Fórum - Téma


V6 3,0 studený režim


Fórum Omega B V6 3,0 studený režim

Informace o modelu: Opel Omega B



2012-11-26 20:39:53

V prvom rade Vás tu všetkých srdečne zdravím a prajem príjemný deň. Mal by som otázočku,najme na skúsenejších "členov"

Na Omege mám velký problém so studeným štartom. Aj keď to v podstate ani nie je tak studený štart,lebo naštartuje úplne v pohodičke,skôr by som to nazval nejakým studeným (sitičovým) režimom. Po naštartovaní,keď chytí krásne a na všetky valce prejdu asi tri sekundy začne vynechávať,triasť sa,strielať do sania-možno aj do výfuku nereaguje na plynový pedál,celý sa proste ledva točí Cez leto to nerobilo vôbec. Keď rovno z toho štart režimu dám plyn a držím ho na nejakých otáčkach cca 2500 nejaké tri minútky že sa zohreje (aspoň kým sa pohne teplomer) tak už ide úplne krásne-rozprávkovo Čiže-za tepla ide,štartuje pekne,len ten studený režim

Nové sviečky,sv. káble,palivový filter,voniatko ,diagnostika neukazuje nič,a čidlo teploty vody funguje správne...

Otázka znie: TAK ČO MáM TEDA ROBIť ?! ;(

2012-11-26 20:47:19

hodnoty na lambdách?? Prasklý svody??

2012-11-26 20:59:13

Keď sa zohreje aspoň na 50 už ide rozprávkovo. Výfukové zvody sú tesné-tichučké,takže by prasknuté nemali byť. To by bolo určite počutelné. A tie hodnoty na lambdách neviem presne kolko by mali byť,no viem že to má kúsok kolísať. Je to pravda? Nevysvietila by to diagnostika? ak mi vieš napísať hodnoty zajtra by som to pozrel...

2012-11-26 21:14:09

http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=38231

2012-11-26 21:23:12

Kedže na Sk som nepochodil,skúšam u Bratov

2012-11-26 21:31:48

Však to je v pořádku - víc hlav víc ví. Ale někdy se to taky úplně nepodaří...

2012-11-26 22:11:01

Check connector(s): Inspect the connector(s) and if necessary clean or fix them to make sure the connection is good. Heating element: Check supply voltage: Turn off ignition. Remove connector from heating element wires. Start the engine. Measure voltage between one connector terminal and the negative terminal of the battery. Check the second terminal, one of the two should equal the battery voltage. If not check wiring, fuse and/or relay. Check ground connection: Turn off ignition. Remove connector from heating element wires. Check in schematic if the ground of the heating element is connected to a direct ground or to the ECU. When it is connected to a direct ground measure the resistance between one connector terminal and the negative terminal of the battery. Check the second terminal, one of the two should be < 1 ohm. If not check wiring. When it is connected to the ECU, measure the resistance between one connector terminal and the corresponding terminal in the ECU connector. Check the second terminal, one of the two should be < 1 ohm. If not check wiring. Oxygen sensor: Check connection to ECU: Turn off ignition. Remove connector from sensor wires and ECU. Measure the resistance between the connector terminal corresponding to the signal wire and the corresponding terminal in the ECU connector. It should be < 1 ohm. Check ground connection: Check in schematic if the ground of the oxygen sensor is connected to a direct ground or to the ECU. When it is connected to a direct ground measure resistance between the connector terminal corresponding to the earth wire and the negative terminal of the battery. When it is connected to the ECU, measure the resistance between the connector terminal corresponding to the earth wire and the corresponding terminal in the ECU connector. It should be < 1 ohm. If not check wiring. Check oxygen sensor signal: Connect oscilloscope to the corresponding (signal wire) pin of the ECU and ground. Start the engine and let it warm-up. Check exhaust gas content. A rich mixture will result in high output voltage and a lean mixture should result in a low output voltage. Compare to the characteristic shown. In normal closed loop the signal should look like the scope image shown.

2012-11-28 19:41:16

Tak dnes som si našiel kúsok času a pripojil Královnú Skúšal som merať hlavne o2 sensory

hýbu sa v rozmedzí 180-800mV a keď som to prepol na graf vyzeral velmi podobne ako ten čo si mi posal...keby som vedel ako priložím aj dokumentáciu

...ten kockatejší je na studeno a potom za tepla. Na grafe bežia oba-trošku to nevidno

2013-05-29 19:35:04

Konečne dozrel čas a mal som chvílku aj pre vlastné auto. Po dlhšom trápení som dospel k tomu že všetko smeruje k váhe vzduchu. Keďže diagnostika ju nepíše lebo hodnoty nie sú abnormálne,ale sú len skreslené tzn. nesprávne mi nijak nepomohla. Po skontrolovaní všetkých ostatných vecí,keď som sa ubezpečil že všetko ostatné funguje. Som sa rozhodol na risk,že tú váhu kúpim. Zohnal som z búračky originál Bosh a motor funguje bezvadne.

2013-05-29 19:46:28

matog55: Před dvěma lety jsem měl problémy s volnoběžnými otáčkami motoru, byl jsem u opravdu dobrého diagnostika s velmi dobrým vybavením a vzduchováha se taky nijak negativně neprojevovala. K její výměně mě přesvědčily nakonec až náhodou objevené příspěvky ve vláknu poradny jistého dalšího Opelklubu a můj dlouholetý kamarád - vesnický automekánik... Bylo to taky hop anebo trop, koupil jsem novou Bosch, vyměnil a motor začal chodit jak hodinky...

2013-05-29 19:54:22

colommbo: No vida. A nevedel si to napsat pred polrokem?!

2013-05-29 20:09:53

matog55: Mohl, ale já měl projevy trochu jiné a v létě i v zimě, pořád stejně a hlavně mi po zahřátí neustále a rytmicky vyloženě houpaly mezi volnoběhem a cca 2000/min. volnoběžné otáčky, což tobě nedělalo...


Odpovědět