Fórum - Téma


topeni


Fórum Vectra B topeni

Informace o modelu: Opel Vectra B

Diskuze o vozidlu

1997 Vectra B 2.0

94 diskuzí

Výkon motoru 100 kW (136 PS) při 5400 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil.


1  2  3  4

2015-02-28 14:18:35

zdravim ,, na ti druhe strane je nejake kratke tahlo je sice trochu vis ,no ale uvidime .pudu se na to podivat jeste jednou dekuju...

2015-03-29 14:51:25

ahoj všichni,,, před nedávnem jsem rozebral a zkontroloval cele topeni co se potrubí týče. Rozebral jsem potrubí vyndal radiátor vyndal tři cestní ventil a vyčistil jej pak sem vyndal vyrovnávací nádobku vypláchl jsem to octovou vodou a následně cistou . pak jsem to poskládal nalil alikol zapnul topeni a topilo to bylo venku kolem 4 stupňů nad nulou , ale časem jsem zjistil ze mi to zase netopí,. klimatizaci jsem seřídil dvěma tlačítky a furt nic. ze začátku jak zapnu topeni cítím horky vzduch ale za chvíli je pryč.. poradí mi někdo. jsem v koncích. nemůže to byt možná tím že teploměr klimatizace ukazuje + teplotu tak jednoduše topit nebude? a když jo tak da se to nějak vyzkoušet? dekuju za vaše nápady....

2015-03-29 17:11:20

No a točí se voda do nádobky? nekolísá teplota motoru?? (20°C) nebývá na rafičce vidět tak když máš teploměr poměř to.

2015-03-29 20:24:20

ahoj: no do nádobky se voda vrací určíte , ale ta teplota mi někdy kolise , dokonce jednou jsem si všiml ze mi teplotu neukazuje vůbec ale to se spravilo samo za chvíli. tak nevím, já to ještě změřím,,

no a kdyby tam bylo kolísání teploty kolem těch dvaceti stupňů co to značí,

jinak díky za radu...

2015-03-29 21:03:19

vadna vodní pumpa auto funguje ale dost špatně topí

vadné těsnění pod hlavou funguje ale špatně topí

obojí za určitých podmínek

2015-04-01 22:00:27

zdravim , dneska jsem se podíval na to topeni opět,, nastartoval jsem auto a nechal zahřát motor až na teploměru bylo 89 stupňů, pak jsem pomalu přidával otáčky na dva tisíce a tam je držel,, při pohledu na teploměr jsem zjistil ze mi začala padat teplota pod osmdesát stupňů tak sem ubral plyn až na volnoběh a teplota se zase zvedla . tak sem to zkusil znova ¨,,přidal sem plyn a držel jej na dvou tisících otáčkách a sledoval teploměr teplota opět klesla pod osmdesát stupňů pak jsem se pohrával s plynem a ta teplota se podle toho pohybovala . tak ze jsem usoudil ze to může byt už jenom to na hoře vzpomínané vodní čerpadlo. co vy na to???

2015-04-01 22:17:28

opelak: zdravím, můj názor je, že správně fungující termostat by měl teplotu držet konstantně

2015-04-01 22:21:16

rendys: no to jo ale on se mi ještě neotevřel ze jo..

Venca49  
Václav
2015-04-01 22:29:09

opelak: Jak víš,že se neotevřel?Byl chladič studený?Podle mého je otevřen,proto při přidání plynu je teplota menší,protože se žene voda přes chladič.Pokud by byla vodní pumpa vadná,tak by se voda při přidání plynu více ohřála,protože by nekolovala dostatečně.

2015-04-01 22:31:27

opelak: psal jsi, že jsi to ohřál na provozní teplotu?

2015-04-02 09:27:23

zdravím ,, no tak já už nevím .,, jak už jsem psal dříve ,,ze jsem kupoval novy termostat který jsem namontoval,

že by byl špatný ???

