Fórum - Téma


uprava na amaterske zavody


Fórum Tuning a úpravy uprava na amaterske zavody



1  2  3  4

2013-01-03 10:24:45

Ještě se také zapojím Dostat z nafťáka klidně o 100% výkonu navíc je levnější než u benzína. Benzína atmosféru jakmile přeplníš byť o 0,4bar, tak je na tom hůř než když přeplníš naftu místo sériových 0,8 - 1bar na 2,0bar. Nafta je totiž kovaná celkem dost už z výroby, kdežto benzín má střeva z tvarohu... Třeba pro 1,9TDI PD je bezpečná hranice bez výměny pístů a ojnic (potom i kliky) cca 250 koní. U obsahu 1,9 A bude to mít krouťáku že se musí krotit aby se neroztrhla převodovka (cca do 550Nm).

Spotřeba je u takovéhle výkonu bez starostí do 10litrů nafty

Proto se ladí nafty, protože jak píše Dawe, lidé mají to auto zároveň pro rodinu, na dlouhé cesty, dovolené. A je i pěkné když rodinný kočár to nandá kdejakýmu 3,0V6 a obsahově větším, které pak mají nevýhodu ve váze auta To je prostě jen zábava, žádné vypjaté závody, nervy... Prostě jedeš na návštěvu, přilepí se ti na blbeček co evidentně má rypák tak nahoru že mu do něj prší, tak mu prostě ujedeš Některým ale trvá dlouho než to pochopí a dokonce to často zkoušejí i víckrát a jsou z toho úplně nešťastní

To ladění benzína opravdu není jednodušší. Stačí kdyby ses znal s nějakým chiptunerem, co umí dobře ladit i benzíny... Je to neštěstí. V podstatě je hodně zjednodušeně řečeno o tom, že u nafty přidáš dobu vstřiku, množství paliva, výši tlaku turba (opravdu zjednodušeně řečeno). A ta nafta si to přechroupe a prostě jede jak utržená.

Kdežto u benzína musíš začít tím, že musíš natahat veškerý čidla, kabely k nim, vyměnit ŘJ za "závodní" aby měla výstupy pro ty čidla a uměla to vyhodnocovat, aby uměla o dostatek % zvýšit dávku paliva, řeší se tam počítačově předstih, řeší se tam detonační spalování, který při ladění (než se vychytá) zničí i 3 turba, řeší se tam různé bypasy na výfuku a výfuk samotný je taky problém...

Viděl jsem BMW 325i (série) která se turbovala. A byly tam přesně takovéhle problémy. Nemluvě o tom, že všechno se muselo na míru vyrábět (svody, výfuk, redukce, sání,...).

To ladění zabralo několik měsíců a úprava stála (tuším že říkal 400tis Kč) včetně kovaného vnitřku motoru atd...

Něco jiného je upravovat už výroby turbo benzín. To je jiná. Tam je to už skoro podobný jako u TD (TDI). Naříklad z motoru AUDI koncernu 1,8t jde dostat přes 400koní. V ČR je takový dvojkový golf Monster. - můžu dát odkaz.

A teď k těm katům... Jak jsem psal výše, u nafty je to jedno. Tam kat vyhodíš a dáš místo něj rouru nebo dáš rovnou rouru už od turba. Ano, taky to může něco ovlivnit, ale spíš jen to, že turbo nemá protitlak a může se tak přetáčet. Vyjímka byla to, že jednomu chlápkovi na TDI se díky velkému výfuku vytratil výkon vy vyšších otáčkách.

U benzína je to složité. Ten má výfuk spočítaný tak aby napomáhal výkonu. A když mu vezmeš katík (hodně zásadní věc na odporu proudění vzduchu ve výfuku) tak si myslím že mu v základu dost pohoršíš. Musel by sis to vyzkoušet na brzdě. Někde se domluvit, změřit výkon s katem a hlavně podívat se na průběh (to je nejdůležitější, né špičkový výkon nahoře), a pak ho vyndat, vrátit se tam a změřit bez katu. A znova se podívat na průběh. Bude to asi hodně ovlivněné. Ty na pocitu z jízdy to nepoznáš, ale třeba na sprintu by se to taky dalo vyzkoušet... Že auto který s katem dáš jen tak tak tě potom bez katu třeba porazí.

