Fórum - Téma


uchlastana MV6 - nestartuje


Fórum Omega B uchlastana MV6 - nestartuje

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5 ......... 10

2012-07-05 20:47:00

tak jsem ted zkoumal to cidlo klikovky, a mam zajimave zijsteni:

se vsemi cidly pri startovani kontrolka motoru blika, pokud odpojim cidlo klikovky tak jen sviti :/

cidlo ma psanych 550Ohm mezi kontaktem 1a2, mezi 1a3 a 2a3 je ´nekonecno´, takze tak jak ma bejt :/

kdyz startuji bez cidla klikovky, svice nehazou jiskry (necekane).. ovsem kdyz tam cidlo napojim, jiskry to haze a rekl bych ze pravidelne :/

zkousel jsem Xkrate vypojovat baterku aby se to anulovalo, zkousel jsem bez vsech moznych cidel, bez kliky, bez EGR, bez vacek, bez vahy, bez lamd, proste se vsim je to stejny :(

motor poranu **zabrble, pak to okamzite vzda, a kdyz tocim vytrvale dlouho, tak se sem tam nejaky valec obcas chytne a stalo se i 2x ze to strelilo do sani. poradi svicek je dobre, svicky nove, i stare cistene.

ja uz nevim :(

2012-07-05 20:55:41

Pokud je čidlo kliky totálně mrtvý, tak ŘJ nedostává signál (neví,) že se motor točí a tedy by neměla zapalovat a ani vstřikovat (to je to, že svíčky nehází jiskru po odpojení čidla.) Ale jestli dává čidlo nesmyslný hodnoty, tak v tom má ŘJ, chudák, pěknej guláš...

2012-07-05 22:10:09

taková blbá otázka, podávací čerpadlo v nádrži funguje? bzučí? měřili jste tlak na vstřikovací liště? pokud se motor točí, svíčky pálí a benzín tam jde, tak to musí ku*va jet ne? jinak, pokud to čidlo na klice švindluje, tak ti bude pálit špatně a směs nezvládne zapálit, kontrolu čidla zjistíš asi jenom osciliskopem, ten motor by měl jet skoro bez všech ostatních čidel, ale počet otáček musí frčet!

2012-07-05 22:46:23

tlak paliva mam mirne prez 3 bary, to je dobry.. ono i diag uz tak mesic zpatky psala neco jako neduveryhodne otacky motoru, nebo neco takoveho. nwm no, kazdopadne to cidlo kliky zkusim, ale moc tomu neverim pac s tim cidlem to jiskru haze, bez nej nikoliv :(

2012-07-05 22:58:58

mě taky jiskru házelo, ale v nesprávnou dobu, když se mi to nedejbože podařilo nastartovat, tak to nedrželo volnoběh a jelo to zdechle, jakmile se čidlo ohřálo, tak fungovalo a tvářilo se jakoby nic bavím se o motoru X20XEV ale ten princip by měl být u všech motorů podobný, vyměnil jsem čidlo a bylo to naprosto OK, takže vyměň čidlo na klice a bude to OK, všechno to směřuje k onomu senzoru počtu otáček jsem autoelektrikář a značka opel mě bohudík naučila dost u mazdy bych toto řešit nemusel (neukamenujte mě)

2012-07-05 22:59:55

jeste dotaz, prijede v sobotu kolega s omegou sport mv6 a bude tezky proces vyrazovaci metodou. kdyby byla spatna ridici jednotka, mluvime o te co je hned vedle baterie, neni nejak zasifrovana? jinak receno, mohu vzit tu jeho a strcit ji na zkousku do sveho auta???

2012-07-06 08:40:54

nevím co na to řekne imobilizér...jestli by nebylo třeba vyměnit i tu krabičku u volantu, nevím...ale podle mě to řj nebude...začni tím čidlem otáček na klice

2012-07-07 19:43:28

takze strucne, vyzkousel jsem nahodit:

  • obe lambdy
  • cidlo klikovky
  • cidla vacek
  • cidlo klepani
  • vahu vzduchu

vsechno je funkcni a motor stejne nestartuje. Imobilizer to neni, zkouseli jsme totiz i prehodit řj pricemz uplne jinak blikal imobilizer a nehazi u toho jisku..

takze to asi opravdu vypada na spatnou ŘJ :(((((((((( co vsechno musim prehodit s řj motoru aby nebyl imobilizer aktivni?

mam totiz stesti a nejmenovany mi propujcil omegu MV6 stejny rocnik stejny motor na praci pokusneho kraliku..

prosim poradte, opravdu to zacina vypadat zoufale :(

2012-07-07 20:09:48

zkus ještě ověřit funkčnost relátek palivového čerpadla, měly by to být ty dva fialové v pojistkovnici u motoru...

