Fórum - Téma


Totálně vybitá baterie za 4 hodiny :/


Fórum Astra F Totálně vybitá baterie za 4 hodiny :/

Informace o modelu: Opel Astra F



2014-04-14 09:15:25

Ahoj všem , tak jsem tady zase :-D . V pátek, jako vždy jsem z práce odjela domů do Ústí nad Labem . Nic se po cestě neprojevovalo , prostě normální jízda jako vždy cca 400km . Auto jsem zaparkovala a jelikož parkuji v garáži tak jsem auto ani nezamykala . V neděli v 20:00 jsem chtěla auto nastartovat ale sice se kontrolky rozsvítili ale jinak nic , kromě středového displeje který se sice nerozsvítil tak že by ukazoval nějaké hodnoty , ale šlo vidět podsvícení. No nic, řekla jsem si že jsem asi nechala něco rozsvícené a volala kamarádovi, který přivezl druhou baterii . Po zapojení auto normálně nastartovalo a já jela zase na Moravu. O půl druhé v noci jsme dorazily do Frýdku-Místku . Auto jsem vypnula a zkontrolovala vše jestli něco nesvítí /i světlo v kufru/ s pocitem že je vše v pořádku jsem auto zamkla a šla spát. O půl sedmé ráno jsem šla k autu a už jsem věděla že je zle , auto se dalkáčem neodemklo ..... následovalo to samé co v neděli večer, jako přes kopírák . Jen chci podotknout že když jsem přišla do auta nic nesvítilo . Když jsem vložila klíček do zapalovaní a otočila podsvítil se i středový displej ale nic neukazoval . Když jsem klíček vytáhla , tak panel měl pořád to podsvícení , nevypnulo se to. Čekala jsem potom na dceru která přijela autem a auto jsem nastartovaly přes kabely . Odjela jsem do práce a auto dala do servisu . Pokud by Vás něco napadlo co by to mohlo , tak prosím dejte vědět . Já vím že se to blbě hledá , ale baterku to vybilo kompletně za 4 hodiny , takže docela velký odběr. Ještě napíšu že jak jsem jela do práce tak zničeho nic přestal ukazovat otáčkoměr. Děkuji za jakékoliv rady . Alice

2014-04-14 09:24:49

alice.k:

Kontrola alternátoru....může to špatně dobíjet.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-04-14 09:25:58

alice.k: Ahoj, to spíš vypadá na mrtvý alternátor. Nabijte baterii a nastartujte vůz, potom změřte voltmetrem napětí na svorkách baterie. Mělo by být cca 14,4V a když ve voze zapnete co půjde (světla, varovky, výhřev okna, ventilátor topení atd.) může napětí klesnout k cca 13,7 V . Jestli za běhu motoru v první fázi naměříte 11,2 apod, nenabíjí alternátor baterii.

2014-04-14 13:03:00

Přidala jsem obrázky , na vině je tahle krabička . Brala přes 3 ampéry z baterky . Akorát nikdo neví co to je :-D . Je na tom napsáno Made in Japan . S centrálem to nemá nic společného , centrál funguje i bez toho . Jinak je to umístěno u spolujezdce u nohou .. Mechanici říkají že je to něco dodělávaného :/

Tak doplňuji tahle krabička bere jenom 1.2 amper , technik hledá kde je těch zbylých 2.5 amper :) .

2014-04-14 13:15:20

Ta krabička , je jednotka žhavení...A není to nic doděláváno , je to original.

2014-04-14 13:24:38

Tak jak jste psali na začátku , má to něco společného s alternátorem. Po odpojení kabelu k altíku , odběr z baterie skoro zmizel. Sice nevím proč altík v klidovém stavu odebírá proud , ale asi je to pokažený :/ Znamená to výměnu alternátoru ? Nebo to už se asi bez nějaké větší prohlídky toho alternátoru asi říct nedá že ?

2014-04-14 13:41:17

Tak po oživení baterie a nastartování ukazovalo dobíjení na baterce 11,82 čož je v ..... :) . . To jsem zvědavá kolik bude stát ten alternátor .

2014-04-14 13:45:39

Repase alternátoru , ...cca 1000 - 1500,- , nový alternátor nebude levněji než za 3500,- protože máš atyp s vakuovou vývěvou...

2014-04-16 08:46:08

Tak jak jste psali :), jsem lehčí o 3800,-Kč , autíčko opět jezdí, svítí, troubí .

2014-04-16 09:31:56

A jak tedy ? Vyměnily celý jo ? Proč ? Možná stačila jen výměna diodového můstku.

Vrátili ti starý díl ?

2014-04-16 09:35:18

breathlless: Ano , starý alternátor mám v autě v krabici , uvažovala jsem o repasi , ale to by nebylo dopoledne hotové a já s autem fakt potřebuji jezdit denně . Starý alternátor nechám prohlédnout a podle toho co sním je, tak se rozhodnu jestli ho nechám opravit a třeba někomu prodat , nebo přijde do sběru :) .

2014-04-16 09:41:28

alice.k: Rozhoně nevyhazovat ! Řikám je to atyp... má na sobě tu vývěvu. Pokud jej nebudeš chtít repasovat , měl bych o něj zájem , právě kvůli té vývěvě , moje je prasklá a začíná nějak haprovat...

2016-01-07 11:56:38

Varidol: Mně se občas vybila totálně baterie i za 20 minut. Problém dělalo relé žhavení, umístěné v krabičce nad levým předním blatníkem. To relé připojuje žhavicí svíčky a když zůstane sepnuté, tečou z baterky obrovské proudy, které vymlátí baterii za chvíli. Je u něj 60A pojistka, takže proud je ohromný. Relé jsem vyndal, sundal z něj kryt a zjistil napálené kontakty, kde napáleniny zmenšovali vzdálenost mezi kontakty tak, že občas zůstaly sepnuté. Napálené vrstvy jsem nožem oškrábal a od té doby se už baterie nikdy za pár minut nevybila. Náklady na opravu 0 Kč.


Odpovědět