Fórum - Téma


uchlastana MV6 - nestartuje


Fórum Omega B uchlastana MV6 - nestartuje

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 10

2012-07-14 20:23:31

!!Vysledek!!, mereni tlaku komprese ukazala s rozdilem +- 0,3 baru na kazdem valci hodnotu neco malo prez 4 bary pri otackach starteru.. neni to nejak malo???

***

jeste pri zadelani sani rukou u kazdeho valce zvlast (byl dole hlinikovy blok sani) jsem krome pocitu podtlaku postrehl tendenci ke konci trochu mrsknout tlaku zpatky. sice jen velmi maly pomer ku sani ale zato dost razantne

2012-07-14 21:13:05

To je nějaký hodně moc divný, Jiří... A vzhledem k tomu, že VŠECKY válce byly takhle nízko, tak to přisuzuju nejspíš špatnýmu měřáku anebo způsobu měření, někde se vloudila chybička... Anebo těsně pod vrcholkem tlak někam (nějak) ufoukne...

2012-07-14 21:16:43

A ventily dovírají.Jestli se to fakt nepotkalo???

2012-07-14 21:39:14

merak je dobrej, meril jsem svou jawu 350/640 a nameril jsem 12 baru na valci

2012-07-14 22:04:49

Tak to je opravdu nějaká divočina... Nejvíc mě ale mate, že je to na všech válcích...

2012-07-14 22:23:46

napada me zeby precejen byl preskoceny rozvodak na spodnim malem kolecku (klikovka)

2012-07-14 22:35:03

Zcela upřímně řečeno, Jiří, já bych se spíš divil, kdyby to přeskočený nebylo, po tom, jak ten motor dostal zahulit při snaze to roztlačit - už jsem o tom tady psal asi dvakrát... Ale nechci být poslem špatných zpráv...

2012-07-15 07:53:38

Tak pokud se to zhrne.Palivo stříká a jiskru to dá. Ale nechytá to.takže problém jestli písty,ventily,čas vstřiku a jiskra je přesně, kdy má být.Jestli jen tak laicky ,to třeba nevstříkne palivo a nedovírájí se výfukové ventily a neunikne tlak.Nebo naopak vstříkne a hodí jiskru ,ale není tlak a palivo se usadí na válci a nebo se nedovře sací ventil.I když tomu fakt absolutně nerozumím.Jsem teoretik a vím jen co jsem přečetl.Ale ve fyzice jsem se učil že ty 4 takty musí sedět.Tady to dělá všechno ,palivo jde,jiskra jde ,ale něco je špatně.Jestli je to mechanický nebo elektronický problém bůh ví ale posunuté časování nebo něco takového by to třeba být mohlo

Na 120 se štěloval předstih otočením palce.Tady je to samozřejmě jinak ,ale nedá se tam něco takto rozdrbat

2012-07-15 08:40:48

Ahoj, můj názor je stejný jako Colomba. Typuji, že jsou přeskočené rozvody a ty bych zkontroloval jako první

2012-07-15 08:52:24

rendys. On psal že je několikrát kontroloval a jsou tu i fotky.Rysky měl jakžtakž.Ale ony nemusí být přeskočené ,ale jestli to jde udělat celé posunuté vůčí časování,předtihu a elektronice.Možná je to blbý nápad ,ale jen polemizuju

2012-07-15 08:56:31

to Radohano: pootočením celého rozdělovače, ne palce, s ním se nehne, ale to je drobnost Jinak právě dedukuju přesně jako ty - všechno v tom motoru, aspoň teda doufám, funguje, jak má, jen se to nesejde ve správný okamžik. A ten přesný okamžik je určen správným nastavením rozvodů... Rysky na vačkových kolech se mi nezdají, ale Jiří mě ubezpečoval, že je to na obrázcích zkreslené a ve skutečnosti to sedí, no, nevím, neviděl jsem to in natura a motorář nejsem, ale podle mě je to o zub mimo... A nevím, jestli Jiří koukal i na spodní řemenici od kliky... Kždopádně až tenhle motor zavrčí, tak si všichni asi dáme na dálku společně ...