2012-07-07 20:13:46

palivove relatko spina, spina i rele pocitace.. tlak na vstrikovaci liste jsou 3 bary, jiskry to haze. relatka to nejsou, cidla to nejsou,lambdy to nejsou :(

2012-07-07 20:16:43

hele...je problém dostat to čidlo otáček kliky ven? pokud jo, tak ho vyhoď zapoj do konektoru a ocelovým šroubovákem lehce nad tím kolíkem co se zasouvá do motoru kmitej, měl by jsi slyšet jak relátko od čerpadla a od ECU cvakají, pokud to tak bude dělat tak je čidlo ok a jednotka otevírá vstřiky...

2012-07-07 20:20:29

ty mi nerozumis, ja tam vymenoval cidlo klikovky, daval z druhe omegy 100% funkcni ktera prijela po vlastni ose a stejne to nestartuje :(

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-07-07 20:37:03

Ahoj, po výměně jednotky bude nutné ji přez diagnostiku spárovat s imobilizerem a možná i klíčky a tímto procesem sladit komunikaci mezi vyměněnými díly. Jinak to nepojede. Nebo přehodit i imobilizer ale bude problém se spínačkou, protože potřebný kód bude v klíčku od druhého auta, tak přehodit i spínací skříňku a mělo by to frčet bez diagnistiky. SNAD ..To je záhada

2012-07-07 20:47:00

takze prehodit, řj motoru, ta je u baterky. kde je ta řj imobilizeru?? jinak co se tyce spinacky, tak prehodim jen chip v klicich ne??

2012-07-07 20:48:34

tu nejde o to, že jsi dal čidlo kliky z jiného auta, tu jde o to, že jak budeš kmitat šroubovákem, jestli budou reagovat relátka, respektive relé od palivového čerpadlaa od ECU, pokud to tak bude fungovat, tak bude otevírat vstřiky, jakou barvu mají jiskry na svíčkách? ještě mě napadá zaseknutý egr ventil...

2012-07-07 21:06:47

klidne to zkusim ale moc ti nerozumim. relatko ecu a relatko palivoveho cerpadla mam oddeklovane, jiz jsem zijstoval zda spinaji. rele ecu spina hned po otoceni klicku, rele paliva spina pri startovani.. myslim ze tim nic vic nevymyslim. jisku to haze, nwm normalni. hezky pravidelne, ovsem ve valcich to nepali. a kdyz se toci starterem hodne zbesile tak to i vystrelilo do sani. svicky jsou dobre napojeny, zadna neni prehozena. benzinu je vsude hafo, smrdi to z vyfuku, ze sani, vsude kopa benzinu. skrtnout tak jsem bez vyfuku a sani.. jen zajimavost je ta, ze kdyz jsem vypojil rele palivoveho cerpadla a dlooouho startoval, motor mel jakoby tendenci chytnout.. ovsem kdyby to bylo uchlastani, pomohlo by neustale cisteni motoru, svicek, prehazovani, odvetravani atd atd.. mimochodem jsem dokonce bez rele palivoveho cerpadla (vstriky nevalili benzin) nechal omegu tlacit s kvaltem a plnym plynem nekolik km aby se motor poradne protahl a nebyl uchlastany. no a vysledek? pripojil jsem rele pal. cerpadla a motor krasne chytl asi na 0,5 sec a zdechl a cely proces se opakoval.

tak jsem se nasr*l a nechal to nekolik km tlacit s benzinem tak aby to chytlo, kdyz jsem to roztlacil nekam nad 2500 tak chytl, ale udrzel se jen nad 3000rpm, pod 3000 se udavil. jo a mel u toho zvuk pripominajici sici stroj. ano myslel jsem ze to jsou rozvody, na ne jsem se taky dival, jsou presne, nikde nic poskozeneho, nebyly preskocene. zapomenout na nejaky kabl je temer nemozne, protoze kdyz jsem motor naposledy pretesnoval, vse jsem komplet slozil a auto bohuzel uz bez vahy vzduchu jezdilo, jezdilo vsak cimdal hur a hur a hur az jsem dojezdil.. svicky cerne, vsude benzin, smrad. tim vzniklo toto vlakno :((

abych neco spatne zatesnil nebo neco podobneho, tomu tezce neverim, protoze jsem to mel ted jak resim ze to nejede otevreny snad 5x, vsechno dole, vstriky, sani, vsechno co je na ocich, cidla, konektory, vsechno jsem kontroloval x-krate :(

kurwa drat do haje, aby to neskoncilo ze tak ze ji budu prodavat na dily :(

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-07-07 21:18:04

Teď tam je váha vzduchu připojená?

2012-07-07 21:18:20

pokud jsou svíčky černé, tak to má sakra bohatou směs, takže Ty jsi teda jezdil se špatnou váhou vzduchu jo? jak dlouho? podívej se na EGR ventil, jestli není zaseknutý...

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-07-07 21:21:58

Začínám mít podezření na podpálený ventily, jestli jsi dlouhodobě jezdil bez váhy vzduchu. Kolik kilometrů jsi takhle najel?

2012-07-07 21:25:24

vaha vzduchu tam jiz je, bez vahy najeto asi tak 200km max. vic opravdu ne protoze to byl boj.. EGR ventil je vic jak rok zaslepeny


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 10