Fórum - Téma


tigra 1.4 95 nesvítí pomoc


Fórum Tigra tigra 1.4 95 nesvítí pomoc

Informace o modelu: Opel Tigra



2013-11-28 16:57:25

dobrý den mám takový problém u tigry 1.4 95

když zapnu ovladačem světla tak mě začne problikávat jedna pozička a hlavní na druhé straně jak by chtěli taky se rozsvítit ale nic.když zapnu dálkové tak se rosvítí blikny.

vůbec nevím čím to může byt.když odpojím páčku na volantu tak se nic nezmění.

neměl jste někdo podobný problém?děkuji za rady

natočil jsem video co to přesně dělá

http://faust81.rajce.idne....cz/vyprodej#DSCF6532.jpg

2013-11-28 17:14:40

Zdravim dalšího Tigráka :) napadá mě, že to může dělat špatně ukostření. Projít kabely, vyčistit kontakty a prostříkat kontaktolem

2013-11-28 17:21:52

fíla: ahoj ,ta tigra je mé švagrové a já se nebojím hrabat v autech,ale u tigry jsem dělal jen zakladní věci,takže nevím přesně kde co je a kde hledat.

sranda byla že jsem parkrát zatočil volantem a na chvíli to zas svítilo ale mám ho sundaný i plasty .hejbal jsem s kabelama a nic.když odpojím páčku problém je furt stejný což je divně,nemůže to dělal nějaké relé.

2013-11-28 17:41:12

Já nejsem zrovna elektrikář ale tohle odpovídá kostře. Ikdyž je divný, že po zatočení to svítilo. Každopádně, bych vyloučil tu kostru tim, že to projdeš a vyčistíš. Nevim, kde konkrétně bude tahle kostra ale hledal bych pod volantem, černý nebo hnědý dráty a pod kapotou jich taky pár je. K zadní stěně motorového prostoru jich pár vede

2013-11-28 17:53:47

fíla: budu muset laborovat zítra,stím točením volantu spíš přisuzuju k vybracím auta které možná některý kabel spojilo.taky mě moc elektrika nebaví.pod volantem jsem našel jen dva svazky zaizolované a jinak nic.existuje nějaká kniha přímo o tigře?

2013-11-28 19:18:23

faust81: Přikláním se, s dovolením, k Fílovi, někde je špatná kostra... A kniha jedině tato: http://www.club-opel.com/...anual_download.php?id=119

2013-11-28 20:14:16

tak tu mám ale o kostřících bodech ani zmíňka a ani tam nejsou popsané přesně pojistky která je na co.

2013-11-28 21:12:56

Nejlepší by bylo, jít po kabelech a hledat. Je to zdlouhavý ale je to účinná varianta jak odstranit spoustu nedostatků. Já osobně, jsem celou elektriku v motoru a pod palubkou zkontroloval, prostříkal a vyčistil všechny konektory. Pak jsem vše dal do pevnejch husích krků a myslim, že je od toho tak na dalších 20 let klid Nicméně nezbyde nic jiného než důkladná kompletní kontrola

2013-11-28 21:29:36

no to asi mě nic jiného nezbyde,měl jsem dost aut rozdělaných ale ta tigra má to zbytečně chaoticky rozmístěné.zítra skusím skoušečku najdu si kostru a budu propojovat kabely zda nějakou nepropojím

2013-11-28 21:47:49

To souhlasim. Já osobně jsem se na týhle Tigře nadělal už tolik, že by byl spíš kratší seznam věcí, co ještě zbývá udělat A začlo to větou : " Hmmm, něco mi chrastí v motoru zlato" Takže, z toho vznikla kompletní GO celý Tigry když už se teda dělala vodní pumpa Nicméně, přeju spoustu trpělivosti a ať se zadaří

2013-12-01 15:51:35

s tou elektrikou to bylo šílený stale furt se to někde mrvilo když mě to po vičištění koster a spojovacích zásuvek najednou rozběhlo a já to vše namontoval,pak zas zapnul dalky a od znova,jedna strana to nedělala a druhou když jsem chtěl spustit světla musel jsem pod palubkou ťuknout do svazku.tak jsem udělal uplně novou kostru ke světlum a fakčí vše.

ještě se zeptam když je mráz tak trochu dýl chyta a někdy při startovaní se zasekne jak když došla baterka a pak po sekundě dál startuje.mám podezření na teplotní čidlo.jak je to teplé tak v pohodě nastartuje,jen ten studený start,když jsem měnil svíčky byly prostřední dvě uplně zanesené jak se tam spaluje více paliva když to tak dlouho nechytá.

2013-12-02 08:44:40

Joo, s elektrikou je to zlo Jinak k těm startům. Nejsem si jistej, jestli špatný teplotní čidlo by dělalo tohle. Hledal bych opět v kabelech. Vyčisti a ošetři kontakty na baterce, startéru a radši i altíku pro jistotu, bych baterku změřil a změřil bych i dobijení

2013-12-02 09:08:57

faust81: Při "zaseknutí" starteru teplotní čidlo příčinou stoprocentně nebude... Jak píše Fíla, zaměř se na kontrolu spojení baterie-starter. Chtěl jsem to napsat už včera, ale zapomněl jsem...

2013-12-02 09:54:36

baterka je nová a kostry a zásuvky má očistěné a ošetřené kostry a baterkové svorky teplovodní vazelínou..

ono když je nad nulou chytne bez problému a baterka to udrží,dobíjení je na 13.8V což ještě jde.

jen když už je mráz tak mu to trvá dýl a když ho švagrvá trápí dlouho že drží furt klíček tak pak na sekundu se udusí a pak zas startne ale myslím že tam je už větší komprese a proto se motor neprotočí a udusíse.podle mě tam má chybu v nějakým systému zapalovaní a snímání teploty.kdybych měl poblíž někoho kdo má na opla diagnostiku vědělo by se víc

ps:tím saseknutí startu jsem myslél tím že když startuješ a držíš klíček než to chytne,tak to furt točí a pak motor jako by vynechal ale startér má tendenci točit.jak říkam v teplejších měsících motor chytne na cvrnk a jede jak spraku když do něj nasypali skoro 30tkč za ventili,hydroštely ,rozvody a jiné blbosti

2013-12-02 10:08:48

Ještě takovej upřesňující dotaz. Jezdí na benzín, nebo E85,LPG?

2013-12-02 10:10:57

jen benzín


Odpovědět