Fórum - Téma


Unik vody 3.0 mv6 prozba o radu


Fórum Omega B Unik vody 3.0 mv6 prozba o radu

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1998 Omega B 3.0 V6 VIN: W0L0VBP69W1170580

22 fotek  |  8 servisních knížek  |  141 diskuzí  |  10.40 l/100 km

Výkon motoru 155 kW (211 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 270 Nm (199 ft/lb) . Maximální rychlost 238 km/h. Hmotnost 1 645 kg. Palivo benzín. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 962 ccm (181 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, X30XE.


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8

vlastta  
vlastimil
2015-12-11 21:25:23

colommbo: to ja shanim furt

2015-12-11 22:01:10

No takova se us jen tak nevidiii

2015-12-14 15:01:53

Tak a pro miláška si přijel doktor a odvezl si ho do nemocnice na podrobné vyšetření co nás vlastě trápí za nemoc,tak jsem zvědav na verdikt!

2015-12-22 10:28:49

Ahoj tak přeměřene tlaky a jsou super a říkal že to vypadá a vše se točí kolem to ho výměníku okolo něj je to všude zakyslé a po natlakování na 2 bary to lehce utíka právě kolem výměníku skusí to porozebrat a uvidíme jestly je špatný ten výměník či to bude stačit jen přetěsnit.

2015-12-23 16:57:38

tak závada asi vyřešena jsou tam 2 uniky vody jeden kolem výčka tepelného výměníku tepla a ten 2 je kolem těsnění vody co je nad výměníkem tepla,je tam jakoby propojka mezi objema hlavama a vedou do něj 2 hadice a z jednoho šroubu to skapávalo na výměník a z něho to teklo na levou stranu okolo hlavy na výfuk jelikož na pravou stranu ta voda neproteče

Venca49  
Václav
2015-12-24 00:13:36

mc.bůček: Jsem rád,žes to již našel,proto jsem Tě tam naváděl.Utěsní se to jen tmelem a dej i nová těsnění(O kroužky ) pod přírubou na chladiči.Obrázek tam dal Colommbo.

2015-12-25 15:23:30

venca49: jj moc děkuji no doufám že se to udělá a dá to na nějakou dobu pokoj jsem moc rád ze to je jen toto + teda jeste vymenit tesneni ventildeklu jen na levé strane jelikoz byly svíčky uplně potopené v oleji

2015-12-25 16:03:43

mc.bůček: Svíčkám jako takovým koupel v oleji nevadí, to spíš kabelovým koncovkám olej neprospívá. Nové těsnění dát můžeš, ale nečekej od toho žádné zázraky - víka jsou (máš) plastová a už nebudou zcela rovná.

2015-12-25 16:24:50

colommbo: jojo vym coj sem mel před 10 lety MV6 tak tam tekla obě 2 a nová byla za 2500,- kus a dělali se jen originál žádné náhražky jsem nenašel a z vrakoviště se to neviplatí brát ale teče zatím jen jedno a to jen ke svíčkám ta co jsem měl před tím tak tekly obě a to obě na straně výfuku tak že když jsem jí prohnal a po té jsem se zastavil tak to byla zajímavá podívaná co se po chvilce valilo z pod kapoty jen jsem měl strach vždy aby to nechytlo, pánovi předemnou praskla benzínová hadice a měl co dělat aby zachránil auto

ještě jsem koukal pokud se nepletu ale někde jsem viděl že 2.6 V6 je měla kovová či hliníková je to možné nebo si je nechal jen udělat?!

2015-12-25 17:39:16

mc.bůček: Informaci máš správnou, ale jen napůl. V6 motory ve faceliftu mají ventilová víka, bohužel, taky jen plastová a jen v originálu (cca 4.500,-Kč za jedno, ale už aspoň včetně těsnění a O kroužků pod šrouby, mám je dávaná obě.) Hliníková víka má motor 2.5 V6 ve VeBe a do Omegy jdou přehodit, pouze však pro motory 2.5 a 3.0 - je s tím trochu crcání, ale jde to, na facelift přidělat nejdou (namísto kabelů máme samostatné zapalovací moduly přímo na svíčkách.) Tahle hliníková víka jsou poměrně horké zboží a ojetá se prodávají za cenu kolem tisíce.

2015-12-28 17:45:57

Ahoj pánové, jeden dotaz:

Nevyráběl někdo z vás udělátko na natlakování chl. soustavy pomocí kompresoru? Nešlo by to udělat ze starého víčka a autoventilku?

2015-12-28 17:58:37

michalmv6: Na tohle existují spec. soupravy s ručním natlakováním a přípravek se taky šroubuje místo víčka expanzky. Ze starého víčka a autoventilku by to taky určitě šlo, český národ je plný šikovných a vynalézavých lidí. Jen je třeba pamatovat, že ve víčku už dva ventily (přetlakový a podtlakový) jsou.

2015-12-28 18:06:24

Právě mě to tak napadlo, že by to mohlo fungovat. Jen jestli to někdo už nemá vykoumané, přeci to víčko v sobě má přetlakový ventil tak aby to nějak nehaprovalo. At´nevymýšlím už vymyšlené.

Venca49  
Václav
2015-12-28 19:24:53

michalmv6: Vykoumané je toto,viz foto.

2015-12-28 19:48:11

To znám, ale to něco stojí, a né málo. Takže proč si to nevyrobit.

Venca49  
Václav
2015-12-28 20:28:42

michalmv6: Ten první obrázek to je přípravek jednoduchý. Na konci je gumová manžeta,utahováním ozubené matice se guma stlačuje a rozšiřuje.Povolené to vrazím do nádržky na vodu,utahuji zubatou matici a guma utěsní otvor.Musí koukat do nádržky,tam se roztáhne a nemůže vystřelit(neměla by )Pak ventilkem natlakuji okruh a hadice stvrdnou tlakem......

2015-12-28 20:32:03

Já to nepotřebuju takhle univerzální, stačí mi to jen na Omegu, takže to nějak zbastlím s tím víčkem.

Venca49  
Václav
2015-12-28 20:38:47

michalmv6: On ten přípravek pasuje na všechny Oply i na Omegu.Udělej to z víčka,ale musíš zaslepit ventilky.Ono se tlakuje o něco větším tlakem,než je normální v provozu.Jinak bys nic nenašel,někdy se čeká na únik vody i 20 minut (i déle)pod tlakem.

2015-12-28 21:00:58

jojo mechanik mi to natlakoval na cca 2Bar a potom se kouká jestli uniká tlak a jestli ano tak se potom hledá kde,hlavně tam mít dostatek vody !!

jinak má tu prostřední řadu a na omegu je ten zlatý a je to super věc jinak bych to udělal z toho ventilku vyjde tě to na pár korun podle toho tedy kolik bude stát to výčko.

2015-12-29 15:30:16

Tak jsem z toho celej auto bude opravené až po Novém roce jelikož v Opelu nemají těsnící kroužky na výměník tepla a budou je objednávat a bylo my řečeno že v druhovýrobě se nedělají tak že si už letos nezajezdím


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8