DAQ
David Hynčica
2012-07-15 11:19:27

Ještě jedna věc.Pokud budeš mít protočené kolo na klice že se ustřihl kolík tak ti ryska sice sedí ale při točení klikou se netočí zbytek ,může se i unášet ale nesedí to celý.

2012-07-15 12:19:18

Nemyslím, že by byl kolík střiženej, to by pak muselo znamenat, že teď při startování se točí jen samotná klika s písty a rozvody včetně ventilů se ani nehnou, no ale... Nicméně řemenice na klice je oproti vačkovým tak malá, že to na ní o ten zoubek uletět mohlo, přecejen je to guma-kov a při tom roztláčení musel celej systém řemen-řemenice-kladky dostávat právě přes tuhle řemenici slušný štosy...

2012-07-15 14:15:03

taky myslim ze to preskocili dole... nahore to jen tak nepreskoci, ale dole je to par zoubecku a je to hned.....

2012-07-15 16:04:02

pokusim se tak nejak odpovedet vsem najednou. motor ma tlaky pouze 4 bary, ted jsem meril s tim samym merakem pojizdnou mv6 a nameril jsem za stejnych podminek 13 baru. takze je to tlakama. proto jsem sundal kryt rozvodu ale vsechny rysky na chlup sedi !! mohu dodat fotky. racnou jsem normalne otacel za matici spodniho kolca od kliky a rozvody se tocily, tudis neverim ze je neco ustrihnuto, leda ze by byla jeste nejaka moznost aby bylo spodni kolecko nejak **preskocene tak aby licovala ryska ale nesedelo to s klikou.. mam uz v planu sundat hlavy a dat je na repas, ale nejak se mi nezda kdybych mel podpalene ventily a nebo zalepene sedla karbonem aby byly vsechny valce stejne poskozene, tudis stejny tlak 4bary vsude...

2012-07-15 20:57:23

jedině se mrknout kamerou do motoru.Mě takto lontrolovali ""válec"" taky a žaludeční vředy nemám a tlakuju dobře.

Bez prdele. viděl jsem jak kontrolovali motor mikrokamerou Cenu netuším

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-07-15 21:57:13

Tak konečně víme, že to netlakuje. Jedna možnost a asi nejpravděpodobnější bude skočenej rozvod na klice. Co koukám na ten řemen - ty zuby jsou pěkně potahaný.... A ta druhá jsou ony podpálený ventily, ale nevěřím, že se všechny podpálili úplně stejně. Takže máme vítěze - zvuk šicího stroje = špatný časování rozvodu. Takže postavit píst na prvním válci ve směru jízdy to je levý přední (kdyžtak mě opravte) do horní úvrati - zkontrolovat dírou po svíčce a podívat se jak seděj rysky rozvodu. Sedět to nebude ani náhodou. Jsem zvědav na fotky postavení rozvodu.

2012-07-15 21:59:50

Jo tak nové rozvody a hurá na to.............kurník MV6 je přece dobrý motor a něco snes

2012-07-15 22:12:48

takze kdyz dam pist leveho valce co nejblize ke me do horni uvrate, tak ma licovat ryska klikovky s ryskou karteru dole?

**

kdyz si stoupnu pred motor, otevru kapotu tak se jedna o valec na z me strany leve rady ten co je nejblize ke mne? :DD sorry :D

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-07-16 11:59:50

Když koukáš na motor a filtr vzduchu je na levé straně a box s řídící jednotkou na pravé, tak to je první válec od rozvodu směrem k přednímu oknu na pravé straně, tedy na straně, kde je vidět box s jednotkou, servo, nádobka serva, hlavní brzdový válec.

Udělej to obráceně, natoč to na rysky podle značek a potom zkontroluj jestli je první válec v horní úvrati. Strč místo svíčky nějaký delší šroubovák a pak pootáčej klikovkou na obě strany, dokud si bebudeš jistý, že toho šroubováku kouká jeho největší možná délka ven. Klidně si na něj dělej rysky. Jestli jsem se spletl, tak zkus měřit protilehlý válec úplně stejně. V tomto bodu, musí lícovat všechny značky na rozvodech - typuju, že všechny vačky budou o zub posunutý.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 10