Fórum - Téma


stále studená chladící kapalina v nádržce


Fórum Omega B stále studená chladící kapalina v nádržce

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1994 Omega B 2.0

15 fotek  |  10 servisních knížek  |  68 diskuzí

Výkon motoru 100 kW (136 PS) při 5600 ot./min. Točivý moment: 188 Nm (139 ft/lb) při 3200 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, X20XEV.


1  2  3  4

2013-02-27 18:40:27

Tož to vypadá na termostat (zůstává (po)otevřený)... Sahals na hadice od chladiče? - měly by být normálně horké... Ale jakou to může mít souvislost s vodou v expanzce, to netuším...

2013-02-27 18:47:34

no to mě taky napadlo že je asi otevřený ale ne úplně naplno no. jo hadice jsou horké spodní,horní i chladič dokonce i ta přepadová co vede na nadobku zhora ten přepad tak je teplejší.ale voda je úúúúplně studenáá

2013-02-27 19:25:29

A nemůže být ta hadice do nádobky nějak připozacpaná...?

bad64  
2013-02-27 19:33:17

Také je možné že je v háji víčko na explanzní nádobě a nedrží předepsaný tlak v chladícím okruhu.

2013-02-27 19:45:26

no zkusím to víčko a uvidíme možné to asi je nové stojí 165kč tak to mě nebude bolet a snad to dopadne líp nebo dobře

bad64  
2013-02-27 19:49:47

Nebo si víčko od někoho pokud máš od koho pujč a zkus to.

2013-02-27 20:03:02

Nechci vypadat jak blbec ale zeptám se,auto mu topí motor se nepřehřívá zkrátka ničemu to nevadí proč to řešit?Já bych se na to vyprdnul

2013-02-28 18:15:26

to jo máš pravdu,ale já když zjístím že je něco špatně tak se to snažím odstranit vadí mi to prostě vše musí byt tip top

bad64  
2013-02-28 18:17:15

jj tak to má být vše má makat jak má a jest dáno.

2013-02-28 18:50:04

ahoj mě to také dělalo odešel mi ten ventilek ve víčku u nádobky a nebo je to tím termostatem může být přidřená ta vodící tička nebo je tam nanesený nějaký sajrajt skus to vypustit a propláchnout

2013-02-28 19:26:03

ok díky o víkendu se na to asi vrhnu. snad to vyjde

2013-02-28 19:51:48

A nebo to udělej jak já. Nějak to zaflikuj a prodej. Mám teď rozdělaný interiér kvůli spravení a jakmile to dám do kupy jde mi omega z domu už jí mám dost. Žere jak tank, věčně problémy a svezení vzhledem ke spotřebě zas takový zázrak není.

2013-02-28 20:02:57

I Omega.

2013-02-28 21:36:45

Promiň, ale za mě: I Omega. A být tu nějaký smajl na poslání někam tak tam jde.

2013-02-28 21:41:14

Já vím, Bohumile, já vím... Pořídils za levno olítanej křáp, který tě neuspokojil a nedivím se... Já jezdím s Omegou třináctý rok a zkušenosti mám naopak jen dobrý. Někdo na ně nadává, druhej je miluje...

vlastta  
vlastimil
2013-03-01 00:03:09

ja mel prvni omegu B 10let.a byl sem s ni nadmiru spokojenej

kdyz se clovek o auto stara jak ma tak na oplatku auto zase poslouzi.omca je super auto velky,pohodlny a luxusni auto.i na svou dobu i ted.ja nedam na omegy dopustit,

2013-03-01 09:08:09

K tomu víčku. Kdysi jsem měl problém, že se auto pořád přehřívalo a zlobilo to. Vyměnil jsem víčko a bylo po problému

To samé dovezl jsem auto a už cestou dom mu svítila kontrolka oleje. Přitom oleje dle měrky dost. Všichni strašili motor v kosočtverci, ale prd. Vyměnil jsem čidlo a pohoda.

Já beru, že to byl levnej křáp, ale když si vezmu, že jsem předtím měl za houby prachy např. Kappu a podle mě mnohem lepší (i výbavou). Ano vynechám sonatu ta sice výbavou byla níž, ale jinak krásně mlaďounká (r.v.05, 86tkm při koupi a podobně). Nevím přijde mi, že je to možná i tím, že jsem ujetej na sedany a omegu jsem musel koupit v kombajnu. Mrzí mě, že se už dnes moc neprodávají Kappy a budu muset najít něco jiného a možná i menšího.

Omlouvám se za nevhodné téma.

2013-03-01 10:32:40

Já jezdím s oplíkama skoro 10let a žádný podstatný problém nikdy nenastal,měl jsem themu a kappu vše nafta v životě jsem nezažil tolik problémů od vody čepy,ložiska,elektronika atd..ital v naftě už nikdy a to jsem je kupoval zánovní!

To jsem odbočil hlavně ať se podaří opravit tu zásadní věc studené bandasky

2013-03-01 11:08:15

90 st. je na omegu malo na to aby se ti otevrel termostat,pokud tedy mas sestivalec ktery hreje az na 110 st.

rozjed se a bude to OK.kdybys mel s necim problem co se vody tyce..davno uz bys dojezdil..praskla hlava, olej. chladic atd..

2013-03-01 12:03:34

Už jsem tu psal, že "Mně osobně to (podle ručičky budíku) funguje tak, že kontinuálně vyleze na 85, kde se zastaví, spadne na 80 a znovu vyleze na 85 a tam drží..." Je tomu tak v letních vedrech i zimních mrazech, motor se ohřívá rychle, auto topí, vše funguje, jak má. Taky se mi to zdá málo, ale je to jen údaj budíku, bo termostat apoň podle chytrý knížky by měl začínat otvírat až při cca 92st. (nafta 2.5 při 80st.). Musel bych nechat teploty přesně změřit, ale dokud všecko funguje...


Odpovědět

1  2  3  4