Fórum - Téma


Teplé starty Omega B


Fórum Omega B Teplé starty Omega B

Informace o modelu: Opel Omega B



2008-06-22 20:52:06

Tak jsem se dozvěděl od nějakého technika,že když jsou problémy při startování při teplém motoru a za studena je to v pohodě.Tak se má nechat zkontrolovat naftové čerpadlo prý nepodává ten správný tlak .Prý je už vyběhané,nebo vydřené. . tak jsem zvědav jestli na tom něco bude. já jsem osobně zvědav,protože jsem také majitelem již zminované Omegy 2.5TD. a také mám problémy při teplém motoru. a mohu konstatovat,že mi už z toho dokonce i ! Jestli někdo by věděl nějaké jiné informace,tak bych byl velice rád.Nerad bych kupoval nové čerpadlo. dík Vlasta

2008-06-23 23:19:37

Ahoj Vlasto, problémů může být více. S největší pravděpodobností je závada v hlavě vstřikovacího čerpadla Bosch. Případně může být problém i v přepadových hadičkách. Nebo v čidle teploty. Nejpravděpodobněji je to ta hlava. Někde jsem četl, že to dokážou opravit (repase) kolem 7000 Kč. Samozřejmě je tu i potěmkinovské řešení ošálit řídící jednotku auto potom žhaví permanentně, i když je teplé, ale to nedoporučuji, nemám tyhle prasárny rád.

2008-06-24 00:22:31

Tuto jak říkáš potěmkinovu metodu jsem náhodou našel na internetu před cca třemi lety.Autoelektrikáři mě

to upravili za pár peněz a od té doby oma startuje na otočení klíčkem (rok výroby 94 ujeto prý 5OO OOO km).

A kdo zná ten pocit bezmocnosti když jdeš k autu,samozřejmě někam spěcháš a točíš,točíš, baterie už na

to nemá,pak jdeš někde na kafe no až se to trochu odrazí tak to chytne ihned...........................tak je tato

metoda rychlé a levné řešení za 2 hodiny jsem upaloval domů. Pro severomoraváky: www:autoelektroopava.cz

doporučuji........jsem spokojen

2008-06-24 12:13:09

kluci taky sem to tak vyřešil! odpojil sem čidlo napajel odpor a zapojil zpět! a bylo to bez problemu!

2008-06-26 19:37:41

Měl jsem ten samej problem ale už je opraveno Oprava nové uhlíky do starteru, na soustruhu jsem stáhnul komutátor a koupil nový akumulátor.Ted startuje jak divá

2008-06-26 22:17:22

jo tys měl ale trošku jinej problem! tady to bylo o žhaveni!

2008-06-27 19:35:51

Měl jsem to samé.Za studena to startovalo v pohodě,jak jse to ohřálo tak jsem musel startovat tak 10až 15sec.pak vyletěl oblak dýmu a už to vrčelo.U Omegy, nevím jak u jínýh oplů žhavení sepne jen do určité teploty.Pak záleží na startovacích otáčkách a (A) min 400 aspon krátkodobě a samozřejmně i čerpadle atd,.Pokud po nastartování i za (tepla) jezdí normalně tak bych to v čerpadle zatím nehledal

2008-07-16 10:39:19

Nazdááárek,po všech těch patáliích,co jsem měl se svou Omegou,mám už jen to ,že mi hůř startuje.V servisu mi řekli,že mám v háji čerpadlo v nádrži.Řeším to tím,že před startováním nechám 2x rozsvítit kontrolky.Čerpadlo natlačí víc nafty a líp to chytá.Stává se mi to,když mám v nádrži míň nafty.Ale nevím,jestli je to ten samej problém.Aco se týče problémů se zahřátým motorem.Bylo mi řečeno,že mám načatý rozvody(322tis km) a to se potvrdilo skočilo mi to na klice o 3 zuby.Koupil jsem jinej motor a zatím mám klid.Můj názor:Tvůj motor je vyběhanej a to bude něco stát.Než jsem uvedl svou Omu do stavu,kdy se nebojím jet někam dál,tak mě to stálo30tis.

2008-07-16 18:22:41

čauky! tak to slyšim a čtu poprve že skočily rozvody! nemaji misto a sou řetězovi! jak mužou skočit! je tam docela dobra napinaci kladka! ale budiš! ja měl špatny tlaky tim že byly kroužky v haji ale jelo to!

2008-09-06 01:00:05

ahoj taky mě ty teplý starty celkem žerou točí 5 vteřin a pak dým. Jak jsi to provedl? Mohl by jsi mi to třeba e-mailem napsat? Dík

2008-09-07 12:44:43

Zdar mě to poradil Bazz,tak jsem to udělal a tedˇ mi to startuje dobře.Jen jsem odpojil to čidlo co dává pokyn kdy to má žhavit,nebo nějak tak.Já se vtom neviznam.Musíš se obrátit na Bazze.

2008-09-14 08:49:29

Podobně se chová vadné čidlo teploty motoru. Jde snadno změřit, tak bych to udělal jako první.

2008-09-14 11:37:50

nazdarek jde o to že tam čidla sou dvě. zaleži ktery mysliš. jedno je na teplotu vody pro budik a druhy je na teplotu motoru pro žhaveni a pro jednotku

2014-12-15 18:56:38

Dobrý podvečer,potřeboval bych radu...Čím se projevuje vadné čidlo otaček klikového hřídele?Omega mi nejde tepla nastartovat a když točím,tak mi otačkoměr lítá na dva tisíce otaček potom spadne na tisíc pak zase vyleti,zkratka jakoby skače.Motor ani neblafne-jako by nemel palivo.Za studena startuje..žhaviče nové NKG,filtry vzduch,olej,palivo taky ,egr,sání,palivovy system vyčištěno,kontrola podavacího čerpadla ok.Nafty půl nádrže,žhavení za studena probíhá....Líný nejsem prošel jsem témata týkající se problému teplých startů,jeden z problémů bylo i toto čidlo tak jestli nekdo ví na co má to

čidlo vliv,tak bych byl vděčný za radu,diagnostika se nechce spojit s jednotkou motor vubec nenacte a jinak hlásí přerušeno spojení..nevím proč...Děkuji za případnou pomoc.

2014-12-15 19:54:50

tofafi: Vadné čidlo kliky se může vpodstatě projevovat dvěma způsoby - buď přestane fungovat úplně a motor nelze nastartovat ani studený nebo přestává fungovat po svém zahřátí (a tedy zahřátí motoru), což může být tvůj případ. Ale taky nemusí, problémy s teplými starty některých těchto motorů jsou celkem obecně známy. Nebudeš-li moci teplý motor nastartovat, zkus jednu věc: ochladit vstřikovací čerpadlo třeba politím chladnou vodou (třeba z PETky) - půjde-li pak nastartovat, může být v háji čerpadlo...

2014-12-20 12:04:27

Nastal mi také problém se žhavením a následným startováním. Když je auto studené auto nažhaví a nastartuje hned. Ale když zastavím a přijdu za 2 hodiny k autu a chci nastartovat, tak se mi nerozsvítí kontrolka žhavení a auto dlouho točí než nastartuje. Může to být to čidlo teploty, které si myslí že je motor stále teplý proto nežhaví? Objevilo se mi to až teď v zimě když motor rychleji vychladne.


Odpovědět