Fórum - Téma


Unik vody 3.0 mv6 prozba o radu


Fórum Omega B Unik vody 3.0 mv6 prozba o radu

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1998 Omega B 3.0 V6 VIN: W0L0VBP69W1170580

22 fotek  |  8 servisních knížek  |  141 diskuzí  |  10.33 l/100 km

Výkon motoru 155 kW (211 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 270 Nm (199 ft/lb) . Maximální rychlost 238 km/h. Hmotnost 1 645 kg. Palivo benzín. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 962 ccm (181 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, X30XE.


1 ......... 4  5  6  7  8

2016-02-29 14:04:09

foxy: Kdyby ti bývala v systému nezmrzla voda (která tam neměla co dělat), mohls mít třeba klid. Opravdu ti to nepřeju, brachu, ale do jisté míry si za to možná můžeš sám...

2016-02-29 17:12:56

Sejmul som srnu.trochu mi tiekol chladic .bolo by zbytocne kazdu chvilu nalievat nemrznucu.a nez som cakal na servis prekvapil ma v noci mraz.no ked sa dari tak sa dari.uz neskoro polemizovat co som mal urobit.teraz ostava jedine dat to do poriadku :/ chlapi a nepomoze nejaky docasny pripravok ktory do toho naleju?

2016-02-29 17:30:07

foxy: To záleží na velikosti netěsnosti... Osobně jsem před nějakým časem taky zaregistroval mírné ubývání kapaliny z expanzky (asi tak dvě-tři deci za tisíc km) a místo možného úniku jsem neobjevil. Dlouho jsem se rozmýšlel, jestli nějaký utěsňovací přípravek použít, nemám v tyhle věcičky moc důvěru, ale nakonec mě kamarádi, jimž opravdu věřím, přesvědčili a tož jsem nalil tekutý TEC2000. Nabízejí se i sypké utěsňovače, ale ty bych opravdu nepoužil - když už, tož jedině něco tekutého. Tenhle TEC2000 má konzistenci u vzhled hustého jahodového džusu a v chladící soustavě se krásně rozptýlí. Úbytek kapaliny se zastavil, už je tomu rok, najeto 16tis.km a zatím to drží, auto chladí i topí, za celou dobu jsem dolil asi dvě deci... Zkusit to můžeš a uvidíš, nicméně opakuju, výsledek se odvíjí od velikosti netěsnosti.

http://www.tec-2000.eu/ch...0-radiator-stop-leak.html

2016-02-29 20:37:24

Zajtra idem do servisu.skusim sa opytat ci to pomoze.dakujem za radu :)

2016-03-19 23:02:16

Ahoj tak ozivim po čase opět mé téma A auto jsem dál třetímu mechanikovi v řadě a doufám že problém uniku chladící kapaliny se konečně vyřeší až něco najde Opět se ozvu a jsem velice zvědav co to bude

2016-03-20 09:17:49

no já včera ležel pod Z22XE, protože jsem začal pozorovat odkapávání chladící kapaliny na zem v oblasti přepážky mezi motorem a kabinou. Po ohledání seshora i zespodu jsem objevil netěsnost na rychlospojce horní hadice nasazené na trubce od radiatoru topení. Přístup po sundání torpéda a okénka pod ním celkem dobrý, ale zatím moc nevím co s tím, zda shánět novou hadici nebo to něčím utěsnit.

bad64  
2016-03-20 09:33:12

mirpie: A máš ji spravně docvaklou?Je ůnik velký?

2016-03-20 13:03:19

únik je minimální, pár kapek. Po vypnutí motoru to samozřejmě ustane. Nacvaklé to bylo dobře, ale přesto se mi to zdá volné. Ta spodní hadice drží lépe. Dnes jsem to podmáznul černým silikonem,nechal to vrčet se zapnutým topením a zatím se to zdá ok..

bad64  
2016-03-20 15:17:41

mirpie: Asi před třemi roky mi rosil třícestný ventil a použil jsem toto http://naauta.cz/wynns-ut...temu-325-ml?cPath=23_1224 a zatím to funguje spolehlivě.

2016-03-20 15:36:54

z podobných přípravků mám strach, že mi zanesou radiátor a to by začala teprve zábava . Tady to šlo viditelně ze spoje hadice/trubka.

bad64  
2016-03-20 15:43:42

mirpie: Tento přípravek je tekutý to co zanese radiator nebo podobně jsou práškové utěsnovače ty ani nedoporučuji.

2016-03-20 18:56:12

tak to jo

A jsem blbej . Při zatěsnění té hadice jsem nevytáhl klíček se zapalování a spolu s tím jsem měl logicky vypuštěnou chladící kapalinu, vyndanou expanzní nádobku (opravoval jsem magnet pod plovákem na detekci hladiny, což se povedlo) a po složení a nalití kapaliny jsem to natočil, abych zkontroloval těsnost chladící soustavy (která je už ok), ale rozsvítila se mi oranžová kontrolka motoru, která po vypnutí a opětovném startu vesele otravuje dál. Přitom jediné dva konektory, které jsem při demontáži rozpojil, bylo vyhřívání trysky ostřikovače okna (které dle mě stejně nefunguje, protože v zimě to běžně zamrzalo) a konektor detekce hladiny chladící kapaliny, ze které jsem sundal ten klemovací drátek a zapojil zpět do čidla expanzky.

Musím nutně už pořídit ten OPCOM a zjistit, co se děje, obzvlášť, když mám tři týdny do technické. Člověk chce mít auto v dobrém stavu a řídící jednotka se mi takhle pomstí. Nebo je to náhoda a prostě se zase poblil EGR ventil, se kterým jsem si už užil svoje.

2016-03-23 12:56:37

Tak závada tekoucí vody Je po cca 4 měsících vyřešena teče těsnění pod hlavou na levé straně úplně vzadu u kabiny

2016-03-23 13:17:25

při celkem vyhlížející pozitivní zprávě na začátku tvé věty to tedy prozatím moc šťastný konec nemá. Zase lepší být v obraze, než jet třeba k moři a zůstat viset na dálnici se zavařeným motorem....Řešil jsem nedávno to samé, jen na čtyřválci je ta práce lepší...

2016-03-23 14:03:05

mc.bůček: a neteče nahodou výměník voda-olej? je tam dekl a tím to muže tect a vzadu je nejnižší misto tak to tam vytíka???

2016-03-23 14:27:18

mirpie: to ano ale to auto je uz u 3 mechose a ten 3 to te p rve zjistil a tahne se to od prosince 2015 a od te doby nejezdim tak ze je to v uvozovkach dobra sprava ze jiz vym kde to tece jinak to tece dosti nejde to prehlednout

2016-03-23 14:29:50

bazz2: hoj prosim te ten prvni mechos to cistil a pretesnoval a ten je v cajku jinak ano potom to tece v zadu a levou stranou mezi hlavou a rozdelovacem ci civkou na svicky a na vyfuk

vlastta  
vlastimil
2016-03-23 14:34:40

mc.bůček: jeste nez bych demontoval hlavu skontroloval bych vsechny hadice.je lepsi sundat sani a vse kolem at je pristup (stejne to pujde dolu).tech hadic je v zadu docela dost a teplem casteji odchazeji.......

2016-03-23 14:43:17

vlastta: ahoj jojo reknu mechosovi jinak bude lepsi udelat obe 2 na raz z tlak.zkouškou a srovnanim co?

vlastta  
vlastimil
2016-03-23 14:48:38

mc.bůček: pokud to bude tesneni tak urcite obe najednou


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8