Fórum - Téma


stále studená chladící kapalina v nádržce


Fórum Omega B stále studená chladící kapalina v nádržce

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1994 Omega B 2.0

15 fotek  |  10 servisních knížek  |  68 diskuzí

Výkon motoru 100 kW (136 PS) při 5600 ot./min. Točivý moment: 188 Nm (139 ft/lb) při 3200 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, X20XEV.


1  2  3  4

2013-06-02 09:49:21

Cyrile já to teda vezmu nba sebe aby si nemusel zpytovat svědomí. JÁ TO BLBĚ NAPSAL

2013-06-02 09:50:29

margetin: jaký jsi dal termostat? nový či starší a jakou značku?

2013-06-02 10:30:14

Dal sem novej od Febi Bilstein za 830kč. Je zajímavé že když to nechám při stání klapat a ohřeju to na 90 tak normálně odšroubuju víčko nádržky chladící kapaliny. Žádnej tlak tam není vubec nic

2013-06-02 10:34:01

margetin: no to by pak odpovídalo na to víčko, či nějakou netěsnost chladícího systému zkus počkat, jestli někdo jiný neporadí něco jiného

2013-06-02 10:37:31

rendys: Děkuji za radu za to víčko nic nedám. Mě ještě napadlo jestli vůbec funguje vodní pumpa

2013-06-02 10:38:28

margetin: Jestli po zahřátí na takovou teplotu otevřeš víčko expanzky bez pšouknutí a velkého rizika postříkání a opaření, může být, jak tu píše Renda, s vysokou pravděpodobností opravdu v háji přetlakový ventil ve víčku, mající za úkol udržovat v systému přetlak, aby se kapalina nevařila při 100°, ale až někde při 110-115°...

2013-06-02 10:42:03

margetin: Vodní pumpu poznáš podle toho, že se ti hýbe hladina vody v expanzní nádržce Mělo by to být znatelné, když ti někdo přidá plyn.

2013-06-02 10:52:37

rendys: Tak odzkoušeno. Pumpa funguje, tak už jen to víčko. Zítra koupim a uvidíme


Odpovědět

1  2  3  4