A jinak, já kdybych měl love, tak si taky koupím druhé auto jen na zábavu, ale byla by to NAFTA

Jen nevím jestli 1,9 TDI, nebi 2,5 TDI R5 z Téčka (Touarega), a nebo 3,0 TDI např z A6 Vím že se říka: nikdy neříkej nikdy... Ale já v tuhle chvíli říkám: benzína nikdy

Ladění, ať už čehokoliv, zdar

Kurňa to je to dlouhý text

2013-01-03 11:11:01

Teda nic proti ladičům obecně, ale jen se vždycky usmívám, jak si spousta lidí ty svoje traktůrky po motorické stránce všelijak upravuje a vylepšuje, špekuluje, jak z toho dostat co nejvíc koníků a krouťáků a jak jsou pak šťastný, když to někde natřou nějakýmu benzínu... Co lidiček se kolem toho motá a všelijak tím i živí... Ne vážně, je to lepší než věčně vysedávat někde v hospodě nebo u hracích automatů anebo brát drogy a všem, co mají rádi motory a všecko kolem nich to fakt přeju. A ne že u benzínu je ladění motoru složitější, u benzínu to prostě není potřeba...

2013-01-03 11:14:28

S tou poslední větou tak nějak plně souhlasím

Ono už z principu nafťák i benzíňák mají každý jiné určení. Proč se asi třeba do náklaďáků nedávají už benzíny? Absurdní teda dneska je, že automobilky cpou i do prskoletů do měst malé oturbené mrchy benzínové i naftové

2013-01-03 11:36:38

Colommbo: Je to tak Je to koníček jako každý jiný. A jelikož já nepiju lkohol, ani nekouřím, ani nechodím do hospody, tak dělám toto a opravdu mě to baví

Zdeněk: Proč se do náklaďáků nedávají benzíny? Na to je naprosto logická odpověď U náklaďáků a tahačů je potřeba veliký kroutící moment, který benzín neposkytne. Tyto auta najezdí statisíce km ročně a tak i 1l/100km rozdílu je ohromná částka pro majitele dopravy v tom objemu najetých km. Další věc je to, že tyto naftové "pomaloběžné" motory vydrží jako prd milion km, i dva a více a to i při té zatíženosti jakou mají. Benzín by žral nejméně o 10litrů více (spíš ještě více), neposkytl by kroutící moment na jízdu do kopců a zdaleka by nevydržel tolik... Tak asi proto... A hlavně po pár km by žral víc oleje než benzínu

Ale to je naprosto základní věc kterou musí vědět každý a když neví, tak to logicky musí odvodit

A pro Vás oba: benzín umí rychle vyrazit z místa, ale potom ve vyšších rychlostech nemá krouťák na to aby se protlačil vzduchem tak svižně jako nafta Ale přeju Vám ty benzíny, důležité je, že jste s tím spokojeni

2013-01-03 12:05:02

A je to tady zase.. dva tábory a jinak to už asi nebude...

Každej si přeci koupí auto podle svého a podle toho k čemu je určeno. Tak to je a tak to bude.

Ale takový řeči typu " benzín se ladit nemusí,protože ten výkon tam už je" sorry,ale to jsem se musel zasmát...

To přeci nejde takhle říct..... a to neříkám jako někdo kdo má ropáka

2013-01-03 12:06:11

kawa uz zase hemzy? :DDDDDD promin ale praveze nafta s turbem, pac bez turba by nejela vubec, ma radove lepsi pruzne zrychleni nez benzin a moje omega mela napr problem s naftovou RS octavii kdy mi dokonce nekde ke 130ti malinko ujel, pak do 160 vyrovnany a dal se uz tezce nechytal. nemluve o rychlostech nad 200, to at to cipoval jak chtel tak to nejelo a seriova mv6 mu stejne ujela. ne vazne nevis o cem mluvis :) navic existuje par benzinovych tahacu, jsou bez turba, zerou jak tank ale kroutak maji opravdu dostatecny a vydrz toho pomalobezneho benzinu je vetsi. logicky=min zatezovany .) je pravda ze nafta je dobra na tah, ma vetsi kroutak, coz je spis vyhoneny turbem protoze turbobenziny maji taky velky kroutak, ver mi:) znamej mel steinmetz omegu s kompressorem. kdyz nepocitam vyladeni na brzde, tak cela uprava stoji do 25 000 vcetne kompresoru a pri tlaku 0,4 to 210kw da a nemusel davat ani kovany pisty, do 0,6 udajne neni jeste treba. ne vazne jsi strasne zaujaty a myslim si ze jsi poradnyho benzina nikdy nemel..

