Fórum - Téma


Unik vody 3.0 mv6 prozba o radu


Fórum Omega B Unik vody 3.0 mv6 prozba o radu

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1998 Omega B 3.0 V6 VIN: W0L0VBP69W1170580

22 fotek  |  8 servisních knížek  |  141 diskuzí  |  10.40 l/100 km

Výkon motoru 155 kW (211 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 270 Nm (199 ft/lb) . Maximální rychlost 238 km/h. Hmotnost 1 645 kg. Palivo benzín. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 962 ccm (181 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, X30XE.


1  2  3  4  5 ......... 8

2015-12-08 22:01:46

mc.bůček: Také bych se přikláněl nejdřív omrknout třícestný ventil. Měnil jsem ho u 2.2-DTi před rokem (vytekla veškerá chladící směs), a u 2.6-V6 před půlrokem (jen se ztrácela)..

2015-12-09 13:05:36

marquis: jojo moc děkuji skouknu to hned jak bude lepší počasí a dám vědět co to nakonec bylo zatím v šem moc děkuji!!

2015-12-10 15:46:14

Ahoj pánové tak 3cestný ventil a hadice skouknuty a začíná to vypadat na tu horší věc: a to že buď těsnění pod hlavou či Hlava to je uspokojivé po týdnu vození se od koupy... tak se chci zeptat jestly někdo z vás či vašich přátel nemá levou HLAVU ve směru jízdy na Prodej?!? MOC DĚKUJI

2015-12-10 15:48:49

mc.bůček: Zkus kontaktovat Vlastíka, Tome, jestli náááhodou nemá...

http://www.club-opel.com/member_detail.php?id=8812

 vlastta  
vlastimil
2015-12-10 15:52:24

.....vlastik ma naaahodou obe 2

2015-12-10 15:54:39

vlastta: Byl jsem rychlejší...

 vlastta  
vlastimil
2015-12-10 16:01:51

colommbo: jako vzdy (skoro vzdy)......ja pred chvilkou dosel a ted si sedl k PC......

2015-12-10 16:02:44

Pánové moc vám děkuji ,ptám se dopředu raději ale ještě není v še straceno uvidíme aš se to vše rozdělá ale asi to bude chvilku trvat jelikož nemohu sehnad mehanika který by měl čas.no ale zítra se mi má ozvat další tak se uvidí jak na tom budu

 vlastta  
vlastimil
2015-12-10 16:06:42

mc.bůček: samozdrejme......muze to byt treba "jen" tesneni.neni nutny myslet hned na nejhorsi (ale je potreba pocitat i s tim)

2015-12-10 16:13:06

vlastta: přesně tak ale vedět na koho se obrátit v tom nejhorším připadě je dobra věc.já jsem raději vždy připraven než potom aš k tomu dojde tak shanět a nemoci sehnad ono nerad bych abi to tomu mehanikovi to tam potom třebas 2 měsíce překáželo kvuly dílu kterej se nedá jen tak sehnad

Venca49  
Václav
2015-12-10 21:01:35

mc.bůček: Když netečou hadice ani třícesťák,proč hned myslet na hlavu? Neteče voda pod výměníkem,teda pod komorou výměníku tepla?Je mezi hlavama a rádo to tam teče,méně i více.

2015-12-10 21:56:54

venca49: taky sem myslel ale jak jsem sundal sani tak ve predu to je suche ale do zadu jsem nevidel u toho vimeniku to je takove divne to ano ale nevipadato na to ta voda mi odkapava po trubce vyfuku na leve strane!no pozna se as se to vse zdemontuje

 vlastta  
vlastimil
2015-12-10 22:00:22

mc.bůček: je to jen dalsi moznos.venca ma pravdu a je to dobra poznamka (ja si to hned neuvedomil) .je to docela bolest V6......

2015-12-10 22:06:22

vlastta: vym,vym cetl jsem o tom nez jsem sem dal toto tema.no uvidime po demontazi ale to us necham na jinych nechce se mi v tom uz tak moc hrabat kdys to budu muset nez to predam automechanikovi zase slozit no prece jen us je venku chladneji na takovou to praci kor kdys uplne podobnou delam od rana do vecera v praci tak us vecer na to nemam bunky a chut! Je mi stoho smutno

Venca49  
Václav
2015-12-10 22:06:45

mc.bůček: Oni i hadice jsou prevít,vlastně dírka v hadici.Já jsem hledal také u V6 únik po levé straně a ona byla dírečka(prasklinka) v hadici na pravé straně a stříkalo to doleva.

2015-12-10 22:09:19

venca49: jojo znam to ale je mi divne ze to kape a docela dost i bez tlaku tak ze to musi byt neco vetsiho

Venca49  
Václav
2015-12-10 22:15:48

mc.bůček: Může být děravá,prorezlá,mrazovka na hlavě,také jsem to již viděl.Ne na V6.

2015-12-11 10:53:02

venca49: Jó, mrazovka...! Před mnoha (1979) lety jsem svým tehdejším Moskvichem 408 jel pro jednu známou do Prahy na letiště, v lednu, mráz a všude plno sněhu. Po cca 80km jízdy už na dohled od letiště najednou za mnou pára jak z lokomotivy a teplota naráz nahoru. Zastavil jsem, zvedl kapotu, všude mokro jaxviň a na rantlu bloku motoru ležela (zaplaťpááánbu!) vypadlá mrazová zátka... Strčil jsem ji do kapsy, nechal motor trochu vychladnout, bez vody dojel pomalu na letiště (asi 2km), zátku jsem naklepl zpátky, od hodné paní z WC si půjčil konev s teplou vodou (stejně jsem jí ale musel do zástavy půjčit hodinky ), nalil do motoru, naložil mezitím přiletivší známou a hurá s ní na jižní Moravu. Tam jsem pak už namíchal Fridex, zátka držela a po vše další roky už bez potíží...

2015-12-11 16:51:42

no stou mrazovkou se uvidi jen se ještě optám ten výměník tepla je uprostřed pod těma trubkama od sání že?pokud se nepletu a když ty trubky sundám a ještě to tam skouknu tak těsnění táké nebudu potřebovat že?!?

 vlastta  
vlastimil
2015-12-11 16:55:52

mc.bůček: ano je mezi hlavama.....samotny vymenik myslim tesneni nema (ale nejsu si jistej - radsi pockej treba me nekdo opravi) srouby do vymeniku tesneni (podlozky) maji.....


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8