zvyšovat spotřebu to, samosebou, může. A dává-li ŘJ víc paliva než motor potřebuje, může s tím souviset i cukání... Naopak kdyby čidlo hlásilo vzduch permanentně teplý, šlo by do motoru paliva míň, směs by byla chudá a cukat by to mohlo taky, navíc chudá směs hoří při vyšších teplotách a to není pro spalovací prostor dobré... Nicméně chudá směs by zase nezvyšovala spotřebu - ŘJ si možná spíš myslí, že venku furt mrzne... Takhle nějak si to vykládám já, ale možná mě někdo opraví...

2012-10-16 17:59:23

Nádhernej výklad Musím se přiznat že jsem si něco podobného myslel, ale pak jsem se zas něčím jiným od toho vzdálil. A je to čidlo na to místě jak jsem popisoval? Když otevřu kapotu tak musím sáhnout jakoby za motor (prostor mezi palubovkou a motorem)

2012-10-16 18:06:51

Já ten motor neznám, Ludvo , ale čidlo bude někde na sání, i třeba za škrtící klapkou, jak už píšeš, vzadu za motorem...

2012-10-16 18:20:16

Vypadá to že tady asi nikdo přes tento motor není Ale tak kdyby už byl aspoň pokoj a bylo to tímto čidlem... už jsem z toho dost špatnej...

bad64  
2012-10-16 18:31:54

Musíš být trochu trpělivý až se přihlásí nějaký mechanik nebo majitel stejného motoru nezoufej

2012-10-16 19:05:59

No hlavně aby si všimli tématu

bad64  
2012-10-16 19:12:58

Jedině mne napadlo napíš VZKAZ na nick Hansdob

2012-10-16 19:16:07

Tak jo, děkuju ti za radu


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7