Fórum - Téma


stále studená chladící kapalina v nádržce


Fórum Omega B stále studená chladící kapalina v nádržce

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1994 Omega B 2.0

15 fotek  |  10 servisních knížek  |  68 diskuzí

Výkon motoru 100 kW (136 PS) při 5600 ot./min. Točivý moment: 188 Nm (139 ft/lb) při 3200 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, X20XEV.


1  2  3  4

2013-02-26 19:28:36

mám asi problém při zahřátem motoru na 90 st.mám studenou chlad.kapalinu. auto topí,zahřívá se ikdyž v zimě mu to déle trvalo (kolem 80 st.) chladič,hadice vrchní i spodní od chladiče je horká.ale voda v nádobce pořád studená i při 90 st. nevíte někdo proč?? díky

2013-02-26 19:34:44

Zvláštní... To je jako by nefungoval koloběh vody v motoru, ale podle ostatních příznaků funguje...

2013-02-26 19:37:32

a to znamená co? jako že mám špatnou vodní pumpu?? to by ale dalo vědět nějak jinak nee?

2013-02-26 19:39:30

Právě proto je mi to divné, o tomhle jsem ještě neslyšel... Což, jak vidno, vůbec neznamená, že se to nemůže stát... Pumpa bude, myslím, v pořádku.

2013-02-26 19:44:14

no tak asi už jedině termostat.jěště mě napadlo že mi vlastně jde pořád bíly dým z výfuku i po zahřátí to kouří jak lokomotiva celkem.a když přivoním k výparům z vyfuku tak cítím vlkost dá se říct i vodu.ale olej v nádobce nemám ani naopak. a nic se neztrácí..

2013-02-26 19:48:53

To nebude bílý dým, ale hlavně pára, v tomhle počasí (ročním období) je to normální, mám to taky, kolikrát stojím na křižovatce a pořádně nevidím na auta za sebe... A nic se nikam neztrácí ani nepřibývá, auto se normálně ohřívá a topí.

2013-02-26 19:51:45

to se mě ptáš? jo neztrác,í nepřibývá auto se zahříva i topí a olej jsem měnil ted 2 týdny zpět a voda tam nebyla ani předtím ani ted.

2013-02-26 19:52:42

Neptám, konstatuju stejně jako ty...

2013-02-26 20:03:57

ale kdyby byl termostat otevřený tak se mi motor nezahřeje vůbec ne? a kdyby zavřený tak se to projevuje jak??

2013-02-26 20:11:19

Podle mého byl-li by termostat stále otevřený, motor se zahřeje, ale trvá mu to dlouho (o mnoho déle než "normálně") a pokud by zůstal zavřený, motor se ohřeje rychle, ale bude mít tendenci se přehřívat... Pokud budeš při jízdě a ohřívání motoru sledovat ručičku budíku, měla by pomalu stoupat až se zastaví, pak trochu poklesne (otevře se termostat) a znovu o kousek vystoupá a zůstane sedět...

2013-02-26 20:13:57

ok díky budu pozorovat a pak když tak dám info jestli se něco změní

2013-02-26 20:19:19

Mně osobně to (podle ručičky budíku) funguje tak, že kontinuálně vyleze na 85, kde se zastaví, spadne na 80 a znovu vyleze na 85 a tam drží...

2013-02-26 22:17:16

Jiřiku, kde najdu čidlo na snímání teploty, mě ručička na budíku leží a ani se nehne

2013-02-26 23:07:11

Je to smutný, brachu, ale nevím...

viki  
viktor
2013-02-27 01:23:31

v narazniku čidlo venkovní teploty vzduchu

na chladiči jsem zahlídl nějaké čidlo to by mělo mít něco společného s teplotou

je to k benzínu

2013-02-27 09:23:56

Jak píše viki Čidlo na chladiči bude nejspíš pro spínání větráku chladiče, zato na senzor na obrázku na pozici 4 bych měl velké podezření... Vlastní zkušenost nemám a Etzold v chytrý knížce nepíše, samosebou, vůbec nic...

bad64  
2013-02-27 15:11:45

Senzor nebo čidlo na budík bývá někde poblíž termostatu

2013-02-27 16:16:29

ja mam x16szr a taky me budik ani nehne pritom auto decela topia budik ani stupen

bad64  
2013-02-27 16:23:57

Máš asi špatné čidlo teploty pro budík.

2013-02-27 18:30:44

já mám čidlo pod čelním oknem u EGR ventilu u modulu zapalování ale mám 2.0 16 V nevím jak je to jinde.

jinak k měmu problému: auto se mi dnes nezahřálo na víc jak 80 st. (předtím to šlo pokaždé na 90 st) a problém přetrvává..


Odpovědět

1  2  3  4