Fórum - Téma


tajomny vypinac


Fórum Omega B tajomny vypinac

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

2000 Omega B 2.5

3 fotek  |  15 diskuzí

Palivo diesel. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 497 ccm (152 cui), 6-válec, Řadový, X25DT.



2014-02-21 17:23:22

Dobry den vo spolok

neviete niekto naco by mohol sluzit tento vypinac? predpokladam,ze od vyroby nebude..

bohuzial alebo chvalabohu nemam kontakt na predoslych majitelov,tak neviem..a pravdupovediac sa ho uz aj bojim zapnut ci nejde o spustac samodestrukcie alebo nieco take

2014-02-21 17:52:11

kok108: Osobně tipuju možná nějaký odpojovač, další znehybňovač... Dokud nenajdeš odvahu jej zapnout, nikdo se víc nedoví(me)...

2014-02-21 18:03:23

samodestrukce to nebude spíš náký to odpojení vozu -zapalování startéru nebo přerušená náká důležitá pojistka

koukni kam z něj vedou dráty nebo skus co to udělá když přepneš

ještě mi napadá či si někdo neudělal manuální dochlazování motoru

2014-02-21 18:12:08

Je to vypnuté, takže znehybňovač to asi nebude. Ale pokud se zamyslím nad skutečností, že je to namontované v prostorném dieselu, tipnul bych si, že auto v minulosti možná sloužilo jako taxi a mohl by to být vypínač na osvětlení transparentu.

 ZDENDA
Zdeněk
2014-02-21 18:42:06

také se přikláním k tomu, že to bylo na nějaké další osvětlení (interier nebo ten taxi nápis)

zkus ho přepnout a uvidíš co se bude dít, jinak pokoukej kam vedou kabely

2014-02-21 20:01:13

dnes to uz nejdem skumat zajtra strcim nejaku osobu z ulice do auta,nech to skusi aktivovat a ja sa schovam za roh a dam vam vediet ako to dopadlo

pekny vecer vsetkym

2014-02-22 10:01:32

tak som sa dnes pustil po stopach kablov z tajomneho vypinaca, z ktoreho vedie jeden drôt s priehladnou izolaciou do zapalovaca a ten druhy sa straca v utrobach pristrojovky a nasledne sa vynara v motorovom priestore. podotykam, ze po zapnuti sa nic nedeje,co je logicke, kedze nieje do nicoho zapojeny.A tak nadalej pre mna ostava zahadou tu je mala fotodokumentacia

 ZDENDA
Zdeněk
2014-02-22 10:08:46

takhle to vypadá, že si tam někdo natáhl proud do zapalovače (přes vypínač)

2014-02-22 12:23:58

Trochu tě opravím , není to proud do zapalovače , ale je to proud OD zapalovače někam....

Něco tam měl v motorovém prostoru připojeno , třeba nějaké relé na něco co chtěl spouštět z kabiny....

když to necháš vyplé , nic se neděje ... ale bůch ví jak to protáhl do motoru přez přepážku , aby ti tamtudy pak nezačalo téct voda z deště do kabiny.

Loupak  
Pavel
2014-02-22 12:47:30

Možná je to blbost, ale napadá mě , jestli to není udělátko pro žhavení, u některých dieslu se řešilo žhavení při částečně zahřátém motoru, kdy řídící jednotka vyhodnotila, že žhavit není potřeba a motor pak špatně startoval. Berte to jako možnou variantu :)

Loupak  
Pavel
2014-02-22 12:54:55

I když je fakt, že tento problém se většinou řeší tak, že se manuálně (z kabiny) odpojí čidlo teploty. Při odpojení čidla teploty si ŘJ myslí, že teplota motoru je v mínusových hodnotách a žhavící svíčky začnou žhavit. Mám toho dost načteno z fór, osobní zkušenosti nemám

2014-02-22 13:12:37

loupak: Tyhle problémy mívají Oplácké motory , né motory BMW...

bad64  
2014-02-22 13:17:52

No také už jsem takto zapojený viděl i světla denního svícení bez relátka prostě zapnout vypnout.Zbastlené doma narychlo.

2014-03-04 22:15:17

Co se zeptat minulého majitele, ve velkém techničáku máš adresu, pokud to tedy není dovoz z daleké ciziny.

2014-03-13 23:45:18

někam na něco +12V po zapnutí vypínače nač ví jen ten kdo ho dělal a křištálová koule ( já jich v autě mám 7)


Odpovědět