Fórum - Téma


Těsnění motoru


Fórum Kadett Těsnění motoru

Informace o modelu: Opel Kadett



2016-05-03 11:53:23

Mám otázku

u 8 ventilovejch motorů, je nějaký těsnění mezi hlavou a tim vrchnim dílem, co je v něm vačka, nebo je to bez těsnění ?

2016-05-03 14:10:50

8mi ventilových motorů je na světě hodně, avšak vačka bývá v drtivé většině uložena v hlavě a kryta ventilovým víkem. To až v poslední době motory koncernu VW mají vačku uloženou ve víku ventilů, ale to jsou motory 16V. Těsnění je tam vždy, resp. nevím o záměru automobilky, aby olej unikal cíleně z motoru a kromě klesající hladiny oleje tak ještě špinil hlavu, blok a pálil se na výfukovém sběrném potrubí.

A doplň si údaje o vozidle.

2016-05-03 14:21:12

myslím kalsickej GM Family 1 jako jsou C14NZ a konkrétně teda daewoo model 1.5

viz video: https://www.youtube.com/watch?v=6fpVaOU2CsU

sundá víko ventilů, tam je těsnění, to je normální, vidí vačku

když vyndá šrouby hlavy, tak může sundat tu část, ve který je vačka, ale hlava je pořád na motoru

až pak je hlava a ta má normální těsnění

otázka je jestli má bejt těsnění mezi tou částí na vačku a hlavou

2016-05-03 15:01:14

v žádné sadě jsem ho ve formě plechu neviděl, jen ten jeden pryžový kus pod víkem nebo místo něho šedý silikon.

V té spodní části na sebe dosedají obrobené plochy o malé drsnosti pod velkým tlakem od hlavových šroubů a uvnitř není kompresní tlak, ten je až pod hlavou, takže bez těsnění.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-05-03 16:04:55

Mezi hlavou a vačkovou skříní je použit na dosedací plochy nějaký tmel. Venca49 to zde na fóru již někde psal. Číslo GM z hlavy nevím.


Odpovědět