Fórum - Téma


Unik vody 3.0 mv6 prozba o radu


Fórum Omega B Unik vody 3.0 mv6 prozba o radu

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1998 Omega B 3.0 V6 VIN: W0L0VBP69W1170580

22 fotek  |  8 servisních knížek  |  141 diskuzí  |  10.33 l/100 km

Výkon motoru 155 kW (211 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 270 Nm (199 ft/lb) . Maximální rychlost 238 km/h. Hmotnost 1 645 kg. Palivo benzín. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 962 ccm (181 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, X30XE.


1  2  3  4  5 ......... 8

2015-12-07 17:03:42

Ahoj opláci,cca před 14dny jsem koupil omču z bazaru z Německa vše bylo o.k. až před týdnem mi začala mizet voda malinko,doplnil jsem ji a pokračoval v ježděni cca po 2 dnech po zastaveni se z pod kapoty valil kouř z počátku jsem myslel že teče těsnění pod ventildeklem jak je u nich známo ale kouř měl pachuť fridexsu.tak jsem dolil a voda po cestě domu se začala ztrácet rychleji otevřel jsem si víčko od naléváni oleje a na ní lehká emulze ale uklidňoval jsem se že auto má cca 3 roky starý olej který jsem ještě nestihl vyměnit,jelikož na měrce nepřibýval a ani nemění svoji barvu,strukturu.tak jsem si říkal že to nebudet těs.či hlava.no a dnes jsem přijel z práce a že se pod to kouknu a bych viděl od kut to jde a voda doslova kape ze spojeni levého kusu výfuku po směru jízdy jak je spojen katalyzátor a parohy tak z jednoho ze 2 šroubu blíže ke kolu..ztéká někde po parohách ale je tam hodně tepel.krytů.

Můj dotaz je myslíte že bude hlava či těsnění pod hlavou a nebo tam vede nějaká trubka z chlad kap.okolo parohu Jen jsem si pod to lehl a je tam strašně málo vidět tak úplně přesně to nevím jen se ptám něž to dám nějakému mechošovy na rozborku…Ještě dodám při jízdě včera tak při teplotě do 95 stupňu mi psala málo vody a po překročení 95 stupňů a otevření 2 okruhu a sepnutí sahar se zase voda doplnila a palubák to přestal psát a toto se opakovalo až co jsem dojel domu…

za pomoc a rady předem mooc děkuji Tom

2015-12-07 18:09:41

mc.bůček: Ze šlemu pod víčkem hrdla oleje si nic nedělej, mám jej tam teď taky a dle mého soudu to hlava ani těsnění pod ní nebude, to by šla voda do oleje nebo do válců (bílý kouř z výfuku.) Odkud konkrétně kapalina uniká, mě takhle honem nenapadá, chce to v klidu a se světlem pořádně projít...

2015-12-07 18:30:45

colommbo: ahoj prosím tě z vífuku nic ale jak jsem pod tím ležel tak to vypadá že to teče někde okolo výfuk.parohu a skapává to po vyfuk trubce na zem a je mokrá celá převodovka a oba výfuky no skoro celý spodek auta je od chladící kapalyny...ale jelikož jsem to měl jen na heveru pro výměnu kola tak jsem pod tím byl jen chvilku ale okolo parohu je moc tepelných kryti tak tam není přesně vidět od kud to teče a okruh byl bez tlaku a studený a kape to cca kapka co 2 vteřiny...

2015-12-07 18:55:37

colommbo: Jiří, jen mě tak napadá nemohl by to být poškozený třícestný ventil?

2015-12-07 19:01:57

rendys: Můžeš mít pravdu, Rendo...

2015-12-07 19:04:12

colommbo: přeci jen je to plast a ten koroduje a zkřehne, potom může lehko prasknout

 vlastta  
vlastimil
2015-12-07 19:07:14

.....i 3cestak, ale spis bych tipoval nekterou z hadic topeni.za timto motorem je totiz peknej spletenec hadic a rado to tam praska.ted momentalne to resi kamarad a nema z toho vubec radost

2015-12-07 19:08:24

rendys: ale ten je vyce na pravé straně za motorem pokud se nepletu?a nanej jsem koukal ale vypada v pohode,na me minule omče podobny ventil podlakovy na nezavysle topeni tak tekl ale tetno vypada dobře!

2015-12-07 19:09:58

mc.bůček: jen jsem tipoval

2015-12-07 19:10:07

vlastta: je to na levé straně okolo parohu a styka to po trubce výfuku tak tam jestly neni nejaká trubka?!

 vlastta  
vlastimil
2015-12-07 19:15:34

mc.bůček: vubec nemusi byt.voda je svi-na vec.......kamaradovi praskla hadice kolem sponky (u hrdla) a splichalo to jen pri velkym tlaku a taky stikalo po levym vyfuku (a cele prevodovce).ted ma sundany cely sani i ten mezikus co je pod nim a meni 1 hadici za 2

2015-12-07 19:19:04

rendys: Jojo já děkuji za každý typ pro kontrolu měl sem předtím taky omegu A na té mi podobný ventil podtlakový také Tekl na nezávislé topení. ale je to přece jen už devět let co jsem měl tuto motorizaci ale takový problém jsem neřešil pouze co jsem řešil byly tekoucí ventil dekly a oleje jsem měl dosti proto jsem to neřešil jelikož mi bylo řečeno že se dělají pouze originální a ty stojí dva a půl tisíce Kč

 vlastta  
vlastimil
2015-12-07 19:20:30

.......neni to teda kompoletni ale je tam videt hadice ktera mu praskla - ta zakroucena co vychazi z toho premosteni nebo vymeniku (nebo jak bych to nazval)

2015-12-07 20:03:47

vlastta: no jak koukam tak je tam trosicku vice veci a hadic co to muze delat!

 vlastta  
vlastimil
2015-12-07 20:31:36

mc.bůček: no kamosovi praskla ta nejvic zakroucena hadice (co je nad setrvakem).jde vlastne z toho vymeniku (nevim jak se ten nesmysl nazyva) myslim prave do 3cestnyho ventilu.

2015-12-07 20:52:36

vlastta: no tak že to vypada že bude nejlepší sundat to sání a ono se to ukáže jestly to budou ty hadice či ne!? Hold pujdem vylučovací metodou od nejlehčího po nejtěšší

 vlastta  
vlastimil
2015-12-07 21:05:38

mc.bůček: tezko soudit od PC ale pokud je to nekde v zadu za motorem nejspis sani bude muset dolu.mozna by slo neco videt okynkem od pilovyho filtru (na boku toho "boxu" - uvnitr jsou 2 sroubky).to je ale jen odhad.urcite bych ale nejdriv zjistil jestli je to opravdu ze zadni casti motoru a poptom popripade zacal postupne rozdelavat z vrchu (ze spodu pristup neni)

2015-12-07 21:21:43

vlastta: vypada to jak jsem byl pod tim tak to vypada ze to bude v zade na leve strane ale moc jsem toho nevydel ze spodu ale nez to nekomu dam stim ze asi tes,pod hlavou tak sundam to sani a skouknu ty hadice!jen dotaz bude potreba nejake tesneni ktere bude potreba vymenit po sundani toho sani?

2015-12-07 21:33:33

mc.bůček: Žádné těsnění potřebovat nebudeš. Zato oříšky-torxy.

2015-12-07 22:27:15

colommbo: jojo za těch 12let a 5 omaček jsem již vybaven dosti sadama všelijakych torxu!


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8