Fórum - Téma


start po 10sec. šlapani plynu a pak po 1


Fórum Omega B start po 10sec. šlapani plynu a pak po 1

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2012-12-04 18:23:04

našlapu naftu pak po 10s. chytne motor a držim v otáčkách aby to nechcíplo.

cca po 20sec. chcípne motor a zase při startu šlapat 10sec. než to chytne.

Poradte s čim začít? děkuji moc.

A ještě otázka kde je teploměr? UKAZUJE MI TO O 5 STUPNU NAVÍC ASI JE TO NEKDE HLÉ.

díkkyyy

2012-12-04 20:22:24

Ahoj,

tak začal bych tím, že by jsi si mohl pořádně doplnit profil auta Vysvětli mi jak ŠLAPEŠ naftu??? Měl jsem Omegu 2,5TD 96KW, r.v.1998 v automatu, najeto přes čtvrt milionu kilometrů a šlapala jako švajcarské hodinky.

1) zkontrolovat těsnost všech hadiček od nádrže až k palivovému filtru v motorovém prostoru

2) zkontrolovat přepadové hadičky od vstřiků až po vracečku do nádrže

3) je funkční podávací čerpadlo v nádrži

4) celková těsnost palivové soustavy

Dotaz, který teploměr ti ukazuje nesmysl: a) venkovní teplota

b) teplota chladící kapaliny

Co zkusit KVALITNÍ diagnostiku motoru?

Ten motor držíš v otáčkách, když ho nastartuješ úplně studenej?

2012-12-04 20:31:53

Noo počkám si aˇž to doplní a pak popřemýšlím.

Ale to šlapání mě donutilo pousmát se

2012-12-04 20:32:08

, nedržim motor na plno, jen do 2000otáček. mam rok 2000, 2,5td motor KW nevím.

zítra projdu tedy tesnost hadiček. Teploměr myslím ten co ukazuje teplotu z venčí.

první zádrhel se mi stal když se jelo na zátah do Olomouce a zpět tak v kuse se jelo 500Km.

poté se zahsl motor a šlo se na nákup.

Pak nešlo nastartovat a asi tak po 15minutách se to povedlo nastartovat.

Nevím jestli se mi to zdá nebo ne ale dříve když se zapl klíček tak jakoby necé lehounce pískalo řikal jsem si to je čerpadlo ale ted je hrobové ticho při zapnutí klíčku.

2012-12-04 20:34:42

, su amater. tak když mi to vyplivlo v silnici tak jsem se snažil popoject.

Za sebou som si táhnul podvál.

tak že stres a točilo se co to dalo.

Ale je pravda že nevím jestli je podávací čerpadlo či jak tomu říkáte slyšet v autě.

Od te doby co to jde špatně je v aute ticho, při zapnutí klíče

2012-12-04 20:39:11

Takže jak už bylo napsáno:

Přepadové hadičky a to včetně té co vede od prvního vstřikovače k čerpadlu.Nejlépe vyměnit. Stojí to pár korun.

Venkovní teploměr je na levé straně v předním nárazníku.Bude pravděpodobně vycvaklej..já ho měl taky a taky mi o cca 3st kecal.On potom bere teploutu asi částečně od motoru.

Máš tam elektronické čerpadlo a tak nemá žádnej smysl našlapávat!!

Dál bych to viděl na podávací čerpadlo..pokud budeš mít v nádrží míň nafty,a čerpadlo je mrtvé,tak může být problém..zkus dotankovat aspoň půlku a uvidíš.

Jinak já každé ráno při zpnutí klíčku slyšel vpravo v zadu čerpadlo..jeda cca 10s a pokud nenastartuješ,tak se vypne.

Na škodu nebude kouknout na pal filtr.

Jak to jede? myslím výkon.Je to zhnilé a nebo to třeba od 2500ot tahá?

A co spotřeba?

2012-12-04 20:43:00

Zkus si prostudovat tohle vlákno, třeba pomůže!

http://www.club-opel.com/.../opet-problem-2-5td-39683

2012-12-04 21:08:39

no spotřeba super, jezdim 90 - 110. nejak nepokoušim rychlosti.

A táhne super. Ale je pravda že právě já taky vždy spozoroval že bylo neco zapleho a ted to není.

Ráno se podívam na teploměr a i čerpadlo.

Dík za info.

Budu od rána na autě.

Včera se měnil filtr na naftu a běhalo to, jen ten zvuk v pravo vzadu pravě není a to je asi to co bylo.

Tak pujdu na to čerpadlo.

Štěstí že tu je kde se optat .

Tak díky moc a zatím, zítra napíšu jak se dopadlo.

2012-12-04 21:13:44

tak přeji ať se ti podaří závadu odstranit

2012-12-04 21:32:58

jo jo dekuji, ráno jdu do toho. , je prvda že když je mene nafty tak to nejde. no doufejme že to zvládnu.

Je tu výhoda že poradíte, minule mně soused strašil na výměnu vodní pumpy a tady byla super rada. jo a ejhle zvladl jsem to. Je dobře že tu máme nadšence na opel.

Jinak ja su spokojen , taham vlek a vše super

2012-12-04 22:03:10

Šlapat naftu...? To já jednou zahlídl jednoho an šlapal vodu. A pak už jsem ho dlóóóóóuho neviděl... Teda nic ve zlým, chlapi, chraň Pánbu, že nee, však mě znáte...

2012-12-04 23:04:24

jo jo ale já opravdu šlapal protože za mnou auta ja 2t vlek a coooooooo,,,, všici čekali jenco se hnu.

Tak su šlapal a šlapal. radeji bych byl ginekolog amater

2012-12-05 20:08:58

tAK DÍKY DÍKY VŠEM, DNES DOŠLO K VYNDÁNÍ ČERPADLA A STAČILO POTUKAT, VYČISTIT NO A FRČÍÍÍÍÍÍ.

tak znovu spokojenost a super jizda autem.

2012-12-05 20:09:36

tak vše ok, čerpadlo sekle sito černe, ted vše čiste a jede jak za mlada.

2012-12-05 20:10:58

jo ted je to po opravě jako dříve. čerpadlo v nadrži opravdu bylo nejake zadelane. Po vyčištění hned jelo.

ted to chytá jak hodinky. díky za radu

2012-12-05 20:15:37

2012-12-05 21:54:41

Ahoj, tak to je SUPÉR gratuluji

2012-12-05 22:25:23

ještě se optám, chtěl bych lehounce srovnat přední kolo a nevím když u přeního kola na spojovací tyči povolim 2 x objímku na seštelování tak ten spoj má nejaké osazení na klíč?

2012-12-05 22:36:28

Sám to uřčitě nedělej. Tím si rozhodíš geometrii kol.Pokud to chceš mít OK,tak zajeď do servisu a nech si to zkontrolovat - seřídit.

2012-12-06 10:14:31

Osazení na stranový klíč to, samosebou, má, je to vlastně podélně řízlá trubka s vnitřními závity na koncích, nicméně otáčení (štelování) je někdy opruz, bo to bývá zarezlé, zašlé, někdy jsou na to potřeba hodně kvalitní siky a ve výjimečných případech se musí k uvolnění použít dokonce autogen, ale hlavně - jak píše David - nedělej to! Anebo jinak: udělej to, jak chceš, ale pak tady neplač...


Odpovědět

1  2