Fórum - Téma


Ukazatel teploty


Fórum Astra F Ukazatel teploty

Informace o modelu: Opel Astra F


1  2  3

2014-11-09 11:10:04

ondra01: dik za rady jen nevite jakej kablik by to mel bejt na ten budik myslim ten plusovej

2014-11-09 12:28:27

tak jsem znovu skousel ten kablik od cidla na kostru kablik jsem prodlouzil na kostru u baterky klasickou skouseckou budik se po otecin klicku ani nehnul ale na ti skousecce se rosvitila zarovka jako kdyby pres ten kablik vedl proud tak fakt nevim

2014-11-10 17:38:41

tak další nový poznatek vypadato na 99,9% termostat dal jsem dneska dečku před chladič a ručička se zvedla sice nepřelezla přes modrý pole,ale je to znamka,že ukazatel funguje jen nechapu proč ten pokus s kablikem od čidla na kostru nevyšel buď je to blbost, tím nechci nikoho urazit nebo si to nedokažu vysvětlit. každopadně moc diky za rady askušenosti.

2014-11-13 17:29:52

Zdravi a opet se vracím dneska jsem vymenil termostat ukazatel funguje akorad mi zarazi ze rucicka se pohybuje okolo 95 stupnu nekdy jde ke 100 pak zas klesne pod 95 jeste jedna vec me zarazi prava strana chladice pod saharou je studena a i fridex ve veryvnavaci nadobce jestli se nepletu sahara by mela sepnout pri 90 ale vypada to ze vubec nejde kazdopadne i kdyby sla proc je ta pulka studena?

2014-11-13 17:45:06

2petr: Takze nakonec stejne termostat Provozno teplota je u vetsiny aut okolo 90*C a sahara spina podle parametru cidla, klidne az u 100*C To, ze mas napul studeny chladic znamena dve veci...budto je ucpany a nebo jeste termostat nepropousti vodu naplno. To prvni si nemyslim...to by si ten motor neuchladil, takze jestli je to tak jak pises, je to podle me ok.

2014-11-13 17:53:45

ondra01: no nevím me to jako ok. neprijde aby auto melo okolo 100 stupnu co budu delat v lete termostat uplne novy jeste jsem ho skousel ve vode a otviral krasne studena je prava pulka chladice kousek trubky pak je TECKO jedna hadicka jde do nadobky a v tom tecku je to uz zase vlazny vyrovnavaci nadrzky a dal

2014-11-13 18:05:07

2petr: paklize chladici okruh funguje jak ma, tak se voda v nem zacne varit az nekde kolem 110*C a vic. To neni stodvacitka. Ja mam sice novejsi auto, ale v lete, pri jizde na dalnici, se bezne teplota pohybuje az ke 105*C. A i ted v zime po meste skoro ke stovce, kdy pri 98*C zapina teprve ventilator. Plu minus je to u vech aut stejny, jen je jine ovladani... r.jednotky vs. samostatna cidla. Navic, kapalina namichana kolem -35*C ma bod varu posunuty az na 112*C Nech to tak a cas ukaze, ale nemyslim, ze budes mit v lete problemy.

2014-11-13 18:08:35

A dalsi vec je taky, jak moc presne ta rucicka ukazuje... U opelu je to jaksi normalni, plus minus deset stupnu, zadna krec...

2014-11-13 18:11:47

ondra01: byl jsem az na stovce pak to zacko klesat ale proc je pulka chladice studena a ve vyrvnavaci nadrzce taky kdyby to bylo aspon vlazny tak nereknu vzdyt je to okruh tak by to melo cirkulovat

2014-11-13 18:22:40

2petr: Jeste muze byt chladic zavzdusneny, pokud ti to termostat nepusti naplno, cirkuluje to jen mezi topenim a motorem. A poradne se chladic neodvzdusni... Dej tomu par dni a kilometru, jestli je tam bublina, dostane se postupne ven.

2014-11-13 18:35:36

ondra01: pokud vym melo by se to odvzdusnit pres vicko samo a behem chvyle jako u kazdyho auta par dni mi prijde jako blbost aby se nekolik dni odvzdusnoval okruh

2014-11-13 18:55:33

2petr: Kdyz myslis... Teorie a praxe, kor u stareho auta, je trochu rozdil

2014-11-13 19:12:38

ondra01: Já si myslím, Ondro, že kapalina v expanzce by horká být měla a není-li, tož je nějaký problém v cirkulaci, možná někde pěkná vzduchová kapsa... A že se tyto systémy samy odvzdušňují přes víčko expanzky, je pravda taky.

2014-11-13 19:19:21

colommbo: byl jsem to project a po deseti minutach teplota lechce pod 100 zastavil jsem a odevrel nadobku a voda porad studena je to divny ani se nedivim ze sahara nezapne kdyz ta pulka chladice je studena zrovna ta pulka kde je cidlo zitra skusim vyndat chladic

2014-11-13 19:22:19

2petr: Jak jsou na tom (horké - teplé - studené) hadice od chladiče (obě, horní i spodní)...?

2014-11-13 19:30:29

colommbo: Jsem asi blbej ne? To vim taky, ze se to ma odvzdusnit samo, ale pisu, ze praxe byva jina...boze. A zvlast u dvacet let stary sunky Jo, proste tam je treba bublina, rozeber to cely, vcetne topeni...aspon to vycisti a bude to mozna fungovat spravne. Kup jiny cidlo, pet termostatu, novy chladic...chjo

2014-11-13 19:32:35

colommbo: vzhledem k tomu ze tam jsou jen horni tak ta na levo co vede od termostatu do chladice je horka a ta druha strana je studena s pulkou chladice na ty pravi se pak rozdeluje je tam tecko s tecka vede dal a k nadrzce od toho tecka dal jakoby za motor uz je to vlazny a ta hadicka co vede k nadobce je stdena

2014-11-13 19:45:53

2petr: 2petr: Pokud je jedna hadice (a dokonce i ta část chladiče) studená, bude s vysokou pravděpodobností chladič už v dost špatné kondici... Jak píše Ondra, můžeš zkusit chvíli jezdit, jestli se to trochu nesrovná samo, ale příliš naděje tomu nedávám, asi bude muset chladič ven a zkusit jej propláchnout, může být zanesený sajrajtem, auto už má dost za sebou a kdo ví, co do toho kdy kdo lil a jak často (a zda vůbec) náplň měnil...

2014-11-13 19:54:28

colommbo: Colommbo: to mam zitra v planu to vycistit protoze kdyz jsem dneska vyndaval ten termostat tak vyplaval samej bordel jinak ten chladic na pohled vypada cca dva roky starej zitra se na to mrknu dneska uz jsem udelal dost novy rozvody, termostat ,svicky, pretesneni vika a vany vymena oleje, a to jsem musel jeste dneska do autokelly vymenit ten termostat protoze mi ho blbci vcera prodali bez tesneni

2014-11-13 20:05:03

2petr: Pokud ti při výměně termostatu vyplaval samej bordel, jak píšeš, dokážeš si asi představit, co může být v chladiči majícím mnohem menší světlost průchodu kapaliny (přestože muže být zánovní)...


Odpovědět

1  2  3