Fórum - Téma


START


Fórum Omega B START

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2011-07-18 10:02:05

to je jedno

2011-07-18 21:37:34

OK!! A o kolik cca to bude žrát teda víc???

2011-07-18 21:53:23

budeš mít přibližnou spotřebu jako v zimě...nikdo ti tady neřekne na deci spotřebu jakou budeš mít s odpojeným čidlem, bud rád že po odpojení čidla ti to startuje dobře, a hlavně at máš v pořádku čidlo na budík na paluboce aby jsi mohl kontrolovat teplotu motoru a né to uvařit a pak tady zase psát že už z toho auta nemůžeš, mimochodem já jsem koupil od jednoho pána co inzeroval čerpadlo na 2.5TD za 1200kč, vyměnil jsem ho a startování úplně v klidu! tak nemusíš platit 30 táců, a v Polsku kámošovi zrepasovali čerpadlo na bawora 2.4TD v přepočtu za 7tis. kč sry za tu upřímnost

2011-07-27 10:29:29

ZDAREC, taky mám ropáka a jestliže ráno startnu tak startuji uplně vklidu po celý den ,ale pokud zafira 2L DI stojí víc než jeden den bez jízdy pak startuji nadvakrát , nerozumím tomu myslím si že je někde v přívodní hadi do motoru nějaká mikroskopická dirka nebo co . Kdo mi stím poradí?

2011-07-27 13:30:36

To trinom22 : Tak já třeba zas nerozumím tomu , když někdo něco opravuje a nerozumí tomu , proč se do toho xxxx . Přeci když něco chci opravit , zjistim si NEJDŘÍV dostupný všechny info kolem toho ... viz to tvoje: "to čidlo už tam dávat nebudu" , Auta po takovejch lidech raději hned sešrotovat , protože chudák ten co si to od tebe koupí.

2011-07-27 18:48:33

ERCOMP: přepadové hadičky, těsnění vstřiků,těsnění palivového filtru, těsnění spojů trubek paliva,sací koš v nádrži. V tom pořadí co jsem ti napsal to vyměnuj.

2011-07-28 16:54:58

Já ho prostříkal to čidlo a už to je v pořádku. A to auto nikdy neprodám

2011-08-01 23:40:18

Děkuji za radu, alespoň jsem dostal odvahu to konečně začít řešit.

Je možné že jsem našel příčinu, ale nejsem si ještě jistý na 100%. Zkontroloval jsem přepadové hadičky a hned jedno kolínko bylo nějaké proříznuté . Tak jsem jej stáhnul modrou páskou. Jezdil jsem a svítil mi občas symbol motoru to znamená porucha na katalyzátoru.

Po klidném dni jsem startnul, no zdá-se že dobře. Zkontroloval jsem ještě černý plastový kryt na motoru dotažením hvězdicových šroubu, jestli to není tím jako . No nebylo. Opě jsem se byl projet po 5 Km jsem zastavil neboťstřídavé svícení a při jízdě do kopce zhasínání katalyzátoru mě zneklidňovalo. Znovu jsem odmotal modrou stahovací pásku napjal jí těsněji na kolínko a nasunul na hřídelku. Pokračuji v jízdě a kontrolka katalyzátoru trvale zhasla . No uvidím dál jak to bude vypadat další dny.

2011-08-02 06:09:25

když ti svítí občas kontrolka motoru není to porucha katalyzátoru ale emisí motoru takže chyba na motoru (typuju EGR) no myslím že zrovna to na foto je ovladač EGR. co to kolínko vyměnit ?? jinak toto určitě nemá vliv na starty po jednom dnu

2011-08-02 12:33:19

Kolínko jsem dnes vyměnil , emise už nebliká.

a po3 dnech už zase svíli a po chvíli zhasne , nejspíš bude asi ještě jiné další prýžové kolinko na výměnu ...

2011-08-02 21:33:24

Nevíte někdo jak zapojit do Zafiry světla denního svícení přes pojiskový panel? Relé přepínací jsem si sehnal v pojistkové skříni je několik volných pozic ,ale nerad bych něco pokazil.

Pokud mi nikdo neporadí nebudu experimentovat ale dám si práci s extérnim zapojením to znamená:

budu muset se dostat ke spínčce najít volny kontakt aby po otočení klíče měl 12V izol.drát někde provrtat skrz a dostat se k světlometu propojit relé s oběmi diodami Den.Sv. na voze a ukostřit .Pak druhý okruh vest od žarovky obrysovek přes relé tak aby rozpojoval Den.Sv. po otočení vypínače z 0 do polohy 1 a2. pro zvyklé svícení .

2011-08-03 14:13:35

proč to chceš tahat do pojistkovýho panelu?? to se zapojuje jen v motorovém prostoru.

bad64  
2011-08-03 17:42:51

Kolega Hansdob má pravdu já mam denní světla již druhé a mam je zapojeny v motorovém prostoru.Jinak denní svícení musí dle předpisu svítit bez rozsvícení hlavních světel a zhasnout musí sami po rosvícení hlavních světel.Pokud ti budou svítit i s parkovačkama je to špatně.

bad64  
2011-08-03 17:49:06

Kolega Hansdob má pravdu já mam denní světla již druhé a mam je zapojeny v motorovém prostoru.Jinak denní svícení musí dle předpisu svítit bez rozsvícení hlavních světel a zhasnout musí sami po rosvícení hlavních světel.Pokud ti budou svítit i s parkovačkama je to špatně.Zapoj to tak jak píšeš ,,EXTERNĚ" Já jsem vyřešil abych nemusel vrtat do kastle přívod hlavního kabelu né od spínačky ale z větráku na chlazení nebo také sahary jelikož po otočení klíčku v zapalování mam plusový proud a po vytažení klíčku tam není nic takže světla zhasnou.(denní)A na parkovačky jsem si koupil rychlosponu na kabely a jen tam přez tu sponu kabel nacvakl.

2011-08-03 21:21:01

Našel jsem tam dvě přípojky jedna je mezi světly před klimou uprostřed na ní je nějaká koncovka vypadalo to jako příprava na mlhovky. Druha je před nadobkou s frydexem soudím ,že vychazí od pojistkového panelu a není k ničemu napojená není v ni žadnej proud. Proč by nemohlo být zapojené to relé v poj skříni když je tam taková příprava na nasazeni relátka.

Ale taky si to nebudu komplikovat pokud by to šlo nějak snadněji. že ?

2011-08-04 06:47:31

denní světla u seba mají jistě návod jak přijdou zapojit ale nejsnadnější zapojení je vzít ovladací plus relátka z čidla na zpátečku (nebo buzení alternátoru) kostru z žárovky parkovacího světla ( z toho drátu do kterého po rozsvícení parkovaček jde +12) a z baterky plus +12 na relé které potáhne svícení světel

2012-03-03 10:10:11

Dobrý den, celou závadu z 27. 7.2011 mělo na svědomí porouchané čidlo teploty motoru.


Odpovědět

1  2