Fórum - Téma


uchlastana MV6 - nestartuje


Fórum Omega B uchlastana MV6 - nestartuje

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 10

2012-07-10 22:54:51

nwm jestli je to omega B 2000 ale ta moje rozhodne nic nema, nebo jsem to aspon po 10ti navstevach rampy a zatesnovani spoju vyfuku nezijstil.

dnes bohuzel nebyl cas :( prace a pak jsem jel koupit dalsi jawu :)

2012-07-10 23:01:49

jestli mam klimu tak to tam maš taky , je to před motorem, propojovaci trubka , ale pokud ti tam nic neprdi tak maš kat v pořadku !

2012-07-10 23:24:56

Nemas na mysli trubku na vhaneni vzduchu do katu pri startu? Jinak s tim klima nema nic spolecnyho....

2012-07-10 23:31:42

bouchla mi gumova prechodka na vhaneni vzduchu na motoru, moc nadejne to ale stejne nevidim.. kazdopadne to zijstovat budu a pak vam peclive poreferuji..

2012-07-11 11:23:34

asi to je na vhaněni do vyfuku ale vim že to jde do svodu a dopředu na chlaadiči je jakysi ventil podtlakovy! jak a kdy to ma fungovat nevim, vím to že když se my roztekl kat tak mě vystřelila ta gumova spojka mezi trubkama! proto sem šel najisto po katu!

2012-07-11 16:01:29

je to uplne k nicemu :) vyndat a hned.... novejsi 2.6 a 3.2 uz to nemaj....

 Kopejda  
Michal Kopecký
2012-07-11 19:34:56

Tak jak je to stou kompresí, už máš změřeno? Jinak se nepohnem...

2012-07-11 21:30:13

mel jsem pujceny kompresimetr ale byl na naftaka, snazim se uhanet kolegu co mi slybil ze donese kompresimetr na benzin, pak napisu vysledky.

jinak s tema katama, jelikoz jsem nemel cas a nejak se mi to nezdalo, sundal jsem jen lambdy ale nechal je napojene aby teda mel kam fucet. no, motor jsem predehral, svicky vycistil, a jako vzdy to same, zabrblal a ihned konec.. kdyz jsem ale tocil starterem, tak diky sundanym lambdam jsem slysel nejake nepravidelne klepani, takze asi vazne bude neco na ventilech :( kazdopadne to zmerim hned jak dostanu do ruky kompresimetr a hned poreferuji. apropo, na kolik mne tedy vyjde repase hlav?

dik

2012-07-12 10:44:57

Tak 'kompresimetr' je snad uplne putna jestli je na naftu nebo na benzin ... je to furt obycejnej manometr s danym rozsahem a samoaretacni rucickou (zustane na nejvyssi namerene hodnote) a jedine co je potreba je spravna koncovka ... nebo i gumovej konus a trochu sily to tam udrzet a zapocitat chybu mereni +/- 15%. Jo a u benzinu se to meri s plne otevrenou skrtici klapkou, u omegy by bylo idealni jeste sundat ten bazmek mezi motorema chladicem ... jen tak na okraj. Ridici jednotka z toho bude asi na vetvi, ale musi to prezit.

Cetl sem neco o skocenym remenu ... pocitam, ze to je uz srovnany a casovani je jak ma bejt. Pokud to ani potom nebude mit tlaky, je tu teoreticka moznost, ze si ventily 'dosedly' do pistu. Ono tam v horni uvrati moc mista neni a ventilu staci malo aby se ohnul, nemusi moc a uz nedosedne jak ma. Co te ceka asi nemusim psat ... bohuzel jak overit jestli tesnej ventily s nasazenou hlavou nemam ani tucha ... jedine si natacet motor tak aby byly valce 'zavreny' a kompresorem tam natlacit vzduch ... nevim kolik, ale asi tolik co by mela bejt komprese a nesmi to spadnout po nejakou dobu snad o vic jak 30% ... nevim, netusim, snad.

