Fórum - Téma


uprava na amaterske zavody


Fórum Tuning a úpravy uprava na amaterske zavody



1  2  3  4

2012-12-27 18:47:42

Za mě taky organika. Chystám na BMW jinej čip a pokud to neudrží origo,tak organika určitě. Keramika je extrém a do toho už nepůjdu. A na té MV6ce nikdy nebude mít takovej krouťák,aby musel dát keramiku. a taky rozhoduje cena Keramika 5000+ a organika do 1000,-

2012-12-27 18:49:46

Já myslel, že sis tu keramiku pochvaloval, Davide...

2012-12-27 18:52:19

jojo ale já napsal,že je na extrém. Ta prostě neklouzla,ale jak jsem napsal,já extrém už mít nebudu a na benziňáka je to zbytečně drahej špás.

2012-12-27 19:52:28

jn, 270Nm je prd, a do preplnovani se zatim moc nechystam. i kdyz kompresor by nebylo az tolik prace namontovat.. a kdyby ano, tak myslim ze bude treba resit mnohem vic problemu nez jen spojka..

2013-01-02 17:05:24

asi nakonec stejne pujde z domu. tak jen nostalgicke video. zrychleni jsou 2 videa, jedno je se sepnutymy podtlaky (rucne) druhe je bez podtlaku.

Opel Omega MV6 3,0 V6 aceleration 0-100 + burnout  |  Více info

Drobny vyter, motor po repase hlav. za nazory jsem vdecny :)

2013-01-02 18:20:04

Je to tak nějak adekvátní zrychení, okolo 7s A co si teda koupíš místo ní? Nějakýho pořádnýho nafťáka?

2013-01-02 18:31:34

Pořádnej nafťák (viz přiložené video)

Opel Omega 2,5mTDS performance 0-100 km/h  |  Více info

Čerpadlo 524td + 12mm hlava,DN0SD265,GT2260V tlak 1,9 baru,FMIC

2013-01-02 18:42:29

joo to je taková dá se říct Tvá legendární omega

2013-01-02 18:50:31

jj

2013-01-02 19:04:53

:D naftaka si urcite nekoupim. rozhodne ne ted kdyz uz mi tu stoji audi a8 4,2 benzin. dawetds, kdyz tak neustale tunis naftaka, proc nezkusis mv6? tam se kluci i s tlakem okolo 0,4baru dostavaji nekam k 210KW :)

2013-01-02 19:10:30

200kw jde dostat i z mého BMW 530d :-D a bude mít uplně jinou spotřebu než oturbená MV6.

Proto pořád ladím diesly.

Teť mám cca 220ps a dlouhodobá kombinovaná spotřeba je 6,7 l/100

2013-01-02 19:13:42

ale zivot neni jenom o spotrebe a uz vubec ne u auta na zabavu. to je jako argumentovat zivotnost motoru pri 2 barech.. jde o to, ze kdyz chces vazne prasit, tak pri upravach s mv6 zacinas tam kde s 2,5td koncis. jinak ja mam audinu 220kw a jelikoz ma plyn tak jezdim v prepoctu za 7 benzinu na 100 :)

2013-01-02 20:23:27

Však já taky nejezdím jen na spotřebu...já napsal,že ta spotřeba je kombinovaná

Samozřejmně nejde srovnávat auto co má 200kw na denodení ježdění s autem co má 200kw na zábavu.. tam se na spotřebu vůbec nehledí.

Já jen odpovídal na Tvoji otázku "proč ladím diesly" já mám jen jedno auto a tak prostě musím řešit kompromis.

Mít love,tak druhé auto bude turbo benzín

Jo a já už neladím 2,5TD (jen pro upřesnění)

Na 220kw je to pěkná spotřeba .. jen ta prvotní investice plynu je u takovýho auta brutální (pokud jsi to nepaltil měl jsi štěstí)

2013-01-02 21:00:08

Jo a ještě k tomu "konci" 2,5td kamarád má E36 2,5td naftu a ten by mé omeze už dal na prdel 0-100 má přes race chrono za 6,3 (viz přiložené video) a druhej kámoš staví E34 BMW biturbo a to s 2,5td. Můj projekt určitě nebyl na konečné hranici výkonu co snese 2,5nafta.

Jak bude videjko nebo nějaké další info,tak to dám sem.

To jen pro info

sprinty vyškov 22.9.2012 honda crx vs. 325tds  |  Více info

sprinty vyškov 22.9.2012 honda crx vs. bmw e36 325tds

2013-01-02 21:15:43

není to adamovo báwo?

2013-01-02 21:21:39

jj s Adamem jsme to naladili a funguje to dobře.Alu už teť můžu prozradit,že na jaře to bude mít o nějakej ten kůň a Nm víc.

2013-01-02 21:28:24

dawe, porad ale nechapes tu pointu. kdyz auto jen na blbnuti, proc se s nim vztekat a drit se z kuze aby to jelo dobre kdyz u benzinaku je to radove jednodussi a hranice jsou mnohem dal. (viz přiložené video) myslim ze oproti treba tobe je to zhruba stejna investice i prace a rekl bych ze trochu vic muziky. a myslim ze ta nadrz snad na dojeti mezi benzinky vystaci :)

opel omega turbo  |  Více info

Opel, omega, turbo, low ...

2013-01-02 21:38:21

pokud jsis přečetl ten můj předchozí příspěvek,pak nechápu ten Tvůj.

Psal jsem,že jsem volil kompromis.Já teť mám čip (cca 3500,-) a mám cca 220ps.

Kooupil jsem si jiný čidlo tlaku (800,-) a nechá zrepásnout turbo co mě zůstalo z omegy cca 5000,-) pak už jen další čip (3000,- a 2000,- doladění na brzdě.svoje turbo prodám a prodám i katalizátory a tak mě bude těch 260-280ps stát 10800,- a to je vše. Jo a za turbo a katíky vyvařím 22000,- (jsou tam 4ři) a tak se to zrovna mě vyplatí.

ALEje to pořád auto pro rodinu a jak už jsem psal...mít love,tak jdu do turbobenzinu.

Pokud ještě počítáš náklady,tak já jsem do Omegy nasypal cca 100000,- a za to by už byla i oturbená MV6tka...

Já jsem se závoděním skončil a 530d mě vyhovuje.

2013-01-02 21:42:57

aha, tak to jsme si nerozumely.:)

jo a jak je to s tema katama? nekdo rika ze jo, nekdo ne. nekdo ze neprojdu technickou.

realne ty s tim mas zkusenosti, co si o tom myslis?

2013-01-02 21:59:32

No pokud ho jen vymlátíš a obal zachováš,tak technickou projdeš,ale s emisema to bude horší.. Ty neprojdeš.

ALE emise se dají obesrat a když už to nepůjde,tak jen úpravou jednotky to projde v pohodě.

Já na omeze kat neměl a od člověka co má na E46 330d přes 400ps vím,že u dieslu je nutnost katy vyhodit,když řešíš velký výkony.

S benzínem nevím...tam mám zkušenost,že jak se na alfě 2,5v vyhodil,tak to nejelo líp...ba naopak.


Odpovědět

1  2  3  4