Fórum - Téma


Ukostření


Fórum Vectra C Ukostření

Informace o modelu: Opel Vectra C



2013-10-09 14:25:04

ahoj nevite kde je vsude ukostreni na Vectrac 2,0 GTS mockrat dekuji uz si nevim rady

2013-10-09 14:34:34

v motorovém prostoru,pod přístrojovkou,na podlaze ve sloupkách v kufru ....................... záleží od čeho ukostření

2013-10-09 14:35:10

vectra.c.gts: Ukostčení je u každého auta prakticky všude, kde jsou nějaké spotřebiče, které jsou energeticky náročné.

(např. žárovky, palubka, alternátor,startér atd.)

Co máš za problém?

Mrki

2013-10-09 18:58:02

no kdyz zapnu klicek tak mi zacne problikavat radio a palubni pc ale kdyz nemam zapnutej klicek tak vsechno bezi tak jsem myslel ze to bude ukostrenim ale nevim kde ho hledat na pc nebo radio nasel jsem asi 4 v motoru a 2 v kufru u zadnich svetel ale dalsi nevim tak zatim diky za radu

2013-10-09 19:04:52

vectra.c.gts: A co baterka?

2013-10-09 19:08:36

vectra.c.gts: Pokud ti blbne palubka, tak bych to nehledal jen v kostře, ale v elektrice vůbec. A určitě okolo palubky.

Startuje to bez problémů?

2013-10-09 19:18:01

vectra.c.gts: ještě mě napadlo: To co píšeš by mohlo být jen osvětlení (prosvětlení) displejů.

Když zapneš rádio v klidu a pak otočíš klíčkem,....co se stane?

2013-10-09 19:46:12

no kdyz zapnu radio tak normalne hraje i palubak normalne bezi a v tu chvily kdyz otocim klickem tak vypne treba na 1sek.a pak se zapne treba na 2 sek. a zas vypne a porad dokola ale jen pri otoceni klicku....a baterka uplne v poho je nova

2013-10-09 19:46:48

a startuje to uplne v pohode...

2013-10-09 19:52:10

vectra.c.gts: A jen rádio a palubák, nebo i palubka?

2013-10-09 19:56:52

jen radi a palubni pc balubovka naprosto v pohode vse je funkci proste jen to radio a palubak tak mi to prave vrta hlavou netusim co by to mohlo byt zatim diky za rady musim do prace zejtra se hned zac ozvu tak diky

2013-10-10 18:40:29

vectra.c.gts: Moc mě toho nenapadá. Pokud se palubka chová jinak než palubní počítač a rádio, tak by chyba mohla být v napájení. (samozřejmě za předpokladu, že obě věci jsou napájeny ze stejné větve.Větší odběr má určitě rádio.Pokud nebudu chtít zkoumat schema, odpojil bych rádio a zkusil to znovu. Pokud se potom palubák nevypne, prohlížel bych nejen kostru, ale i konektory, které sem přivádějí plus.

Další, co mě napadá, je "pověsit" multimetr na napájení rádia a sledovat, zda nedojde k poklesu napětí. Pak už je to "vyšší dívčí" a o tom by mohl něco vědět "praktik" Hansdob, anebo Kopejda, kterej to má asi "zmáklý" po softwérový stránce.

Mrki


Odpovědět