Fórum - Téma


Tlaky u turba


Fórum Vectra C Tlaky u turba

Informace o modelu: Opel Vectra C



2015-11-26 21:30:53

ahoj mám problém, poradí mi někdo prosím mam opel vectru c 2,2dti pri startu motoru vse v poradku ale nejde turbo je v nouzovém réžimu klapka je zavrena navtdo u turba po vypnutí motoru klapka otevre nema prosím nekdo zkusenost s timto problemem díky za radu diagnostika ukazala tlaky ale servis nic spatného nenašel prosím o radu diky moc

2015-11-26 23:13:18

jakub006: Ahoj funguje ti regulator ten co je na turbu ?ten to delal mne ze turbo neslo tak jak ma.pri vypnutem motoru ti musi jit celkem zlehka zatlacit.

2015-11-26 23:35:44

ondrejk: pri vypnutém motoru jde lehce stlačit to by melo byt v pořádku

2015-11-27 07:23:57

jakub006: Tenhle servis vynech. Evidentně o tom nic neví.

Co tím myslíš, že po startu nejede turbo, klapka je natvrdo zavřena?

Turbo běží stále. Jestli se netočí kompresor, je zadřené. Ale to asi nebude ono. Turbo se prostě točí stále, silou výfukových plynů.

Klapkou asi myslíš regulaci turba, jestli mluvíš o táhlu, které je zajeté na doraz, do základní polohy se vrací až po vypnutí motoru, pak je to v pořádku.

A jestli to je tak, pak se nejedná o nouzový režim. To by táhlo bylo vysunuté, jako při vypnutém motoru.

A závěrem, co si mám představit pod pojmem "diagnostika ukázala tlaky"

Tohle je totiž zásadní informace, jaký je to kód a podkód, jaká deviace odchylky? Tohle diagnostika napíše, když už to nazveme diagnostikou. Protože jestli je to to, co si myslím, pak je to otázka asi 10 min sednout do auta, projet to a vidíš, co je špatně. V datech.

No a pak máme ještě škrtící klapku. Tu ale asi nemyslíš.

2015-11-27 21:26:36

auto mam v servisu u znameho rikal ze diagnistika pise spatné tlaky turba dnes zkousel vymenit číslo 1 kde jsou tlaky na turbo a vysledek nic porád stejná závada vymena byla i menice tlaku na obrázku čísli 2 a 3 tam jsou 2 menice vedle sebe a take zadna zmena auto nejde vic nez 2,500 otaček bez turba turbo nezabete císlo 4 pri vypnutem motoru jde zmačknout v pohode a pr nastartování je packa dole a asi zavreny omlouvám ze za tento popis jsem laik ted asi zbývá koupit turbo jinak i sam nevi cím by to bylo díky za rady

2015-11-28 03:52:59

jakub006: Tohle všechno jste dělali zbytečně, ale to už víš. Jestliže táhlo regulace turba zajelo, regulace funguje.

Známý ( a neber to jako urážku) je evidentně měnič dílů. Co má za diagnostiku? Co ty chyby? Napiš to sem, tohle jsou fakt jednoduchá auta. Jenže musíš použít diagnostku a zkontrolovat hodnoty. Výčet chyb, a ještě jen typu , že je něco s tlakem, to rozhodně nestačí.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-28 08:53:21

alzafir: Co upchaté swirl flaps i MAP najednou? Úplně vidím ten bordel.....

2015-11-28 16:56:16

kopejda: Vyloženě čistě teoreticky ano, ale fakt teoreticky. Tyhle motory znám, že je opravuju bez diagnotkiky podle ucha. Ne vše, ale už hodněkrát někdo s tímto motorem přijel a šel jsem na jisto, aniž bych připojil NTB a opcom.

Čekám na kód chyby, až bude , pak si myslím, že na 99% budu mít jasno, v čem je chyba. Je fakt, že Asta, Zafira i Vectra stejnou závadu vykazuje trochu odlišným kódem, anebo spíš obráceně, stejný kód je trochu odlišná chyba, ale tohle mám fakt zmáknuté. Takže čekám

Zaněřáděné sání je velice běžná věc, ale nebývá to důvod, aby auto nejelo.

Když už jsou sací kanály zúžené na minimum, tak to majitel nezjistí, auto jezdí bez chyb, protože majitel jezdí jako důchodce. Pokud to občas provětráš, tak se to až tak nezanese. Tam ovšem chyby vyskočí. A jsou některé vyloženě profláknuté. Ale není jedno, jestli je to Y22DTR na AG, ZA, nebo VC, VC běží na CAN Busu, to už vyhodnocuje úplně jinak, už proto, že jednotka umí mnohonásobně víc měření než KWP sběrna.

Tak jak tak, zaslepení EGRu je řešení.


Odpovědět