Fórum - Téma


Test Opelu Astra s litrovým tříválcem: Das Auto


Fórum O článcích Test Opelu Astra s litrovým tříválcem: Das Auto



Diskuze o článku

Test Opelu Astra s litrovým tříválcem: Das Auto

Opel právě vstoupil na - pro evropské zákazníky - důležité kolbiště nižší střední třídy. Jak se nové generaci, která zhubla až 200 kilogramů, bude dařit proti golfu a focusu? Málo se to ví, ale slogan „Das Auto” používal jako první Opel, který tak koncem šedesátých propagoval nový model Kadett. Nu a dieselovým skandálem zmítanému koncernu Volkswagen nově přibude ještě jedna starost: nová, v pořad...



2015-12-04 10:57:26

"...Tříválec je spojen pouze s pětistupňovou převodovkou, u motoru s relativně skromnými parametry to ale nešlo jinak. Samozřejmě to znamená vyšší otáčky - při 90 km/h je to na pětku ještě snesitelných 2000, při 130 km/h již 3000 otáček..."

Jaképak vyšší otáčky, vždyť to má delší převodovku než můj šestihrnek (90/2250, 130/3400)...

2015-12-04 11:01:25

@ Colommbo:

Mno jde o to, ze kdyz ty pri tech 3400rpm slapnes na podlahu, tak ten stary male deti zerouci desne neekologicky sestihrnek neco dela, ergo dokaze s vozem akcelerovat. Ale ta smutna karikatura motoru v astre dokaze uz leda h.. houby.

udm  
Doctor Who
2015-12-04 11:24:05

Při tom, jakým směrem vývoj jde, tak za chvíli budeme mít pod kapotou jednoválec s 5 turby To aby to splňovalo emisní normy Euro 32.

2015-12-04 12:20:36

beawer: "...jde o to, ze kdyz ty pri tech 3400rpm slapnes na podlahu..."

Asi před dvěma týdny jsme se zrovna bavili s Michalem (Kopejdou), že s touhle Omčou jezdím už víc jak šest let a ještě jsem nikdy, věřte nebo ne, až na podlahu pedál nesešlápl, nebylo to potřeba (a nějak jsem ani necítil tu potřebu)... Michal říkal, abych to někdy schválně zkusil, tož jsem ho po pár dnech poslechl a na trojku zhruba při 80km/h přidal víc, než obvykle. Rozjelo se to poměrně slušně. Ale opravdu, není to nutné a nějaké zvláštní uspokojení mi to nepřináší...

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-12-04 16:52:21

colommbo: A točil se zvesela a radostně?? Tuším že tomu tříválci moc radosti turbína dělat nebude.....

2015-12-04 17:31:00

kopejda: Asi ano, ale než jsem si to stačil pořádně uvědomit, musel jsem ubrat, ručičky na budíkách šly nahoru nějak rychle...

Venca49  
Václav
2015-12-04 18:40:57

udm: Až bude emisní norma Euro 32,tak bude pod kapotou jen jeden šiml a bude dělat koblihy na vozovku.

2015-12-07 10:56:38

Zadní světla z Baworáku, C-sloupek z Citroenu, přední maska z Mazdy Bez motoru s milionem blbostí uvnitř. Děkuji, ale zůstávám v této třídě věrný Kadettu

2015-12-07 19:24:21

Tak v pátek jsem předal první kus a to zrovna ENJOY s tímto, 1,0i Turbo 77kW motorem. Po převzetí jsme jeli na zkušební jízdu, jeli jsme 4 dospělí a musím říct, za mně dobrý! Na křižovatce do kopečka na dvojku se to dost dobře sbíralo a zrychlovalo. Zvukový projev taky dobrý, proti starýmu třívalci v corsách je to úplně něco jinýho. No uvidíme jak to bude držet s přibývajícími kilometry....


Odpovědět