Fórum - Téma


Startuje/nestartuje


Fórum Corsa B Startuje/nestartuje

Informace o modelu: Opel Corsa B

Diskuze o vozidlu

1993 Corsa B

14 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.



2014-10-20 16:22:40

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat čím to může být.

Auto jednou nastartuje a pak zase ne, pokud auto po posledním použití stojí cca více jak 8 hodin tak nechce chytit a nebo chytne ale jen na 2-3 válce. Někdy musím auto dusit plynem aby vůbec naskočilo, během jízd nekolísají otačky ani neškube, jak naskočí tak potom jede celou dobu bez problémů. Můžu kdykoliv k autu potom přijít anastartovat hned na brnk, ale pokud auto stojí jak jsem psal, více jak 8 hodin tak už je problém. Svíčky, filtry, kabely vše nové.Vážně už si nevím rady, zítra jedu na diagnostiku, ale kdyby byla chyba v čidlech, nesvítila by mi kontrolka motoru?

Mám opel corsa B 1.2, r.v. 93, 33kw

Předem děkuji za radu, už jsem vážně v úzkých

bad64  
2014-10-20 16:54:48

spyware: Ahoj v jakém stavu je EGR ventil a palivový filtr?

2014-10-20 16:57:21

bad64: EGR ventil, ten zatím nevím, ale palivový filtr jsem kupoval úplně nový. Kdyby byl EGR ventil zanesený, neházelo by to chybu?

bad64  
2014-10-20 17:06:52

spyware: No také jsem se sešel že nefungoval ale padalo to do nouzáku a kontrolka nesvítila.

bad64  
2014-10-20 17:09:30

Ještě mne napadlo můžeš nechat změřit kolik ti dává čerpadlo benzínové a zda ti nepadá benzín to by nasvědčovalo že po odstavení nechce chytit ale jak si natahne pak jede bez problému.

2014-10-20 17:40:51

bad64: Zkusím to, no jak jsem psal zítra jedu na diagnostiku, třeba tam zůstává vyset nějaká klapka nebo problémy se vstřikováním.

2014-10-21 20:24:38

Tak jsem dnes byl na diag. a nic nezjistili, mohly by to být hydroštely prej, který nezvládají tlak oleje, ale jsou tam nový úplně :(

2014-10-21 21:17:38

spyware: Hydroštely na vině nebudou. A diagnostika - jaká, nebylo to jen vyčtení paměti závad ŘJ...? Podle tebou uvedených průvodních jevů by to asi chtělo nechat auto u mekánika, aby pořádně vychladlo a druhý den ráno udělat DIAGNOSTIKU a testem akčních členů zjistit, CO zrovna NEFUNGUJE, když motor nechce nastartovat či jde na málo válců... Dělala-li se diagnostika na teplém motoru, kdy vše funguje, jak má (a jak píšeš), nemuselo se zjistit vůbec nic a hlavně - čtení paměti závad není diagnostika...

Venca49  
Václav
2014-10-21 21:44:45

spyware: Ono je to jednoduchý,když mechanik neví,tak to svede na hydroštely.Ty jsou,ale nejméně poruchové.

2014-10-21 22:03:57

spyware: Pokud mekánik tvrdí, že hydroštely nezvládají tlak oleje, je jediná možnost: vyměnit mekánika...

2014-10-21 23:08:31

colommbo: Taky možnost, ale myslel jsem si taky, že to bude teplotni čidlo, když jsem zkoušel startovat bylo to přechlastaný a z výfuku šel dým a smrad. Na diag. Řekl že čidlo to nebude, je tam ještě to v mosazným pouzdru a to, že prej rozbitý nebude, jak jsem přijel, napichl to a ukazovalo to nižší hodnotu, sam to říkal, pak se to dostalo zpět do normalu. Tak nevim co si myslet, chlap atogantni vocas...

Venca49  
Václav
2014-10-22 00:34:06

spyware: Je to zajímavé,že machanik usoudil,že čidlo v "mosazným pouzdru"nebude vadné.Na motoru jsou dvě teplotní čidla.Jedno je pro ŘJ,má dva piny a je modrá.Druhé je pro budík a má jeden pin-nasunovací konektor.Jsou na obrázku.Jestli dělá diagnostiku,tak musí vidět stav teploty motoru,co ukazuje to čidlo pro ŘJ.Jestli je motor rozpálený a diagnostika ukazuje,např. teplotu 30°C,nebo dokonce -40°C,tak je vadné čidlo.Také se stane,že u studeného motoru,to je tento případ,naměří diagnostiko např. +70°C a pak to bude studené,špatně chytat.Je to vše o řádném diagnostikování.Toto je jen čidlo teploty motoru a kde je to ostatní k diagnostice?Je to práce i na hodinu a projíždění se i z vozem.Někdy i půl dne,pokud je nějaká závada a musí se zjistit.

Ještě mě napadlo,jestli není vyfouklé těsnění pod sacím potrubím.Bývá také protržené mezi dvěma kanály a pak to také špatně chytá,nebo jde na tři válce.Je možné,že je vadný O kroužek na vstřikovacím ventilu a ulévá se to.Také jsem dělal podobný případ,kdy se motor uléval,bylo skříplé zpětné potrubí do nádrže(benzínové)a byl vyšší tlak paliva,zase se to ulévalo.Také může být potrubí přicpané,nebo regulační ventil na vstřikovací hlavě vadný.No bylo by toho moc,ale to by člověk musel vlést do monterek a to se mi už nechce.

2014-11-13 18:59:45

Zdravím, no mi to dělal oplik uplně stejně, diagnostika nic, a týden startuje v poho, potom to stojí celý víkend a problém. no a u mě to byl popravdě čidlo váčkové hřídele. po výměně mám svatý pokoj.

2014-12-29 16:41:00

Zdravím pánové,mám ten samý problém a pořád nevím co to může dělat,vyměnil jsem už všechno možné a pořád to je stejné,potřebuji poradit

pomoc

zdeněk


Odpovědět