** souhlasim s dawem, vykonu neni nikdy dost a ladit se musi :))))

2013-01-03 12:11:36

"Ale takový řeči typu " benzín se ladit nemusí,protože ten výkon tam už je" sorry,ale to jsem se musel zasmát..." Pochopils to naprosto správně, Davide...

2013-01-03 13:10:09

Nemyslím,že je zaujátý...jen vychází z hodně znalostí.To co píše je +/- pravda..Už od začátku se tu bavíme o turbo dieslech. Nemíchal bych sem teda poznámky "bez turba by to nejelo" to je jasný,ale zní to jako by došli argumenty a tak chytnem na turbo turbo vládne světem ať je to v ropě a nebo benálu.

Pokud už dáš do omegy kompresor,tak je to taky už razantní úprava a když dáš na ropu jiný turbo a pál blbostí,tak těch 210KW bude taky a z menšího obsahu.

Pak už jen záleží auta ppostavit k sobě a dát závod.

Znám klučinu co má v 1,9td 326ps a normální jízdou jezdí za 7,5l záleží co by bral oturbenej benzín a takovým výkonem a na druhou stranu jak by oboje auta jela.. Co jsem se tak +/- díval,tak naladěný turbo benál má cca stejně krouťák jako vkon (neberte to jko pravidlo,ale už jsem vidl dost grafů a zhruba to sedělo) no ale nafta bude mít při 326ps krouťák přes 600Nm,ALE zase nemá takový rozsah otáček.

Míchat tyhle dva uplně jiný motory nemá smysl. Jen se tím vří z vody.

2013-01-03 16:58:04

Jo je to těžké, to máš pravdu Dawe Tyhle dva tábory spolu budou ve výkonech pořád válčit

Tato věta: " benzín se ladit nemusí,protože ten výkon tam už je" mě také zaskočila, ale nechal jsem to být

Amadjr: žádný hemzy nemám, nechodím na internet abych někoho prudil, beru to jako kamarádskou debatu jako když se takhle dohadujeme s jiným kámošem osobně

Jen mi ještě řekni, ta RS OCTAVIA TDI byla jedničková nebo dvojková? A ano, věřím tomu že tys mu ve vyšších rychlostech ujel, protože sériové turba na TDI jsou malá. Tzn jsou dělaná aby se nafoukla nízko (cca 1500ot a někde okolo 3000ot dá se říct končí). To proto že v tolika otáčkách jezdí normální lidé, tak aby výkon co nejefektivněji využili. Ale můžu ti garantovat, a Dawe asi také má tu zkušenost, že s větším turbem (eventuelně + tryskami u rotačních čerpadel) je výkon posunutý výše. Například u mě na Passatu (omlouvám se že sem opět tahám VW) se sériovým turbem to jelo hodně hodně dobře od spoda - krásně to vystřelilo z místa, ale potom to umíralo. Nyní s hybridem je to ve nízkých dost znatelně línější, ale na grafu kw stoupají "skoro" až k omezovači. Ve 4600ot mám 194 koní a 300Nm. Což je u nafty už u omezovače, ale také je tak zpřevodovaná. Věřím ti a sám to vím že turbo benzíny mají velký krouťák, ale adekvátně k benzínu. Protože na krouťáky nafty se nedostanou A jestli srovnáváš krouťák 3,0V6 kompresor benzína s 1,9TDI - tak si vem o kolik je ten benzín v krouťáku horší v přepočtu na obsah 3,0TDI má v sérii tuším okolo 600 nebo 700Nm. V sérii. Toho u 3,0 benzína nedosáhneš ani s brutální úpravou U 3,0TDI jsi chipem za 5000Kč na 300 koních a nejméně o 100Nm víc A nešponuje se, je to jen optimalizace pro motor

Samozřejmě je možné že máš pravdu že do 0,6bar se nemusí dávat kované písty, ale já osobně bych se toho bál. 0,6bar navíc je skutečně už dost. Ale jak říkám, třeba máš pravdu

Zaujatý určitě nejsem, to vůbec ne, jen se snažím vysvětlit jak to ve skutečnosti je Bez urážky mi zaujatý přijdeš ty, ale to se možná vzájemně zdá takhle přes net, ten hodně klame, já nic nemyslím ve zlém

Ano, jak píše Dawe, také to chci s někým s benzínem vyzkoušet. Benzína jsem měl 1x v životě a to Omu 2,5V6. Od té doby nechci benzína ani vidět. To auto žralo i trávu z příkopů Ten výkon absolutně neodpovídal spotřebě...

