Fórum - Téma


turbo 3.0 V6?


Fórum Omega B turbo 3.0 V6?

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1999 Omega B 3.0

1 fotek  |  15 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 3 000 ccm (183 cui).



2013-06-10 02:22:09

ahoj klubaci,na youtube jsem nasel Corsu s motorem 3.0 z omegy,na tom asi nic zvlastniho,v Polsku je mozne asi vse,ale co me zaujalo,ten Psonek tam dal jeste nejak turbo,moc se v tomto ohledu nevyznam,tak k dotazu,nevite nekdo z vas jak "oturbit" tento motor?jedine co je mi jasne,tak turbem ci dvema,ale spise me zajima co vse okolo aby to nejak fungovalo,predem vam dekuji za rady,to auto me proste bavi;)

http://m.youtube.com/user/hasrene

2013-06-10 07:38:25

vvendyss86: Pokud tě to auto opravdu baví, tak na turbení zapomeň, příteli... Hodně práce, ještě víc peněz (bo to není jen o turbu) a výsledek po garážových úpravách naprosto nejistý, to si radši rovnou sežeň jiný a silnější auto...

2013-06-10 08:54:36

jsem si to myslel;(,nu tak zacnu poptavat svetlou kuzi,tam se dostavi vysledek hned;)ale stejne mi to vrta hlavou;D

2013-06-10 09:45:19

vvendyss86: No mohu ti to lehce nastínit.

V motoru se musí vyměnit : , písty , ojnice , vačky , nejpépe nový výbrus...

Dále pak , čerpadlo benzínu , regulátor , ŘJ vstřikovačů se spešl programem ( to je asi ten nejvědší oříšek ) , možná i vstřikovače , spojka , atd.

Ono by to šlo oturbit i bez techto úprav ale jen cca na 0,5 bar maximum , což nepřinese moc velký výsledek v poměru k pracnosti.

prostě , udělat to tak aby to za něco stálo , bude tak za 200 000,-

2013-06-10 12:41:02

dekuji i tobe,pokud bych vedel,ze to bude unikat tak ta suma neni zas tak zla v pomeru toho,co za to dostanes,uznavam,je to dosti,ale myslim,vysledek by za to stal,jasny,za dve kilca si muzes koupit jiz otuberny auta a za 6tis ho chipnout,ale to umi kde kdo,ale vytvorit neco takoveho ze seriovky,to me laka prave

2013-06-17 11:48:04

chtěl bych se nad tim pozastavit, je jasné že je řešením koupit bmw E39 530 s vykonem 180 kw napriklad, ale takove auto stoji v dobrem stavu nad 100 tisic, řekněme ze v dnesni dobe sezenu z nemecka dobrou mv6 za 30, a jsem rozhodnutý do toho natlacit rekneme 150 tisic, s tím že auto komplet vykucham a začnu s přestavbou automobilu na drift (na amaterske zavody) prvni vec je ta ze bmw na drift ma kazdy, druha vec je ta ze nissan silvia nebo 240 sx nebo skyline skoro neseženu v takovem stavu ani za tech uvedynych30 tisic tak abych s tim mohl jet na trat a vyzkouset si to...jediný cíl je koupit zakladovku která ma nad 150 kw manual prdokolka, a také jedna s takových drobností je ta že na drift se pouzivaji vicemeně vozy 3 dveřové kvuli váze a mrštnosti, řekněme že bmw je drahy a chci byt raritou a udělat mv6... tak koupim MV6 s tím že motor je komplet v poradku, a vyzkousím ho na trati, az se s tim trochu naucim, dodam sportovni podvozek a opět vyzkouším na trati. dále mam takovou představu že to auto se musí oturbit dvěma šneky, samozřejmě jsem prirpaven na všechny investice jak rikam na zacatek mam 150 tisic, bmw mě nelaka ani zadne jine auto, prostě mam navržený projekt který chci uskutečnit a finance na to mam...nesmysl to neni protoze je to realné ale vetsina z vas nad tim kroutí hlavou a řika si že jsou to asi zbytecne vyhozené penize. když tohle pominete. tak si myslím že by to mohlo jit. Jediné co mě zajimá a s čím si lámem hlavu všichni co na tom autě ted delame je to jakými turby nakopnout omču. Prvním adeptem je tohle turbo pro Opel Signum 2.8 V6 Turbo,r.v. 06-08,184KW, 49389-01710 je to vidlicový šestivalec a umístění turba by bylo naprosto stejné v pripade mv6... samozřejmě že myslíme na cooler vzduchový i olejový s ventilátorem dále kyty saní, průduchy místo světlometů, laminatová kapota obě zadní dveře s víkem kufru,+ rám dame do vozidla, jinak rám už se nam takoé dělá na zakázku, to same laminatové prvky na automobil jsou raritou, tak ze opět zakázka, ale naštěstí máme kontakty... začneme na tom dělat začátkem zimy. jsme na to dva autotronikové tedy autoelektrikáři a dva automechanici, máme vlastní dílu k dispozici, a jak říkam nebyly by to fušerské garažové upravy, jinak v nasem okolí jsou lidi kteří tenhle projekt podporují, jeden jezdec ktereho zde nebudu jmenovat jen podotykam ze se nedavno opět ukazal v hradni kralove na rally show jezdí drift s nissan skyline, tak nam ten projekt taky schvalil a řikal že ma hodne kontaktu na lidi kteří jsou dobří prez diagnostiku, což znamená že jediné co si asi neudelame na tom autě je přeprogramovani ridici jednotky. Tolik vše. Jen jsem tím to chtěl řict že pokud jsou penize a urcita predstavivost a hlavne přatelé kteří do toho pujdou se stejnym nadsením tak to může byt nejen zábava a maraton na dlouhý běh který bude odhadem trvat asi tak 1 rok pokud vse pujde podle planu, ale také ponaučení pro všechny zaprděnce kteří na tohle nemaji odvahu. Samozřejmě a bohužel, je to o penezich ale pokud je to něčí sen tak dělá vse pro to aby si ho uskutecnil. mějte se.

