Fórum - Téma


Stříkání dutin ?


Fórum Zafira B Stříkání dutin ?

Manuály  |  Inzerce  |  Model Opel Zafira B  |  Naše vozidla



2015-11-02 19:29:44

Ahoj

Chtěl sem se zeptat stříkat dutiny u Zafiry r.v. 2006 dovoz Belgie či se už nestříká u těchto aut ? popřípadě zkušenosti kde co koupit na ošetření auta ?

2015-11-02 19:34:28

já stříkal dutiny i podvozek Dinitrol. tohle se vždy vyplatí udělat, nejlépe sám a pořádně, na pár autech mě to odflákli, tak jsem začal stříkat sám

2015-11-02 21:39:42

endmajla: Podle mě to už nemá cenu, protože se tam, kde by to možná někdy začlo rezivět...jako že nezačne, stejně nedostaneš. A vrtat kvůli tomu do kastle je prasečina. Podívej se na vrakovišti na rozřezaný vůz a zjistíš sám, že tam toho je tolik, kam se ani nedostaneš.

2015-11-08 20:37:19

Ahoj, nejlepší je to vystříkat olejem, který prolne i mezi spoje. Toto ošetření dutin a spodku vozidla provádí Auto centum Boura Činěves, ošetření se jmenuje : Rust stop, je to u Nymburka. Nechávám tam stříkat každé 3 roky svoje auto a je to paráda.

Co je mastný nerezaví.

2015-11-08 20:41:20

jajajarin: prolne mezi spoje? Asi těžko, pokud není někde díra a to znamená, že už to nebude "spoj" Ale reklama dobrá... Pokud auto není bourané, neodborně, lidově řečeno blbě opravené, tak reznout už nebude.

2015-11-08 20:49:07

ondra01: To není reklama , mám tranzita takže sem nepatřím, ale tranzit nemá žádnou ochranu proti rzy, tak mi nic jinýho nezbývalo, než toto ošetření. Fak to vzlíná a nakonzervuje, za tranzita platím 3000Kč tak osobák bude méně. Můžeš se podívat co je Rust stop.

2015-11-08 22:17:34

starej dobrej rezistin ml funguje stejně.

viki  
viktor
2015-11-08 22:19:20

ssouhlasím dutiny je potreba řádně vystříkat

2015-11-08 22:49:20

jajajarin: Patříš, nepatříš, každý názor je vítán a u Tranzita si udělal jedině dobře...ale u aut typu Zafira B, Vectra C a pod "sourozenců" je to prostě zbytečné. U starších ano, ale to by se muselo začít od nového auta, nebo po výměně dílů za nové a pak ošetřit. Do rezlých dutin a na podvozek, to potom už také nemá moc účinku. Co se toho přípravku týká, tak obyčejný Rezistin, jak psal Breathlles, funguje stejně a bude stát polovičku. Já jsem ho vždycky ještě smíchal s transformátorovým ojejem.

2015-11-08 23:06:06

Rezisti je na bázy vosku, stříkali jsme s tím škodu 100. Když se to nechalo déle tak to ztuhlo a oloupalo se to. Já říkám co je mastný tak to nerezavý ikyž už je to napadený tak to zastavý.

2016-10-18 19:34:07

ondra01: taky o tom uvažuji... Dutiny každopádně ale podvozek nejsem si až tak jistý.. Kdysi byl takový názor stříkat Body co dva roky.. Ale nedávno jsem před technickou latal tři díry v geckovem podvozku a ten gumoasfalt, starý,s toho se loupal jako linoleum a pod tím řez... Tak nevím.. Možná pokud ho tím nezalepime bude větrat a pomaleji reznout.. Napište kdo jak ošetřuje..

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-10-18 22:39:43

funtcz: Géčko nezachrání nic. Bohužel je to tak, kastle je svařená už z narezlých plechů bez jakékoliv úpravy...... jen protaženo KTL a nalakováno, spoje a část spodku je nastříkaná plastizolem (to co se loupe jako "lino") Asfaltové dodatečné nástřiky jsou na prd, nepřilnou k plastizolu, je to jiný matriál.... Dutiny stříkám sprejem od würth HSS 2000 je to vysokotlaké mazivo které vyvzlíná všude a pak vysychá a tuhne a výsledný povrch odpuzuje vodu a lehce lepí..... Nejde umýt horkou wapkou.... Za mě je to lepší než jakékoliv vosky......