2015-11-02 17:28:38

nazdárek

mám podobný problém jalo opelák,netopím,voda se ohřeje sotva na 75st.a furt v autě kosa.Zjistil jsem,že mi i blbne motorek,někdy jede někdy ne,každopádně když se mi před 14 dny rozběhl tak byl motor teplý tak n 85st.,a to se krásně přivřely klapky,teď se ani nehnou ,nevím co tam hapruje,kámoš mi říkal,že motorek ventilátoru,ale měl jsem ho venku,dal ho na přímo a valil jak šlak.Teď když se náhodou zapne tak sám od sebe kolísá a zakolísá i napětí v celém autě,kontrolky na mžik zeslábnou a pak zas svítí normálně a i motor škubne,nevím co tam mám v háji,ale začíná zima a bez topení jsem v ...

bad64  
2015-11-02 17:32:13

rendolph1: Někde u moturku nebo na něm bude předřadný odpor může být v háji.Jinak klapky ti chodí?

2015-11-02 17:55:21

bad64: u motorku ho nemám ten odpor,a klapky chodili,teď už ne,nevím co je řídí,borec jak mi lezl do motorku,tak mi vytrhl z el.pneu ventilu podtalak,to jsem po delším bádání našel a nasadil,bo to krz ten podtlak netáhlo a svítila kontrolka motoru,teď už je to ok,ale ventilátor se zapíná jak a kdy chce a netopím,a klapky už nechodí.Já mám teda motorizaci 2.2dti.

bad64  
2015-11-02 18:08:28

rendolph1: Koukám že máš stažené manualy tak je prostuduj a někde musí být ten předřadný odpor ten rád zlobí na svoji Omega jsem ho měnil v loni taky mi nechodil větrák na žádnou rychlost.

2015-11-02 18:29:28

mě ale někdy chodí,nevím čím to,ale jedeš,a z ničehož nic se rozjede,frčí chvíli a pak zas prd,já bych to přiřazoval tak k proklepané kabeláži,nebo tak podobně,protože tohle by asi předřadný odpor nedělal,ten když prdne tak co jsem tu četl tak jde jen na 1 rychl.nebo furt,nebo vůbec,jooo je to záhada.A navíc když se rozjede tak to přepnu třebas na ofuk skla a světe div se přidá a jdou i jednotl.rychlosti,mám pro upřesnění teda digi klimu.A i když se rozjede,tak třeba před 14 dny mi klapky zavřel, bo jsem to měl oddeklované a prachák venku,ale teď nic.Měl jsem nedávno teda i motor bez vody,měnil jsem servočerpadlo koupené od vlastty,tak abych se na to dostal tak jsem to vypustil a odpojil pár hadic od chladiče,chtěl jsem to i odvzdušnit,ale prý se to odvzdušní automaticky,napadá mě už jen termostat,že by zůstal vyset otevřený když trvá dlouho než se voda ohřeje.Měl jsem taky proklepaný svazek co vede k ventilátoru chlazení na sahaře,ale,že by ten měl něco do činění s ovládáním topení,to mi nikdo nedokázal říct nebo spíš,že s topením do činění nic nemá,tak nevím.

bad64  
2015-11-02 18:45:19

rendolph1: Jedině počkat až se přihlásí někdo z mechaniků pokud máš digi klimu tak to ti neporadím.

2015-11-03 11:31:51

rendolph1: Zkontroluj jestli máš pořádně nasazené konektory do panelu,nebo nějak nepoškozené, pokud ano a jestli máš od koho (vrakoviště, jiné auto) tak prohoď panely ovládání klimy. Je jedno z jaké motorizace. Pak až se zaobírej motorkem a podobně.

2015-11-08 10:33:07

ondra01: jj chlapy bylo to v tom konektoru,já tam tak před měsícem měnil žárovku v podsvícení a asi jsem ten konektor málo zasunul,takže jsem to znovu rozebral pořádně zasadil konektory a už to šlape,konečně topím,moc děkuju za rady Všem

2015-12-12 22:45:14

zdravím,, prosím vas potřebuju zjistit pri jaké teplote se mi ma začít otevírat termostat na mem aute s motorem x20xev.


Odpovědět

1  2  3  4