Fórum - Téma


Teorie vyfuku - dotaz


Fórum Technický koutek Teorie vyfuku - dotaz



1  2

2011-03-03 16:13:34

ano ale má to rozložený na dvě větve

2011-03-03 16:16:23

Ja teda doufam ze jo, mam to nadvakrat preci ... a 2485/2 je 1242,5 ... takze mam jeste rezervu Doufam teda ...

2011-03-03 20:36:09

jasny ,protože sou tam dvě větle tim padem použiješ kat o polovični velikosti obsahu motoru! jinak ja mam emise ted jak 1500 auto, pre mam každej ladak na jednu větev a to na emisich neumy změřit! borec na to čučel jak puk!

2011-03-03 20:40:14

takhle to asi ochčiju taky :D

2011-03-04 13:01:42

Se musim podelit ... probehla profi oprava dirky na spoji ... zapatlano takovou tou humus pastou na vejfuky a zabandazovano skelnou paskou do kamen

Postup opravy:

1) ukradnete nekde skelnou pasku do dvirek ke kamnum, nejlepe plochou a aspon dvacet cisel dlouhou

2) sezente si humus pastu na vejfuky

3) v popelnici s papirem vylovte karton tak cca 50x50

Karton se polozi na na zem v mistech dirky ve vyfuku, zalehnete karton telem tak, aby neulit vetrem, pak vstanete a dojdete si pro tu pastu, mezitim vam ulitne karton. Opakujte postup s kartonem s tim, ze uz mate pastu v ruce. Chytrejsi si pripravili i tu pasku, ti kteri ne, znovu opakuji postup se zalehnutim kartonu. V poloze vleze otevreme pixlu s pastou, pomoci prstu ji trosku rozmichame, nabereme umerne mnozstvi a naplacneme na dirku. Pote provedeme prvni pokus o obmotani paskou. Po uspesnem omotani paskou jeste pro jistotu napatlame pastou. Karton nechame na zemi, umyjeme si ruce mineralni vodou mattoni, zbytek pasty (pokud nejaka zbyla) uschovame pro stycka Prihodu. Pro rychle vytvrzeni pasty misty porusime rychlostni limity.

Prijemne cestovani


Odpovědět

1  2