2016-10-19 00:40:54

asfaltove pripravky jsou na to se vi uz davno. jen se pod tim drzi voda - vlhkost a rezne to o to rychleji. vosk je dobry ale ne kazdy a ne vzdy. nejucinnejsi se me osvedcilo hrube neekologicke reseni typu: 1:1 hydraulicky olej : nafta a to navalit do dutin, dveri atd... je to ridke, hydraulicky olej nevaze vodu a nafta zavzlina klidne i 0,5m nahoru. na to se navaze prach a tato hmota je dokonala ochrana proti korozi. ale nedrzi na podbezich kol ap. a navic kdyz se to prezene tak z auta crci a tak no... ale do dutin a dveri... a ebo vosk+olej taky celkem fajn vec. levny a funkcni.

2016-10-19 05:32:44

A spodek auta tedy ne ošetřujete vůbec?když uz jsem tady tak se zeptám jak ošetřujete rezavé místo? Pár zafir co jsem prohlížel měli na prahach pod gumou rezavé malé bubliny tak možná to čeká i mně.Prvni odrezovac a pak se to vybrusi a natre štětečkem?

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-10-19 18:19:58

funtcz: Bublinka v laku v tomto místě povětšinou značí že se to "prožralo" zevnitř ven. Pod bublinkou bývá slaná voda.... Zkuste ochutnat co vyteče z propíchnuté bublinky

Tato místa se řeší různě s různě dlouhou dobou než se to opět objeví. Aby to bylo pořádně, měl by se díl infikovaný korozí vyříznout a nahradit novým kusem plechu..... Ale to je už vyšší dívčí....

2016-10-20 05:38:37

kopejda: Tim pádem i zafira b moc nezapracovala. Pověst že opli hnijou pořád opel pronásleduje.

2016-10-20 09:14:16

funtcz: ukaz mi deset let stare auto, ktere nestoji jen v garazi a jezdi, ktere nema nekde bublinku pod lakem, nebo orezlinu...ta povest je totiz pekne debilni a je to jen vyplod cechacku. Vlastne jo...skodofky, ty jsou vecne a naprosto cajk, nejrychlejsi, nejspolehlivejsi a vsechno je to ful vybava s radiem a elektrickym stahovanim woken woe nojo no...

2016-10-20 09:32:09

ondra01: DeLorean DMC-12

A škodofky hnijou uplně stejně. nevíc 5 dveře a kolem nádrže. opel zase hnije nejvíc kolem lemů ... Prostě v tomhle si nevybereš.

2017-05-12 18:00:36

Nástřik dutin a spodku( hlavně expandovaných míst) je užitečná a vůbec ne zbytečná věc. Otázkou je, čím. Každý má nějakou více či měně spolehlivou značku a metodu. Auty jsem se zaobíral už od 15 let, když jsem řádil na tátově Š1000MB. Tam se dutiny prolévaly vyjetým olejem. Sice prasárna, barva, kterou to pod olejem bylo natřeno se takřka rozpustila, ale dutiny nekorodovaly. To se o zbytku plechů, ač na nich bylo několik vrstev (základ. Autex, resistin a stříbrný tlumex), říci nedalo. Svoji Š125 jsem později stříkal směsí teplého resistinu s technickým benzínem a na to vrstva konkoru (toho, co jsme s ním čistili zbraně na vojně). To bylo nutné každé 2 roky. Kde to bylo ošetřeno, tam to nerezlo. Problém byl ve spojích (lemech apod), kde byl od výroby gumoplast. Tam se to prostě nedostalo. Později jsem Š125 stříkal už jen klasickým konzervačním olejem Konkor. Bylo to OK, ale ač Konkor vzlínal a vylézal z kdejaké štěrbinky, do těch zalitých lemů se prostě nedostal. Felicii jsem nechal nastříkat jen jednou nejakým "zaručeně dobrým přípravkem". Nicméně Felicie přestala velikostí vyhovovat, tak šla do světa. Ale ač.měla "pár let", extrémě nerezla. Přišlo Mondeo. Nastřik dutin tím samým přípravkem, jako na Felicii. A pak už jen olej Konkor ve spreji. Krásně vzlíná. Dnes má 18 let a kupující se mohli přetrhnout, jak se předháněli. K tomu Focus dovezený z Itálie. Neviděl sůl a jak jsem ho přivezl, hned nástřik spodku i dutin. Na technické zklamaně konstatoval: " To auto je jako nové (má 17 let), nemám ti co napsat do závad!" Zafira je po technické, tudíž v pondělí jí půjdu přihlásit. Určitě dutiny i spodek stříknout nechám! Ty 3000,-Kč za to stojí.


Odpovědět