Fórum - Téma


Upgrade kompresor


Fórum Omega B Upgrade kompresor

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

2000 Omega B 3.0 V6

1 fotek  |  48 diskuzí  |  2 otázek

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 3 000 ccm (183 cui), 6-válec, Vidlicový.


1  2

2015-05-06 19:35:06

Zdravim... Rozhodl jsem se trosku nafoukat moji Omcu. Pro ty ktere to zajima jsem vytvoril sp. vlakno jen o tom, ktere se bude prubezne aktualizovat.

2015-05-06 19:40:26

Teda, po promysleni a vyslechnu rad, jsme se rozhotli pro eaton a271, ktery tlaci pri max otackach 0,3 baru. Je trosku vetsi a tak se bez vetsiho zasahu asi neulozi, za to ma i klady. nemusi se vytvaret sp. kola plus vymyslet pomery atd... Da se hodit primo na hlavni vodici remen. Je bez magneticke spojky, ktera v zime nikdy nefunguje, ani u slk, kde byl montovan... Jen se musi dat Blow ventil kvuli zbytecnemu pretlkaku a i ochrane asi i zvednout trosku komprese na hlavach. Motor je znacne zbaven vykonu, snad to klapne Musi se vypnou egr ventil, posunout hadice na klima a odstranit elektrika, ktera je pripevnena ke krytu rozvodu. Drzak musi byt primo na motoru, ktery se uz vyvyji... Dalsi foto bude nasledovat.

2015-05-06 19:41:22

Plus je lepsi udelat rovnou odvetravani kliky....

2015-05-07 18:24:26

Přeplňování a zvedání komprese? Nemá to být spíše naopak? Někde jsem četl, že při přestavbě NA motoru na přeplňovaný se dává vyšší těsnění pod hlavu... právě kvůli nižší kompresi.

2015-05-07 19:49:16

nezáleží to záleží na konstrukci spalovacího prostoru , zda je nadčtvercový nebo podčtvercový ?

2015-05-07 20:17:15

breathlless: Nevím, až tak jsem se o to zajímal. Každopádně na tuningforu je hodně info o přestavbách od lidí, co motory opravdu staví, tak doporučuji nahlédnutí

2015-05-08 15:47:46

S kompresi mate pravdu. Prepsal jsem se; )

2015-05-21 20:29:37

Ted se vytvari trocha mista, drzaky uz jsou vymysleny,..

2015-05-21 22:52:29

Kdyby mel nekdo rady s odpojenim egr ventilu u mv6. Sem s nim. Medena hadice se blbe zaslepuje...

2015-05-22 09:05:48

@ Stusekf:

EGR se da resit pomerne jednoduse ... proste zaslepis diry (na sacim kosi vytvaruj kus plechu a mazni cervenym silikonem, prisroubuj / dole na svodech je -myslim- zavit M17x1,5 a v zelezarstvi se da koupit litinova zaslepka - neco jako vicko na PETku, jenom z litiny), EGR -nekam- v ramci vule napajeciho kabelu motoru polozis (nechas ho zapojenej, kdyz nebude stacit kabel, tak si proste udelej delsi) a at si cvaka treba do zblbnuti. Jednotka je spokojena, protoze ma EGR ... to ze je tam vlatne na hovno, to uz je jednotce v celku jedno, hlavne ze ma s cim cvakat.

2015-05-22 09:34:25

Dekuju; )

2015-05-27 14:05:44

Chlapy potrebuju sehnat dve remenice z omegy mv6 3. 0... stoji nam to na tom. Dik

2015-05-27 14:50:24

stusekf: Zkus zavolat Vlastíkovi (vlastta)...

2015-07-15 12:21:54

Ahoj chci se zeptat jestli jsi s tím už trochu pohnul,docela mě tahle přestavba zajímá

2015-07-15 12:24:00

Zdravim. No hale davam dohromady dily. Cooler atd at je to komplet. Kluci na dilne meli dovoleny. Tak az tex se to opet rozjizdi. Blbi obdobi na staveni. Ale urcite to nezamrzlo ;)

2015-09-17 21:17:16

Zdravim ;). Tak jsme uz pokrocily. Vytvoreny uchyt... zapojeny kompresor a i prvni test, ktery bouzel dopadl prasklou hadici na sani, ktere se ted bude cele predelavat. Uz je to nastesti rychle. Tak snad brzy bude toho vice.

Test uchyceni kompresoru

2015-09-17 21:18:27

Video 2. Prvni start po zapojeni

Prvni test kompresoru ?

2015-09-24 14:05:59

Ahoj,no zatím to vypadá na dobré cestějen se zeptám,nebylo by lepší vyhodit ten mezi kus sání a napojit to přímo od kompresoru na klapku?ještě se chci zeptat jestli jsi měnil vstřiky a čerpadlo nebo jestli je vše sériovka?jinak se těším na další pokračování

2015-09-24 14:33:32

Zdravim. Ted jsme ve fazi zapojovani. Ted se dela uplne nova dvojita remenice z kliky v pomeru 1-1. Trosku hodne jsem prestrelil a mel jsem to 1-3. Na volnobeh to fouka nesmysl moc. K tomu se pridava prepousteci ventil na doporuceni z hpphttp://www.highperformanceparts.cz/blow-off-ventil-forge-motorsport-dual-piston-dvoupistovy-open-loop.22032 . Pak se uvidi co jeste musi prijit nove, ale krom mapy nic by menit nemelo.

2015-09-24 16:22:02

máš na tý řemenici nějakou napínací kladku (pružnou) ? Drážkovej řemen je bohužel známej tím , že není vůbec pružnej a všechny vibrace se jím přenášejí , aby sis neoddělal ložiska kompresoru případně se ten řemen nerozletěl na kusy.

Add 2 ty hadice od sání vás taky mohly napadnout že nebudou tlakovy


Odpovědět

1  2