Fórum - Téma


uprava na amaterske zavody


Fórum Tuning a úpravy uprava na amaterske zavody



1  2  3  4

2012-11-13 22:18:27

zdravim, nevim zda se to sem hodi tak mne prosim nekamenujte.

zacinam hodne zvazovat o uprave omegy 3,0 sport na zabavne vykendy, tzv amaterske zavody.

je mi jasne ze opel min vhodne auto na to asi nikdy nedelal :D

neresme to vsak, nemyslim sotolinu apodobne ale prevazne o asfalt a verim ze po upravach s tim musi bejt opravdu zabava, o coz mi vlastne i jde..

presne bych se vas chtel zeptat na jakekoliv rady a pripominky jak k technice, tak rady k zavodum, ruznym narizenim a vsechno co vas vubec ohledne tematu napadne.

dekuji vsem za rady :)

2012-11-20 18:50:26

koukam ze vuz s bleskem ve znaku se neradi mezi zavodaky. jezisi nerikejte ze k tomu nemate vubec co rict :D necekam reakce profesionalu

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-11-20 19:06:11

Ahoj, jestli to nebude tím, že tady nejspíš nikdo danému tématu nerozumí....

Zkus se zeptat Dejva TDS, jinak mě nikdo nenapadá - pak jedině nějaké závodnické stránky někde úplně jinde.....

2012-11-22 22:56:58

Ahoj. Taky tomu nerozumím... Ale určitě záleží jaký máš rozpočet. Jestli si vykucháš interiér a budeš lítat zatáčky napřed a nebo do toho půjdeš tak aby to stálo za to. Vykuchat, vyvařit rám, zpevnit podvozek, udělat motor (kované díly) zlepšit sání, popřípadě udělat přeplnění a to buď kompresorem nebo turbem, tím pádem větší vstřiky, tím pádem nastavitelnou ŘJ s ovládáním i pro regulaci turba vs palivo a nějaké to několika hodinové ladění na brzdě. S turbem přichází svody na míru, výfuk jinak, intercooler a jeho vedení, vývod tlakového oleje na mazání turba +posílení olejového čerpadla, elektroinstalace na snímače tlaku turba, teploty nasávaného vzduchu pro limitéry ŘJ by možná také nebyly k zahození, teoreticky i teplota výfukových plynů by se hodila. Jiná spojka aby přenesla výkon a pak nevím co dá kardan, převodovka a poloosy s diferákem... U koncerna 1,9TDI jsou převodovky "vyzkoušené" na cca 550Nm krouťáku.

Na takovouto úpravu bych si typnul že budeš potřebovat cca 250tis Kč nejméně.

Nejdřív si ale musíš rozmyslet co od toho chceš a pak se ptt konkrétněji.

2012-11-27 19:15:26

Asi tak nejak. :( A keď už budeš ochotný vyvaliť také peniaze za úpravu,určite si ešte raz rozmysli či to má byť naozaj Omega. Skôr niečo kompaktnejšie,lahšie a pevnejšie...

Zatial akurát tak len vykuchať všetko čo sa len dá (aspoň 400kg ) prípadne skús zaliať diferák hliníkom... To bude jazda Ver mi viem čo hovorím BMW M5 E30 340konov 980kilov

2012-11-27 20:28:15

bere půjčku na auto a 250 tis. bude dávat do omegy zase vymýšlí voloviny...Já bych udělal to, žebych trochu nechal stáhnout hlavy a zabrousil ventily, to ti na výkonu něco přidá, víc toho ten motor garážnickým způsobem tuzingaření nesnese...

2012-11-27 21:17:50

nevim kdo tady rikal neco o 200 000kc.. boze, odlehcim co pujde, provarim co pujde, dostane ram a skorepiny a sup s ni do brna. kdybych chtel jezdit profi, tak mi 200 nestaci..

2012-12-17 07:02:37

No pokud to bereš takhle,tak dej hlavně dobrý brzdy..protože origo se Ti na okruhu za chvíli vypaří.

Pak i zjistíš,že 3,0 na okruhu bude hooodně slabej. Je tam široká cesta a v autě se to zdá,jako by jsi jel krokem.. ALE pro zábavu? proč né. Můj táta jezdil okruhy s trabantem a zážitků má teda hromadu

2012-12-17 13:23:26

samozrejme ze to myslim jen pro zabavu :) mam ted obrovskou radost, po slozeni motoru jsem shodil zrychleni 0-100 o vic jak 1 sec, meril jsem to zatim jen tachometrove na zimakach a mokre ceste a stahl jsem to pod 7sec, motor taha jak vzteklej a to pritom jeste nemam pripojene podtlaky aby se v otackach otevrely pridavne komory :)

no uvidim jak to cele dopadne :)

2012-12-17 13:45:22

Pod 7s jsem to měl s 2,5td nastrojeným kombíkem

Váha dělá moooooooc.

No fandím Ti.

2012-12-19 23:21:38

U tak velkého obsahu bych zvolil kompresor škoda že omega je proste lod tak z toho nic moc nevytáhneš na rychlost jo ale na sprintu se ti ztrati potom samozřejmě pokovaný části motoru když snížíš hlavu zvýši se kompresní poměr ale to origo motor dlouho neustojí.Hlavně to odlehčit třeba i lehčí setrvák a zvýšit otáčky.Spojku s větší unosností a brzdy.

2012-12-21 09:15:21

Tak to jsi ho složil asi dobře Jsem tedy zvědavý na nejaké video zrychlení 0-100 a 0-víc a třeba 80-120 apod

2012-12-21 10:54:44

Keramika...

2012-12-21 11:31:34

keramicka spojka je fajn :) pokud omega zustane, asi na ni taky prijde cas :)

video samozrejme hodim, jen jak vyresim podtlaky, protoze jsem zlomil privod takze je nemam cim hnat. kdyby nekdo vedel o nekom kdo by doma mel privod podtlaku (gumovo/plastova hadice podtlaku brzdoveho posilovace, z tama vede malej cucek a to je on)

ale nebojte :))

2012-12-21 12:41:44

amadjr: zdarec cetl jsem ze neco shanis na Omu,tak napis a profil vlastta ma doma 3 Omegy na ND a urcite se snim domluvis

2012-12-25 21:48:29

Já tedy osobně raději organiku než keramiku

2012-12-25 21:49:46

Organika - to je jakože korek...?

2012-12-25 21:59:39

he he he skoro HDS 57

Pro mne je lepší tím že unese mnogo (myslím že nepřekonatelně víc než osobní auto i sportovně upravené muže člověk likvidovat) a neníčí přítlačak a setrvák tolik jako keramika

2012-12-25 22:07:01

Děkuju, Hansi, zkusím si to pro strýčka Příhodu pamatovat.

2012-12-25 22:08:27

a samo není žadnej problém s montáží na orig plech :-D


Odpovědět

1  2  3  4