Fórum - Téma


turbo


Fórum Frontera turbo

Informace o modelu: Opel Frontera


1  2

2014-08-26 21:27:51

otázka-turbo repas,alebo z ojazdeného aute,ktoré má najazdené cca 160000 km?

2014-08-26 21:29:49

fero1: ahoj, to je vždy sázka do loterie, vše je otázka financí

vlastta  
vlastimil
2014-08-26 21:30:17

fero1: repas je jistejsi - starsi je levnejsi......co si vyberes zalezi jen na tobe

2014-08-26 21:36:01

vlastta: zdravim,kolik stoji repas turba na fronteru 2.8td a kde??.zalezi take jestli to je turbo IHI nebo GERETZ...

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-26 21:36:42

fero1: Ještě se to dá vyřešit tak, že koupíš to se 160 tisíci km aby jsi mohl dál jezdit a svoje dáš mezitím zrepásnout a pak si ho pěkně doma uložíš a vytáhneš až se to koupené rozsype. Takhle je můžeš střídat......

vlastta  
vlastimil
2014-08-26 21:41:37

zvatora: zalezi na tom.....muze to byt otazka relativne par kacek ale taky to muze byt pekny ranec.....vse je jen o domluve a v jakym stavu turbo je.presnou castku ti nikdo takto nenapise,kazdej servis bude met ceny jiny......

2014-08-26 21:44:02

vlastta: dekuji za info.je mozne ze spatne turbo zere olej z motoru a zaroven netlaci nebo naopak?

Loupak  
Pavel
2014-08-26 21:49:09

Možné to je. Ale pokud by ti turbo žralo olej, tak by ti to šlo do spalování a poznal bys to na výfuku, který by čoudil jak dýmovnice.

2014-08-26 21:52:07

loupak: takze by to kourilo jen moc jako dymovnice a malo to kourit nemuze?a pres co by ten olej sel pres najaky ucpavky kolem loziska?

vlastta  
vlastimil
2014-08-26 21:52:32

loupak:

vlastta  
vlastimil
2014-08-26 21:54:18

zvatora: precti si to jeste 1.....do spalovani......

2014-08-26 21:55:24

vlastta: takze to muze korit i mene,ne jen moc jako zminena dymovniceprotoze tak moc to z vyfuku nehuli

2014-08-26 21:57:03

chapu ze to jde do sani pres turbo,ale v tom turbu to musi jit pres nejaky ucpavky ne?

Loupak  
Pavel
2014-08-26 21:59:58

Tak z počátku to bude kouřit málo, pak je jen otázka času, kdy to bude kouřit fakt hodně. Tmavý černý dým. Turbo tlačí vzduch do spalování, když začne protejkat, tak to tam jde normálně hadicemi plnícího vzduchu. Nejdříve se ti naplní intercooler (chladič vzduchu z turba), pak když už je v tom chladiči toho dost, tak to kouří fakt hodně. Zkontrolovat to můžeš tak, že odpojíš plnící hadici od turba a podíváš se jestli tam není olej.

2014-08-26 22:00:39

loupak: sorry ty otazky meli byt na tebe...

Loupak  
Pavel
2014-08-26 22:02:34

Tak s tímhle ti poradí Bre@thlless, ten je na to expert. Jsou tam různá těsnění, na základě toho se dělají repase, ale víc ti k tomu nepovím.

2014-08-26 22:03:03

loupak: dik mrknu.taksem si myslel zeto funguje ale jeden pan potencionalni kupec motoru mi rekl ze pres turbo to zrat nemuze ze jsou spatne krouzky.

vlastta  
vlastimil
2014-08-26 22:04:05

zvatora: jak to vypada uvnitr netusim ale jestlize muze jit ojel do spalovaciho prostoru bude kourit - cim vic oleje tim vic dymovnice.

Loupak  
Pavel
2014-08-26 22:05:25

Píšu z vlastních zkušeností, takto mi odešlo turbo na Fiat Ducato 2.8 TDi

2014-08-26 22:06:09

To co popisuje Loupák je jedna verze. Pak může dojít k samozápalu a přetočení motoru.

Další verze je ta , že prostě povolí ucpávky naráz na obou stranách turba a část oleje jde do sání a zbytek rovnou do výfuku. Pak je to otázka klidně 1 minuty a seš uplně bez oleje a zadřeš motor.


Odpovědět

1  2