Fórum - Téma


uprava na amaterske zavody


Fórum Tuning a úpravy uprava na amaterske zavody



1  2  3  4

2012-12-27 18:47:42

Za mě taky organika. Chystám na BMW jinej čip a pokud to neudrží origo,tak organika určitě. Keramika je extrém a do toho už nepůjdu. A na té MV6ce nikdy nebude mít takovej krouťák,aby musel dát keramiku. a taky rozhoduje cena Keramika 5000+ a organika do 1000,-

2012-12-27 18:49:46

Já myslel, že sis tu keramiku pochvaloval, Davide...

2012-12-27 18:52:19

jojo ale já napsal,že je na extrém. Ta prostě neklouzla,ale jak jsem napsal,já extrém už mít nebudu a na benziňáka je to zbytečně drahej špás.

2012-12-27 19:52:28

jn, 270Nm je prd, a do preplnovani se zatim moc nechystam. i kdyz kompresor by nebylo az tolik prace namontovat.. a kdyby ano, tak myslim ze bude treba resit mnohem vic problemu nez jen spojka..

2013-01-02 17:05:24

asi nakonec stejne pujde z domu. tak jen nostalgicke video. zrychleni jsou 2 videa, jedno je se sepnutymy podtlaky (rucne) druhe je bez podtlaku.

Opel Omega MV6 3,0 V6 aceleration 0-100 + burnout

Drobny vyter, motor po repase hlav. za nazory jsem vdecny :)

2013-01-02 18:20:04

Je to tak nějak adekvátní zrychení, okolo 7s A co si teda koupíš místo ní? Nějakýho pořádnýho nafťáka?

2013-01-02 18:31:34

Pořádnej nafťák http://www.youtube.com/watch?v=18_Y6baOUl4

2013-01-02 18:42:29

joo to je taková dá se říct Tvá legendární omega

2013-01-02 18:50:31

jj

2013-01-02 19:04:53

:D naftaka si urcite nekoupim. rozhodne ne ted kdyz uz mi tu stoji audi a8 4,2 benzin. dawetds, kdyz tak neustale tunis naftaka, proc nezkusis mv6? tam se kluci i s tlakem okolo 0,4baru dostavaji nekam k 210KW :)

2013-01-02 19:10:30

200kw jde dostat i z mého BMW 530d :-D a bude mít uplně jinou spotřebu než oturbená MV6.

Proto pořád ladím diesly.

Teť mám cca 220ps a dlouhodobá kombinovaná spotřeba je 6,7 l/100

2013-01-02 19:13:42

ale zivot neni jenom o spotrebe a uz vubec ne u auta na zabavu. to je jako argumentovat zivotnost motoru pri 2 barech.. jde o to, ze kdyz chces vazne prasit, tak pri upravach s mv6 zacinas tam kde s 2,5td koncis. jinak ja mam audinu 220kw a jelikoz ma plyn tak jezdim v prepoctu za 7 benzinu na 100 :)

2013-01-02 20:23:27

Však já taky nejezdím jen na spotřebu...já napsal,že ta spotřeba je kombinovaná

Samozřejmně nejde srovnávat auto co má 200kw na denodení ježdění s autem co má 200kw na zábavu.. tam se na spotřebu vůbec nehledí.

Já jen odpovídal na Tvoji otázku "proč ladím diesly" já mám jen jedno auto a tak prostě musím řešit kompromis.

Mít love,tak druhé auto bude turbo benzín

Jo a já už neladím 2,5TD (jen pro upřesnění)

Na 220kw je to pěkná spotřeba .. jen ta prvotní investice plynu je u takovýho auta brutální (pokud jsi to nepaltil měl jsi štěstí)

2013-01-02 21:00:08

Jo a ještě k tomu "konci" 2,5td kamarád má E36 2,5td naftu a ten by mé omeze už dal na prdel 0-100 má přes race chrono za 6,3 http://www.youtube.com/watch?v=HiFfxpc0GQ0 a druhej kámoš staví E34 BMW biturbo a to s 2,5td. Můj projekt určitě nebyl na konečné hranici výkonu co snese 2,5nafta.

Jak bude videjko nebo nějaké další info,tak to dám sem.

To jen pro info

2013-01-02 21:15:43

není to adamovo báwo?

2013-01-02 21:21:39

jj s Adamem jsme to naladili a funguje to dobře.Alu už teť můžu prozradit,že na jaře to bude mít o nějakej ten kůň a Nm víc.

2013-01-02 21:28:24

dawe, porad ale nechapes tu pointu. kdyz auto jen na blbnuti, proc se s nim vztekat a drit se z kuze aby to jelo dobre kdyz u benzinaku je to radove jednodussi a hranice jsou mnohem dal. http://www.youtube.com/watch?v=wncm3omFmfs myslim ze oproti treba tobe je to zhruba stejna investice i prace a rekl bych ze trochu vic muziky. a myslim ze ta nadrz snad na dojeti mezi benzinky vystaci :)

2013-01-02 21:38:21

pokud jsis přečetl ten můj předchozí příspěvek,pak nechápu ten Tvůj.

Psal jsem,že jsem volil kompromis.Já teť mám čip (cca 3500,-) a mám cca 220ps.

Kooupil jsem si jiný čidlo tlaku (800,-) a nechá zrepásnout turbo co mě zůstalo z omegy cca 5000,-) pak už jen další čip (3000,- a 2000,- doladění na brzdě.svoje turbo prodám a prodám i katalizátory a tak mě bude těch 260-280ps stát 10800,- a to je vše. Jo a za turbo a katíky vyvařím 22000,- (jsou tam 4ři) a tak se to zrovna mě vyplatí.

ALEje to pořád auto pro rodinu a jak už jsem psal...mít love,tak jdu do turbobenzinu.

Pokud ještě počítáš náklady,tak já jsem do Omegy nasypal cca 100000,- a za to by už byla i oturbená MV6tka...

Já jsem se závoděním skončil a 530d mě vyhovuje.

2013-01-02 21:42:57

aha, tak to jsme si nerozumely.:)

jo a jak je to s tema katama? nekdo rika ze jo, nekdo ne. nekdo ze neprojdu technickou.

realne ty s tim mas zkusenosti, co si o tom myslis?

2013-01-02 21:59:32

No pokud ho jen vymlátíš a obal zachováš,tak technickou projdeš,ale s emisema to bude horší.. Ty neprojdeš.

ALE emise se dají obesrat a když už to nepůjde,tak jen úpravou jednotky to projde v pohodě.

Já na omeze kat neměl a od člověka co má na E46 330d přes 400ps vím,že u dieslu je nutnost katy vyhodit,když řešíš velký výkony.

S benzínem nevím...tam mám zkušenost,že jak se na alfě 2,5v vyhodil,tak to nejelo líp...ba naopak.


Odpovědět

1  2  3  4