2013-06-17 12:22:36

Nebo dát V8 z Corrvety se základem 600PS a nemušíš bastlit žádný turbíny :)

2013-06-17 15:45:25

Pokud bych se chtěl pouštět do takových věcí, inspiruji se již prověřeným řešením a to:

http://www.steinmetz.no/PressRelease.aspx

2013-06-17 16:25:22

Já si koupil 4-litrovýho Lexuse s osmiválem za hubičku a sem spokojenej.

2013-06-17 16:45:38

Na drifty je 0,4 bar = 300PS docela málo. Na běžný tunnig je to jistě postačující.

2013-06-17 21:45:00

No a o jiných pístech a ojkách ani slovo.. na V6 bude kompresor lepší volba turbo by bylo složité (jako zástavba)

Myslím,že by se mohlo i lehce přifouknout na 0,5-0,6 a těch 350ps by na drifty bylo asi dostačující.

Každýmu takovýmu projektu fandím

2013-06-17 22:02:45

dawetds: Ve čtvrtém příspěvku na této stránce kolega píše btw o nutné výměně pístů a ojnic, jen jsi to asi přehlédl... A za mě osobně (přestože o takové věci neuvažuju) taky spíš ten kompresór, přijde mi to takový elegantnější a motor by šel pěkně už odspodu, ale to je v tomhle případě asi podružné...

2013-06-18 06:22:49

colommbo: Néé to já četl,myslel jsem u té úpravy co ja danej ten odkaz.Tam žádný písty neměnili a tak to asi nebude hned nutná věc.Pro dlouhodobé využívání výkonu asi ano,ale jinak né.

 vlastta  
vlastimil
2013-06-18 07:50:27

.........a nestacilo by tohle

http://www.youtube.com/watch?v=rs-jAImScms

2013-06-18 08:45:03

Díky moc za příspěvky, a vaše názory, tak kompresorová úprava mě taky láká, rozhodně jsme to probírali s klukama, a shodli jsme se že když ušetříme na motoru ( nemělo by se na něm šetřit ) ale víte jak to myslím, tak to muzeme vrazit do jinych srandiček, nad prifouknutím už jsem taky špekulírovali, a další věc už máme domluveneho znameho, který se za jízdy napíchne prez počítac na ridici jednotku a chce si udelat nejakou predstavu o tom autě v zavodnim rezimu...možná se do toho auta pustime i dřív nez jsme chteli, každopádně přemapovani ridici jednotky 4 a pul tisice od člověka který udělal nespočet aut, včetně nissan skyline od nejmenovaneho driftera... tak jsem zvedam jeste jsem to nevidel na živo, a hlavne se těším na každé nové znatelné oživetní auta. samozřejmě kované písty a další sortiment více namahanych časti vozidla jsem zvažili, ale vzhledem k tomu že v danem odkazu se nic nepise o tom zatim to nechame tak...má někdo zkusenosti s kovanýma písta a tak podobně, myslim tim na tuhle omegu, řekl bych že jedině na zakázku stejné jako spousta laminátových doplnku, a jeste dvě věci které nasemu týmu odlehčí od trapeni, nerezové svody na tuhle omcu s oznacenim motoru x 30 xe? nevíte o tom něco? myslím tím kde je sehnat, nebo jestline pasuje z jine vydličky šestivalcove, nevim jak jsou na tom hlavy u jinych modelu.a dále, je zde otázka svoru, zavařovat to nebudeme, chceme to mít tak jak se sluší a patří, hodne lidi mi rikalo at to udelam, ale při pomysleni jak to bude dostavat na prdel tak bych se uvařil k smrti! :))) děkuji, vítě jak to je když se podívate na forum s baworakama, tak o podobne diskuze typu že nekdo neco chce oturbit nebo chce udelat jednu sportovni upravu za druhou tam neni nouze, myslím si že pro lidi kteří nad timhle nekdy uvažovali jsou tyhle temata dobrá, bud je to odradí nebo pomuže a nemusi se bat se nekoho zeptat s obavou že si o něm nekdo bude myslet že je blazen. ale to jen tak na kraj, podstata je v něčem jinem. jeste jednou díky, samozřejmě až bude setřih tak dam odkaz, točíme o tom "film" :) žánr komedie :D nasbíranej material dáme kamaradovi kompařovi a ten si stim pohraje a pak se to da na youtube at kazdy vidi cose dá a nedá, bude to i včetně testovani na draze a tak podobně. mejste se.


Odpovědět