Jinak repase hlav ... to zalezi na tom, jestli mas v pytly hlavy. Osobne si myslim, ze spis ne, jedine ze by si to nekolikrat za sebou uvaril a hlavy se zkroutily jak kalousek u zpovedi. Spis si spocitej praci ... sundat dve hlavy, rozhodit, mozna sliznout - jen o setinku dve, spis pro sichr nez rovnat, proverit ventily ... to je na den dva prace a netusim co si berou servisy. A kdyby nahodou ... jeden ventil cca 200-250 kacek, tesneni pod hlavu je do petikila (jedno), kdyz uz to bude v kusech tak gufera na vacky a ventily, to je taky pomalu sest stovek, tesneni na sani vejfuk tak cca 400, pod vika snad do peti stovek ... nedej boze zdvihatka, to je taky okolo dvou stovek kus.

2012-07-12 11:04:38

Tý jo čtu to poctivě a říkám že já bych to už vzdal.Amadjr má můj obdiv.Jen z toho jako laik vidím že 1-je to banalita ,ale nějak se jí podaří vždy přehlédnout a řeší se něco kolem.2- je to KO a chce to nový "motor,"Ř.J. "Přece není možné aby když jsi to vše prošel to nejelo.Je tam zakopaný pes.Co se servisu týká dostal jsi se do stádia ,kde se já pohybuji jak v scifi. Jen držím palce ať už to kurňa jede

Jen mě nejde do hlavy že se to přechlastá??? vstřiky tedy jdou a čidla hlásí že je možno vstříknout benzín.

tak vím že je to blbost,ale časování vstřiku a jiskry se nesejde??

Jiskru to hodí když se díváš a je venku a jak je v motoru tak nic!!tohle mě dělal křoviňák-je to blbé přirovnání ,ale je to zkušenost a divná.

Nebo sehnat jiný motor.........

2012-07-12 11:24:38

a co když to děla jen přepouštěci ventil na vstřikovací liště? když neotevře tak tam jde moc benzinu a proto se to přechlastá, a nebo zustane otevřenej a pak tam neni tlak a vstřiky pak nerozprašují ale tečou!

2012-07-12 11:30:42

Jo může to být čímkoliv.........Je to zapeklité.

2012-07-12 11:41:06

co čtu tak už mě nic jinyho nenapada! nebo to nemusi byt přimo tím ventilem ale tou podtlakovou hadičkou! muže byt cvakla! při měřeni tlaku to muže udržet a pak se muže někde udělat dira, nasajeto falešnej vzduch a pak se to projeví! největši sranda je to že si hadičky nikdo nekontroluje, mužou byt proklepany jak je vedena přes vika ventilu !

2012-07-12 11:44:13

Ono ten motor se klidně mohl kousnout tím roztahováním.A co třeba zapalovací systém

2012-07-12 11:47:16

tak rozvody ma dobry! nastaveny, svičky hazi jiskru, benzinu tam jde moc! kdyby byl nějaky snimač v haji tak mu nejde jiskra, pak jedině jestli nezloby imo, a nebo ten přepoušták!

2012-07-12 11:51:10

Jo svíčky snad jdou a benzín taky ale nějak se nedohodnou kdy a jak

2012-07-12 15:28:59

abych pravdu rekl vazeni tak si myslim ze ten motor asi nesaje dost»nema dostatecny podtlak na sani. kompresimetr na naftaka je sakra rozdil, kdyz zacina na 15ti barech a MV6 da 15 baru jen v idealnich podminkach.. zejtra doufam ze uz zmerim tlaky, pozejtri prehodim řj, pokud porad nic, tak hold pujdou sisky dolu.. zadnej servis, do servisu zavezu az sundane hlavy s ventilama, pokud teda budou spatne...

ale zatim diky vsem za ochotu, snad se z toho nejak ta ma mana vylize...

2012-07-12 19:30:11

chce to diagnostiku a sledovat live data, takhle budeš s prominutím "přehazovat kupu sena o metr vedle a zase zpátky", navštiv autoelektrikáře, či si od Někoho půjč diag, odkud jsi? mohl bych ti s tím pomoct...protože mě to ouž hlava nebere proč to nejde...

2012-07-12 19:54:39

moravsko slezky kraj-okres Bruntál.. kdyby jsi byl schopnej prijet a nemel by jsi to tak daleko, benzin zaplatim, kafe udelam a nejak bych to dorovnal..

2012-07-12 20:26:02

všehovšudy jsem taky z maravskoslezského kraje okres frýdek místek...no nějak se domluvíme, možná by to mohlo klapnout...spěcháš na to hodně? chodím do práce...


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 10