Dawe, asi myslíš zelenou kombíkovou příšeru 4x4 To je masakr auto. Majitele neznám, ale to auto je také taková legenda S těma grafama (krouťák vs výkon) si to vystihl přesně... A k tomu u PD motorů se krouťák musí často naopak omezovat, protože leze razantně nahoru, ale neunesla by to jako první údajně převodovka. S tím rozsahem otáček máš pravdu, jemu ten hybrid (nebo Garret GTxx) zabere dejme tomu okolo 2000 ot, ale bude se držet až do konce a vy vyšších rychlostech mu práve strašně pomůže, protože ve vyšších rychlostech = celkem dost otáček a to se = hodně Nm i kW.

Zkusím plácnout orientační příklad:

Kdyby jeli tyto dvě stejné auta, dejme tomu obě Omegy - jedna nafta 2,5TD, jedna benzín 3,0. Obě by měli 300 koní. Jeli by 170km/h na pětku. Oba by to ve stejnou chvíli sešlápli na podlahu, benzín "vystřelí" a pojede si svým tempem. Naftě bude trvat v těchto otáčkách dejme tomu 0,5sec než zabere turbo ale potom bude mít mohutnější zátah a bude se odporem vzduchu drát o dost lépe.

Kdyby se vzali auta obě s obsahem 3,0litru (nafta vs benzín) s výkonem těch 300 koní, je to podle mě úplně jasné. Ta nafta prostě zabere fest a pojede za poloviční spotřebu

Kucí, všechno v dobrém, tak se u toho PC hned

To je zas dlouhý jak

Jinak abych benzíny jen nehanil, tak pokud někdo chce vidět opravdu našlápnutý benzín (3,2litr), před kterým smekám, tak koukněte. Určitě doporučuji zhlédnout celé bez přeskakování až do konce a se zvukem:

http://www.youtube.com/watch?v=24EVpjKCkdw

podotýkám. Je to 4x4

A tady přidám 1,9TDI česko: http://www.youtube.com/watch?v=QooZdJvkcJE

A další 1,9TDI: http://www.youtube.com/watch?v=UxdowOx0ekQ

2013-01-03 17:18:35

ne ja se nerozciluji kawa :))) to vubec ne.. octavka byla 2kova. s tou omegou a tve srovnani, naftak by ji ujel a musela by byt rovinka hodne dlouha aby ji benzinova dohnala, konkretne MV6 jede na 4rku okolo 210 a 5tka by byla na 170ti dost udusena. se spotrebou souhlasim, tam je to jasny. me zere audina 15l.. ale, to co porad nevidis ty je to turbo a to je sakra padny argument. na 3,0 naftu kde tlacite skoro 2 bary a srovnavate to s atmosferickym benzinem. jenomze kdyz das napr do MV6 turba aby tlacily 2 bary, tak je z toho bestie co se neda udrzet na ceste... jo spotreba jo jasny, blbost na kazdodenni jezdeni ale kdyz uz bych chtel utopit 200 papiru za auto ktere me bude silene bavit, tak je utopim do toho, ktere mi nabydne vic muziky.. http://www.youtube.com/watch?v=PVp82gXaWj8 MV6, 2,9baru a za 10,91sek to jede 217km/h.

az mi ukazete 3,0 naftu do ktere budete tlacit stejny tlak a pojede jak tenhle benzin, pak zavru hubu a uznam ze nafta konecne v supersportech predbehla benzin :)

2013-01-03 18:04:10

Tak je to dobrý

Dvojková Octa RS má základ snad 170 koní a chipnout půjde u kvalitní firmy na reálných cca 200-210 koní. Jestli si to chipuje sám a bez brzdy tak se ani nedivím že ho dáš

A i tak ve vyšších otáčkách bude mít nevýhodu toho malého turba. A ano, on má turbo, ale o 1litr menčí obsah

A mimochodem, já nemluvím o 3,0l naftě s 2,0bar, ještě jsem takové auto bohužel ani neviděl

Když dáš do MV6 turbo na 2,0bar a všechny adekvátní věci k tomu, bude to bestie co ji neudržíš na silnici, to souhlas, ale jak sám píšeš, bude to ve statisících, a na to nemáme Bohužel... Takže se musíme spokojit s naftovým autem pro rodinu, do toho dát pár desítek tisíc a jezdit s ním normálně, a potom je pro tebe každá cesta na nákup požitkem

Ta omega z videa jede hodně hodně pěkně

2013-01-03 18:53:12

S tou čiplou RS oktou máš pravdu.. U nás v Šumperku jedna jezdí a vypráši jsem ho do kopce i na rovině.

