Fórum - Téma


Turbo 2.5TD


Fórum Omega B Turbo 2.5TD

Informace o modelu: Opel Omega B



2013-02-07 14:29:48

Zdravím! Někdy, když dojedu na křižovatku a auto chvíli stojí na volnoběh tak při rozjezdu jakoby "nezabere" turbo. Prostě asi netlačí. A samozřejmě jak naschvál, když potřebuju z križovatky rychle vypadnout

Dělá to, dokud otáčky neklesnou zase na volnoběh, pak další sešlápnutí plynu a je to v pohodě. Nevíte někdo, co by to mohlo být a co s tím? Díky

2013-02-07 16:44:50

Zkontroluj podtakové hadice od sání a egr ventilu vše se nachází u autobaterie.

2013-02-08 10:29:22

Hadičky ok a EGR odpojenej. Navic nevim, co má EGR společnyho s turbem.. Udělá to jen občas a pak třeba xkrát po sobě..

2013-02-08 11:38:09

Jak odpojen ? Zaslepen nebo odpojen , to je rozdíl !

2013-02-08 11:40:42

Přesně tak, to je rozdíl, stejně tak ta dírka co je zespod EGRU musí zůstat úplně průchozí - potom to jede jako bez turba U těhle aut (není to starší VW TDI a u novějších TDI už je to také) má EGR hodně společného s tahem motoru

2013-02-08 12:13:05

Je z něj odpojena podtlakova hadička, co ho ovládá a ta je zaslepená zátkou. Na radu chlápka, co to tak má taky a funguje to. Ten EGR jsem měl předtím připojenej a zaslepenej a dělalo to stejně..

2013-02-08 13:08:16

Jeden čas mě zlobilo čidlo od sání co reguluje tlak turba a špatná kabeláž.Určitě ti ale blbnou podtlaky.

2013-02-08 21:47:02

A ktery to čidlo to je? Kde ho přesně najdu. A jak poznám, že blbne? Dík

2013-02-11 11:33:07

Je hned vedle baterie jde do něho hadička od sání.

2014-01-23 12:33:47

Takže jsem teď u své druhé OMY 2.5 TD zaslepil EGR a začlo to dělat něco podobného jako ta první. Při rozjezdu občas vynechá turbo. Jak se má teda správně zaslepit? Musí se zaslepit trubka od výfuku a ještě odpojit a zaslepit podtlak nebo jak? Už jsem z toho jelen. Jinak ale po odpojení je auto živější. Díky

2014-01-23 13:53:22

K těmto účelům je vhodná diagnostika s live daty , jinak je to hádání a odpojování a nesmyslné zaslepování a vyměňování...

Pokud je EGR čistě podtlaková a nemá elektronickou kontrolu je vytažení hadičky asi možné.

Nejsem si ale jist zda vůbec je možné zaslepit EGR , např. u motorů DTH toto nelze, s EGR je počítáno v hodnotách ŘJ. Pak nesouhlasí tlaky v sacím potrubí a hazí to do nouzáku.

Ale na to musí odpovědět někdo kdo zná tento system. Možná Dawe , nebo Alzafir ?

Jo jo , do elektronicky řízených motorů se nemůže hrabat každej kdo má ruce , už je potřeba detailně vědět jak to funguje...

2014-01-23 14:26:29

Jelikož mě trubka praskla u výfukového vedení tak jsem ji na obou stranách zaslepil alobalem a žádný problém ale výkon to určitě nezvyšuje

2014-01-23 18:18:46

No právě, někomu to dělá bordel a někomu ne. Nechápu. Každopádně mě to blblo u obou. Už jsem to odzaslepil a je to lepší. Myslím ten přechod z ,,klidové" části.

2014-01-23 19:29:30

pičma: jj , kamarád co měl stejný motor měl stejný problem.

Nějakej fikulín před ním vytáhl hadičku... LOL

Asi bude žáležet na r.v. a verzi SW v ŘJ...

2014-01-24 19:45:58

Já jsem to měl u své 2,5TD rok 95 zaslepené asi 3mm "plechem" který jsem strčil mezi přírubu přímo k egru samotnému. Myslím že jsem dával delší šrouby do toho hliníku. Hadičku už si nevzpomenu, ale myslím že jsem ji měl z egru sundanou a zaslepenou šroubkem. Jezdilo to normálně, bez jediného problému.

Vlastik: počkej, jak myslíš žes to zaslepil alobalem? Byli i borci co je napadlo dát tam třeba plech z konzervy - to se hned propálí, je hrozně tenký Jestli jsi tam dal obyč alobal, vydržel tam do prvního startu

A jak tu zaznělo od Brathless, u 2,0DTI motorů to zaslepit ani jinak ojebat nelze bez úpravy SW U těch 2,5TD nevím ročníkově, ale jak píšu, mě to na omě z roku 95 nic nedělalo...


Odpovědět