Fórum - Téma


variace Omegy


Fórum Omega B variace Omegy

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2012-06-08 08:00:04

Kompresor super, ale co spojka-lamela ??Jestli je normál, tak dle mě vydrží jako na Audi RS4 40 000km. Tam by to chtělo keramickou spojku

2012-06-08 08:15:24

No problem...

2012-06-08 08:23:22

mno nemám slov. Ani se nebudu ptát na cenu. (30000 nejmíň) Do našich Omáček by byla nesmrtelná

2012-06-08 08:40:33

Kupodivu žádná hrůza, Luboši... Tuhle si pořizoval DaweTDS a mám pocit, že za ni dával asi pětku...? A možná ještě míň, už si to nepamatuju...

2012-06-08 08:48:06

Ale to dal jen za lamelu ne?? Stejně 10tka za lamelu na jednu stranu není tolik, bo je to kera, a na tu druhou to je palba

2012-06-10 20:49:21

http://www.autobild.de/kl...ega-v8-1934526.html#bild9 Mňam, mňam, hamy, hamy...

2012-06-11 08:36:30

moooc hezký, ale stejně tam psali, že ho stáhly z prodeje kvůli té desce.

2012-06-11 10:29:40

Otazkou zustava, proc autralska omega mela V8 ... v prodeji a pochybuju, ze australian-boys tu V8mu lechtali v nizkejch otackach

2012-06-11 10:33:10

Protože jako ve většině států se mají lépe než my??? Asi hlavně z fin. důvodů a navíc sme stát spořílků a asi málo kldo by ji chtěl živit.

2012-06-11 11:51:23

To není ten správnej pohled, Luigi... MY sice jsme stát spořílků, ale Omča se vyráběla na západ od nás, kde můžou šetřit trochu míň (i když doba se mění i tam... ). Nevím, co za tím může být, stejně je to už jedno, ale škoda to teda byla (je)...

2012-06-11 13:56:54

Aaaaale blbost ... v dobe kdy se prodaval Commodore v Australii pomerne casto brazdily silnice (i Ceske) BMW 740, MB S420/500 a par dalsich benzinaku s podobne zravym motorem s poctem vlacu vetsim nez sest. Treba Jago XJ-R ... forduv kompresorem zivenej osmivalec.

Ono rozdil spotreb pri beznem jezdeni mezi V8 a V6 je ... s prominutim ... irelevantni. Beru-li v potaz ze 3.2V6 pri normalnim jezdeni jezdila za cca 12 ... V8 by jezdila za, svete dive se, 14 ...

Na tejden sem mel kdysi pujcenou 740 (e32) ... po Praze 16 a jezdil sem jak to prase ... takze asi tak, s 2.5 V6 po Praze taky za 15 (s manualem) a zdaleka to neni takovy 'pošušňáníčko' jako s V8.

Nejvetsi je rozdil znat pri dalnicnim provozu ... ta moje dvaapule uz potrebuje 1/2 - 3/4 plynu aby to jelo, V8mu stacilo lechtat na 1/3 a pri predjizdeni na 1/2 a kousek, je to nebe a dudy. Radohano ma Lexuse ... se ho zeptej

2012-06-11 19:43:19

V8 se stahla asi tyden pred uvedenim udajne kluli problemu s chlazenim..... ale vsichni vime jak to bylo

2012-06-11 21:26:57

Joo lamela mě vyšla na 5000,-...jinak série setrvák (nechal jsem starej) a novej seriovej přítlačák (1700,- LUK) a ta holka prostě neklouzne. I když jsem řadil pod nitrem to pobrala

2012-06-11 21:35:07

dawe tds » to chcu taky! :DDDDDDDD

2012-06-11 21:41:54

Tak si to kup

2012-06-11 21:46:25

co je to za lamelu? tip nebo kde ji sehnat :)

2012-06-11 21:53:46

Je to keramická lamela z Omega MV6. má průměr 240mm a šířku jednoho obložení 3,8mm.

Stačí napsat na brzdy.cz a říct jim,že chceš lamelu na MV6 omegu s těmi rozměry co jsem napsal a uplně nejlepší jim poslat jakoukoliv jinou lamelu z omegy...klidně i 228mm a oni z ní vezmou ten střed a udělají Ti keramiku.doba cca 5 týdnů.

Sice jde poznat,že je kousavější,ale dá se s tím v pohodě jezdit.

2012-06-11 21:55:42

supr dik, nevedel jsem ze se do MV6 davala keramicka. ja mam sport 3,0 benzin a keramickou tam na 101% nemam.

2012-06-11 21:58:40

Tady se dá objednat http://brzdy-racing.cz/shop/26-opel je to ta hned první

2012-06-11 22:01:09

Ona se tam nedávala.. ale dá se tam dát... Takhle vypadá přítlačák po cca 2000km dostává celkem na predel...setrvák s lamelou je pořád jako novej


Odpovědět

1  2  3