Já jednou řídil Golfa IV 1,9 PD 96KW. Jak píše Kawa.. spodek dobrej jako prase..jsem myslel,že to urve sedačku,ale po 3000 konec to auto zrychlovalo do kopce líp na 6q než vytáčet 5q. Ale k tématu.

Když foukneš o 0,5 baru víc do nafty anebo benzínu,tak u benálu to jde o dos víc poznat! Osobně jsem měl oturbenou škodovku a při 0,5baru to metlo uplně neskutečně.

Jinak co se týče srovnání,MV6 by nad TD omegou vyhrála...jak už jsem psal,tak MV6 má točky a já VMAX jel skoro 230 a vím,že MV6 umí i 250.

Jako pro příklad přidávám video.

Moje omega kombi 2,5TD 209ps 3 lidi v autě a plnej kufr kempingového vybavení

MV6 omega sedan, jeden člověk a prázdná.

Dráhu jsem jel na 4q q MV6 na 3Q

http://www.youtube.com/watch?v=XM3VMNaX10w

tady ještě porovnání se 170ps 2,5v6 http://www.youtube.com/watch?v=_bJoMF141fo

Jen podotýkám,že je to ještě před montáží většího turba a jiných úprav

2013-01-03 19:18:07

kdyz jsme u tech drag race, prislo mi strasne zajimavy srovnani Vectry s omegou. nekde na ruskym foru byl zavod obou aut a i kdyz maji stejny vykon a stejny motor, abych byl teda presny vectra ma 3,2 a omega 3,0, vykon na brzde zhruba stejny, tak omega v dlouhem zavode vyhrala i prez to ze je tezsi. ze startu ujela vectra ale jak slo s rychlosti nad 100 tak omega dohnala a predjela. aerodinamyka taky hraje velkou roly. http://www.youtube.com/wa...JPKn9QE8ZmyPGl3A&index=28

2013-01-03 20:06:10

v nascaru jezdí na naftu, že?

2013-01-03 20:40:56

Ona taky omega má jiné převody než vectra.Má to do maximální rychlosti.proto má vestra lepší start,ale nižší maximálku.

2013-01-03 22:19:04

když už je tu tohle téma, tak bych se rád dozvěděl jednu informaci. Osobně mám raděj benzín, ale zhlediska uspory jezdím s 1.9 Tdi, ale uplně bez uprav. Strašně by mě zajmalo, zda je pravda co se říká, že u silných naftaku je průběh asi takový: dlouho nic, krátký kopanec a zase nic. Nedokážu to soudit protože nejsilnější nafták co sem měl byl superb 125 kw CR nebo passat CC se stejnou motorizací a tam mi to tak nepřišlo, ale třeba jestli tu má někdo zkušenost s nějakýma 170 kw? Dík za odpověď

2013-01-03 22:53:05

To je blbost.

Silnej nafťák je ale taky nepřesný...Může to být třeba 125kw superb série a nebo škoda oktacie 81kw upravená na 125kw.

U upravené okty bude spodek dobrej a potáhne to určitě za 4000ot.

125kw superb bude mít taky plynulej zátah..po čipu to je raketka.

2013-01-03 23:01:35

mirin » to myslim rikal clarcson v top gearu kdy na nurburgringu jezdil s naftakem a picoval :D ber to tak ze clarcson vsechno prehani. navic on to myslel ke srovnani se sportovnimy auty. je jasny ze benzinak ma sirsi pasmo, ze by to ale bylo jak rikas, to neeee.

2013-01-03 23:57:02

Dawe: přesně tak, ty 1,9TDI mají od výroby hold to malé turbo z důvodů jak jsem psal. Běžní lidé jsou z toho nadšení a je to opravdu idální věc. Náš passat se sériovým turbem (VA) a tím chipem stageI měl doslova perfektní spodek, to prostě vystřelilo. Díky extrem softu ani pocitem nebylo nijak znát že ve vyšších otáčkách umírá, prostě dalo se ject k 5000ot normálně, pořád se to dralo nahoru.

Teď s hybridem je spodek oproti tomu extremu na sérii o dost horší. Ale třeba když to srovnám s chiplou omegou 2,5TD, tak mám spodek královskej a jde to doslova až do konce což je patrné i z grafu (nejen z pocitu).

