Fórum - Téma


Unik nafty po plnem dotankovani Omega 2.5 td 2000


Fórum Omega B Unik nafty po plnem dotankovani Omega 2.5 td 2000

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

2000 Omega B 2.5

4 fotek  |  13 servisních knížek  |  49 diskuzí

Výkon motoru 96 kW (131 PS) při 4500 ot./min. Točivý moment: 250 Nm (184 ft/lb) při 2200 ot./min. Maximální rychlost 195 km/h. Zrychlení 13.0 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 535 kg. Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 498 ccm (152 cui), 6-válec, Řadový, 12-ventil, M51D - Bosch DDE 2,1, X25DT.

Champagner metallic: kód OPEL: Z489, kód GM: 68L, 68U



2016-06-04 07:01:59

Zdravim Oplaci, tak jdu na vas s dalsim dotazem. Po dotankovani plne nadrze mi ze zadku intenzivme odkapava nafta. Takze radeji tankuji do 3/4 nadrze. Samozrejme ze je nadrz ze spodu mastna. Mam 2.5 td kombi 2000. V zadu v kufru za pravym podbehem odmontuji plechove vicko. Pod tim je okoli sroubovaci plastove matice mastne. Unik je pravdepodobne spuchrelou gumou. Plastovou.matici jsem nesundaval prrotoze nemam novou gumu. Nebo by tam mohla byt jina pricina? Jeste se zeptam, nevite kde bych novou gumu pod tu plastovou matici sehnal? Dekuji za rady.

2016-06-04 11:53:03

Také můžeš mít povolenou matici kterou se dotahuje palivové čerpadlo.Mě se to kdysi stalo také pak to teče všude.Musíš sundat dekl v kufru drží ho asi 4 šrouby,po sejmutí zkus tu matici dotáhnout je plastová.

2016-06-06 09:15:59

Tak víčko povolené nebylo. Alespoň číslo dílu? Nevíte kde bych sehnal? Baworáky mají internetový portál ETK online a tam je komplet rozkreslené celé auto i s číslama dílů. Nemá něco podobného Opel? Díky.

2016-06-06 10:17:54

klempy: Má. http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/

2016-06-08 22:17:17

colommbo: Díky moc, je fakt vidět, že víš o těchto autech všechno. Rada opravdu k nezaplacení!! Mnohokrát děkuji. A ještě se zeptám, kde kupuješ originální díly. Např. právě gumu okolo palivového čerpadla v nádrži, kterou jako druhovýrobu neseženu. Ty jo fakt díky za tuhle radu!!

2016-06-09 12:09:46

klempy: Děkuju za uznání, ale zaplaťpánbu jsou tu v klubu lidi, kteří vědí mnohem, mnohem víc. "Originální" díl jsem na Omču kupoval zatím jen dvakrát a vždy jsem objednával přímo u dealera Oplu podle VIN vozu. Přední gufero diferenciálu bych, obzvlášť když jsem je pak viděl, asi jinde sháněl těžko a v případě snímače otáček klikové hřídele jsem chtěl mít 100% jistotu. Pravda, u čidla kliky jsem býval mohl ušetřit tisícovku, protože dodán byl díl od BOSCHe, který je netu ke koupi levněji, ale příště už budu vědět a člověk v životě přijde o víc... Orig. díly jsou objednávány převážně z centrálního evropského oplího velkoskladu v Maďarsku, tož dodání k dealerovi někdy může trvat trochu déle (týden?), jinak to bývá otázkou dvou-tří dnů.


Odpovědět