Určitě je to jak píšeš, když do benzína foukneš 0,5bar, bude to znát víc než u turbonafty. Pro mě ale už dlouho zůstává otázka, co udělá například motor SDI kdyby se na něj dalo turbo? SDI má předpokládám větší kompresní poměr díky absenci přeplňování (do tabulek jsem nekoukal). Tak jestli tam by těch 0,5bar taky nebylo znát více Chtěl jsem i na zkoušku oturbovat svoje první auto (Nissal Laurel 2,8D řada 6vál). Klasika mechanika diesel bez turba, ale se spodkem kterej nemá snad nic. To jelo od volnoběhu pořád stejně. Mělo to neuvěřitelný krouťák, ale málo kw. Ale nedošlo k tomu...

Ty videa opravdu hezké Jen podotknu, Vectru 2,5V6 jsem osolil i s klasicky chiplou Omou 2,5TD a 300kg cementu v kufru

Ano, budou jinak zpřevodované a to udělá dost. Těžko říct jestli Vectry mají horší aerodynamiku, pohledem se to nezdá, ale možné to je

Mirin: u silných nafťáků je to oproti benzínu tak, že v nižších otáčkách trvá než zabere větší turbo. Ale je to o zvyk a už mi to vůbec nepřijde. To znamená že když jedu třeba na dvojku 1000ot a sešlápnu plný plyn, malinkou chvilku to trvá než zabere, ale pak opravdu zabere a jede až do konce... Není to nějaká doba, jen z benzína na to nejsi zvyklý

Jak to jde do otáček můžeš vidět tady: http://www.youtube.com/wa...34&NR=1&feature=endscreen

Je tam i zřetelné, jak na jedničku zabere a hned hrabe, tak tam dám dvojku, ihned se rozhrabe ale jak auto hrabe, nemá zátěž a turbo si odlehčí a pak se zase musí nafouknout, takže je tam vidět ta prodleva a pak to zase zabere a je to. Ale to je jen když to hrabe, dá se i rozject na hraně kdy to neproklouzne a pak to samozřejmě stojí víc za to. Ale tohle je natáčený se zimákama a na první pokus, jentak za jízdy, tak jsem to nijak nehrotil...

Tady je zase vidět na trojku u 2000ot když sešlápneš plný plyn, tak že to tu chviličku trvá než se nafoukne a zabere. Je to v řádech setin vteřiny, musíš se nad tím zamyset aby sis toho všiml http://www.youtube.com/watch?v=0dQIAoO1kHU

Mám v tom ale zatím jen 148kw. Víc nepustí sériové trysky na naftu. Tudíž se sportovníma, které propustí více se má prý spodek zlepšit a vršek se zlepší určitě, protože budou stačit zásobovat motor. Potom bych teoreticky mohl mít (dle toho co dovolí tento hybrid) cca těch 160-170kw. Ale to je prostě odhad, třeba to bude méně, třeba více, to ukáže až brzda Teď fouká 1,5bar, dle logu podle toho jak to stihne zregulovat se to blíží i k 1,6bar.

Jinak když vezmu třeba to logování které jsem dělal i s extrem softem na sériové turbo, tak to zabralo od těch 945ot fest a hodně rychle se to vytočilo na 3885ot do kopce na trojku. Přesně to bylo 9,86sec. Auto bylo prázdné a jel jsem v něm sám.

Potom s hybridem něco naloženo a celkem jsme v autě byli tři lidi a od 945ot do 3969ot to trvalo přesně 12,96sec.

Takže pro hybrid bylo horší váha auta a to že se v nízkých (okolo toho 1000ot) na trojku do kopce nemohl roztočit, ale jakmile přišel k dechu docela dost dobře to dohnal. Kdybych to měřil od 1500ot, hybrid to má hravě v kapse

Snad jsem to popsal nějak srozumitelně, už mi to v tuhle hodinu moc nemysĺí

Je to asi jak píše amadjr Někteří to přehánějí a tak vznikají různé pověsti

Jinak zítra když mi vyjde čas, můžu zkusit pro zajímavost natočit jak zabírá třeba na dvojku, trojku od nízkých otáček při sešlápnutí náhle plného plynu.

2013-01-04 07:28:55

amadjr- mám to z testu srovnání 2.0 TFSI a Nafrový RS okty


Odpovědět

1  2  3  4